w107 ei kestä kaasua
w107 ei kestä kaasua
Ostin juuri amerikasta 380SL:n -83 tietoisena siitä, että bensa pumppu on ohitettu amerikan malliin suoraan akkuvirralla toimivaksi. Lähtee käymään kuin palmun alta kotitallissa , mutta mutta ei kestä kaasua vaan alkaa pätkiä kuin 2-t mopo aikoinaan ja niin kuin tukehtuisi. Lattialla oli paketti jossa oli ollut kait uusi pumpun rele( eli mahdollisesti vaihdettu) ennen kuin puran koko moottorin .. onko vinkkejä mistä vikaa alkaa purkaa..
250 SE coupe W111
EX:
280 SEL W108
380 SL W107 x 2
500 SL x 2 R230
300 CE W124
270 cdi w211
220 TE w124
500 SE w126
220 E W213
EX:
280 SEL W108
380 SL W107 x 2
500 SL x 2 R230
300 CE W124
270 cdi w211
220 TE w124
500 SE w126
220 E W213
- sataseiska
- Sisäänajossa
- Viestit: 34
- Liittynyt: Su 16.11.2008 13:31
Re: w107 ei kestä kaasua
Tarkistaisin ensin syttypuolen. Virranjakajan kansi ja pyörijä on kulutus tavaraa, sekä tulpanjohdot jostain syystä tuppaa katketa ??? varsinkin takimmaiset, olisikohan sillä jotain tekemistä asian kanssa, että takimmaisilla on pidempi johto kuin muillamaija2 kirjoitti:Ostin juuri amerikasta 380SL:n -83 tietoisena siitä, että bensa pumppu on ohitettu amerikan malliin suoraan akkuvirralla toimivaksi. Lähtee käymään kuin palmun alta kotitallissa , mutta mutta ei kestä kaasua vaan alkaa pätkiä kuin 2-t mopo aikoinaan ja niin kuin tukehtuisi. Lattialla oli paketti jossa oli ollut kait uusi pumpun rele( eli mahdollisesti vaihdettu) ennen kuin puran koko moottorin .. onko vinkkejä mistä vikaa alkaa purkaa..

Toinen tyyppivika näissä on vänkärin jalkatilassa oleva ohjausboxi ja vasemmalla etusuojan alla oleva sytytys boxi

Tarkoitatko vasemman etulokasuojan alla..
Tietääkö sen jalkatilan boksin kunnon jollain lailla mittaamalla vai onko joku muu konsti.
Amerikan seppä oli hajulla koska takaluukussa oli uusi suodatin eli vaihdetaan sekin ensin.
Pyörijässä ja jakajan kannessa oli -09 leimat eli on kait laitettu tänävuonna. tulpanjohdot kannattaa kyllä päivittää varmaan muutenkin, suositteletteko silikooni johtimia vai juu..
Ja sit ihan pikkujuttu jos jokuu osaa neuvoa vielä poppakonstin ohjauslukon aukaisuun. teetin uusia avaimiakin pari mutta taho ottaa auetakseen toi rattilukko..lieneekö miehen heikkoutta,,

Tietääkö sen jalkatilan boksin kunnon jollain lailla mittaamalla vai onko joku muu konsti.
Amerikan seppä oli hajulla koska takaluukussa oli uusi suodatin eli vaihdetaan sekin ensin.
Pyörijässä ja jakajan kannessa oli -09 leimat eli on kait laitettu tänävuonna. tulpanjohdot kannattaa kyllä päivittää varmaan muutenkin, suositteletteko silikooni johtimia vai juu..

Ja sit ihan pikkujuttu jos jokuu osaa neuvoa vielä poppakonstin ohjauslukon aukaisuun. teetin uusia avaimiakin pari mutta taho ottaa auetakseen toi rattilukko..lieneekö miehen heikkoutta,,

250 SE coupe W111
EX:
280 SEL W108
380 SL W107 x 2
500 SL x 2 R230
300 CE W124
270 cdi w211
220 TE w124
500 SE w126
220 E W213
EX:
280 SEL W108
380 SL W107 x 2
500 SL x 2 R230
300 CE W124
270 cdi w211
220 TE w124
500 SE w126
220 E W213
- sataseiska
- Sisäänajossa
- Viestit: 34
- Liittynyt: Su 16.11.2008 13:31
Tarkoitatko vasemman etulokasuojan alla..
just, renkaan etupuolella, valoumpion takana, näkyy alapuolelta.
Tietääkö sen jalkatilan boksin kunnon jollain lailla mittaamalla vai onko joku muu konsti.
hmmm googlella löytyi muistaakseni jokin tarkistusohje ja samassa oli korjaus ja säätöohjeetkin siihen boschin boksiin.
tulpanjohdot kannattaa kyllä päivittää varmaan muutenkin, suositteletteko silikooni johtimia vai juu..
Ihan hiilijohdotkin käy ja ei paljoa ehdi maksaa
Ja sit ihan pikkujuttu jos jokuu osaa neuvoa vielä poppakonstin ohjauslukon aukaisuun. teetin uusia avaimiakin pari mutta taho ottaa auetakseen toi rattilukko..lieneekö miehen heikkoutta
Muistaakseni näin, kaiva kehysrengas irti. avain 1-asentoon ja sitten lukkopesässä on yksi tai kaksi reikää, johon meisselit työntämällä lukitus akueaa ja pesä lähtee avaimineen päivineen syliin...

just, renkaan etupuolella, valoumpion takana, näkyy alapuolelta.
Tietääkö sen jalkatilan boksin kunnon jollain lailla mittaamalla vai onko joku muu konsti.
hmmm googlella löytyi muistaakseni jokin tarkistusohje ja samassa oli korjaus ja säätöohjeetkin siihen boschin boksiin.
tulpanjohdot kannattaa kyllä päivittää varmaan muutenkin, suositteletteko silikooni johtimia vai juu..

Ihan hiilijohdotkin käy ja ei paljoa ehdi maksaa
Ja sit ihan pikkujuttu jos jokuu osaa neuvoa vielä poppakonstin ohjauslukon aukaisuun. teetin uusia avaimiakin pari mutta taho ottaa auetakseen toi rattilukko..lieneekö miehen heikkoutta
Muistaakseni näin, kaiva kehysrengas irti. avain 1-asentoon ja sitten lukkopesässä on yksi tai kaksi reikää, johon meisselit työntämällä lukitus akueaa ja pesä lähtee avaimineen päivineen syliin...

- sataseiska
- Sisäänajossa
- Viestit: 34
- Liittynyt: Su 16.11.2008 13:31
äkkiseltään löytyi...maija2 kirjoitti:
Tietääkö sen jalkatilan boksin kunnon jollain lailla mittaamalla vai onko joku muu konsti.
http://www.xs4all.nl/~master99/slc/pdf/ ... ection.pdf
http://www.xs4all.nl/~master99/slc/pdf/total.pdf
http://www.xs4all.nl/~master99/slc/pdf/djettest.pdf
380SL:ssä on K-Jet joten nuo D-Jetin ohjeet ei auta. Tosin minullakaan mitään vinkkejä ole edellämainittujen lisäksi......sataseiska kirjoitti:äkkiseltään löytyi...maija2 kirjoitti:
Tietääkö sen jalkatilan boksin kunnon jollain lailla mittaamalla vai onko joku muu konsti.
http://www.xs4all.nl/~master99/slc/pdf/ ... ection.pdf
http://www.xs4all.nl/~master99/slc/pdf/total.pdf
http://www.xs4all.nl/~master99/slc/pdf/djettest.pdf
Matti
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
Kiitosta vaan tähän astisista. Koitan saada näillä vinkeillä auton pelittämään. Nyt kuitenkin purkuhommat jatkuu ja ensiviikolla peräpää vaihdetaan autoon kokonaan, oli meinaan sen verran hapan. No tuleepa entistä ehompi.
250 SE coupe W111
EX:
280 SEL W108
380 SL W107 x 2
500 SL x 2 R230
300 CE W124
270 cdi w211
220 TE w124
500 SE w126
220 E W213
EX:
280 SEL W108
380 SL W107 x 2
500 SL x 2 R230
300 CE W124
270 cdi w211
220 TE w124
500 SE w126
220 E W213
Noniin kärryn peltityöt tehty ja ongelma muutti muotoaan kun johdot ja putket oli irti.
Bensa pummpu tuli tiensä päähän ...uusi paikallaa, nyt kyllä kerää kierroksia ihan ok mutta tyhjäkäynti hukassa. Mahtaako olla ton ikäsessä jenkki tuontipelissä tyhjäkäynnin relettä vai onko nyt vaan kyse ilmamäärän väärästä suhteesta ja onko jollain tietoa saako saastelaitteet poisteetua jollain ohjeella..
Bensa pummpu tuli tiensä päähän ...uusi paikallaa, nyt kyllä kerää kierroksia ihan ok mutta tyhjäkäynti hukassa. Mahtaako olla ton ikäsessä jenkki tuontipelissä tyhjäkäynnin relettä vai onko nyt vaan kyse ilmamäärän väärästä suhteesta ja onko jollain tietoa saako saastelaitteet poisteetua jollain ohjeella..

250 SE coupe W111
EX:
280 SEL W108
380 SL W107 x 2
500 SL x 2 R230
300 CE W124
270 cdi w211
220 TE w124
500 SE w126
220 E W213
EX:
280 SEL W108
380 SL W107 x 2
500 SL x 2 R230
300 CE W124
270 cdi w211
220 TE w124
500 SE w126
220 E W213