
täällä seurataa paikkoja joihin tulee schumi lippiksiä
täällä seurataa paikkoja joihin tulee schumi lippiksiä
Eli alkaakohan lähiaikoina tulee ensimäisiä jo kun sopimuskin on selvillä 

hö, ja minä kun olen aina naureskellut niille joidenkin mersumiesten käyttämille nahkaisille mersu lippiksilleToto kirjoitti:Ei kai Mersulla ajeta lippalakki päässä?


W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
jep, tuota tom of finlandia ei jotenkin voi olla yhdistämättä niihin lippiksiinSergey kirjoitti:kieltämättä mullekki o tullu moni muu asia mieleen niistä nahkalippikisitä. Kuten Tom of Finland.


W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Varmasti herra haluaa takaisin radalle kun on sitä oikeasti koko elämänsä tehnyt, mutta tallivalintaa varmasti helpotti "kotimainen talli" ja sen tuomat eläke-edut edustusmielessä.
EQC400 4Matic AMG -20 (N293)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
Brawn ja Schumacher oli lyömätön yhdistelmä jo Ferrarilla, eivätköhän he pärjää myös Mersun tekniikalla. Brawn esim. hakkasi kilpailustrategiassa MacLarenin 6-0 ja Kimi hävisi monet GP-lähdöt jo ennen starttia tai kisan alkuvaiheissa.
tomant
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020

Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
- alpinweiss
- Vakiokalustoa
- Viestit: 73
- Liittynyt: Su 25.02.2007 19:49
- Paikkakunta: länsirannikon pääkaupunki
jep, tuota tom of finlandia ei jotenkin voi olla yhdistämättä niihin lippiksiin
olikos muuten myös jossakin kummelin elokuvassakin pari mersun nahkalakkia varsin näkyvissä osissa, tais olla se jackpot elokuva... kyseissä elokuvassa taidettiin muutenkin tehdä hieman pilaa mersun kustannuksella
sellaista hyväntahtoista läppää kuitenkin...[/quote]
"Vanha taksi saatana!"


"Vanha taksi saatana!"

MB CLK240
Monta kakkosnelosta
Vitoja
Väyrysiä
Mohlovalo Eemeli
Monta kakkosnelosta
Vitoja
Väyrysiä
Mohlovalo Eemeli
muistaakseni herrat on tehneet yhteistyötä jo bennettonillatomant kirjoitti:Brawn ja Schumacher oli lyömätön yhdistelmä jo Ferrarilla,

W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Juuri näinnapa kirjoitti:muistaakseni herrat on tehneet yhteistyötä jo bennettonillatomant kirjoitti:Brawn ja Schumacher oli lyömätön yhdistelmä jo Ferrarilla,olikohan peräti niin, että kaikkien schumin mestaruuksien takaa löytyy myös brawn...

Täytyy kyllä sanoa et on se Brawn ihme sälli ku 3 eri tallissa kahminu noita mestaruuksia eikä ens kauden kannaltakaan näytä huonolta ku verrataa raha, aika ja kuskitilannetta viime kautee...
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
Juu ja F1:sen lisäksi myös Jaguarin urheiluautolla, wikipedian mukaan. On se ollut monessa mukana sen jälkeen kun aloitti koneistajana vuonna 1976.jarkki kirjoitti:...Täytyy kyllä sanoa et on se Brawn ihme sälli ku 3 eri tallissa kahminu noita mestaruuksia...
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020

Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Mie olin satavarma ettei Schumi enää formuloihin tule ajamaan. Kaveri on jo keski iässä ja yleensä nopeimmillaan kuskit on alta kolmikymppisiä. Luulin että taas haetaan julkisuutta Mersun tallille Schumin paluu huhuilla. Mutta niin vain kaveri meinaa ajaa kilpaa, josta hänelle hatun nosto.
Ja olin niin varma mainoskikasta että olin valmis lyömään vetoa kaikilla roposilla mitä löytyy ja vielä emännänkin kaupan päälle....mut onneks kukaan ei lähtenyt mukaan, säästin roposeni ja sain syödä Jouluna rakkaan vaimoni paistamaa kinkkua ynnä muuta herkkua...
Ja olin niin varma mainoskikasta että olin valmis lyömään vetoa kaikilla roposilla mitä löytyy ja vielä emännänkin kaupan päälle....mut onneks kukaan ei lähtenyt mukaan, säästin roposeni ja sain syödä Jouluna rakkaan vaimoni paistamaa kinkkua ynnä muuta herkkua...
Pitkä rimpsu entisiä joista ainakin kuusi Mersua.
Nykyiset
GLK 220 cdi Emäntä ajelee
ML 270 cdi Allekirjoittanut ajelee
MB 312 Frankia Reissu auto
SLK 230 Kompressor Kesä auto
Nykyiset
GLK 220 cdi Emäntä ajelee
ML 270 cdi Allekirjoittanut ajelee
MB 312 Frankia Reissu auto
SLK 230 Kompressor Kesä auto
Olihan tuo senverran ylivoimainen aikoinaan että on ilmeisesti varaa antaa ne 15 vuotta tasoitusta noille nuoremmille.HMK kirjoitti:Mie olin satavarma ettei Schumi enää formuloihin tule ajamaan. Kaveri on jo keski iässä ja yleensä nopeimmillaan kuskit on alta kolmikymppisiä. Luulin että taas haetaan julkisuutta Mersun tallille Schumin paluu huhuilla. Mutta niin vain kaveri meinaa ajaa kilpaa, josta hänelle hatun nosto.


W124 300D 4-matic -88
S124 300TE 4-matic -89
S124 300TE 4-matic -91
S124 E300 4-matic Turbodiesel -95
S211 E500 4-matic -04
Massey Ferguson 35 -57
Kawasaki KZ 1100 ST
Yamaha Grizzly 700 FI
Mustang HT-67
S124 300TE 4-matic -89
S124 300TE 4-matic -91
S124 E300 4-matic Turbodiesel -95
S211 E500 4-matic -04
Massey Ferguson 35 -57
Kawasaki KZ 1100 ST
Yamaha Grizzly 700 FI
Mustang HT-67
Ja herra nimelty Rory Byrne. Hän suunnitteli Benettonin vuosien -94 ja -95 mestaruusautot ja siirtyi Schumin ja Brawnin kanssa Ferrarille kaudella -96 ja oli Ferrarin pääsuunnittelijana kauden 2006 loppuun.napa kirjoitti:muistaakseni herrat on tehneet yhteistyötä jo bennettonillatomant kirjoitti:Brawn ja Schumacher oli lyömätön yhdistelmä jo Ferrarilla,olikohan peräti niin, että kaikkien schumin mestaruuksien takaa löytyy myös brawn...
Byrnea ei yleensä tunneta samalla tavalla kuin Jean Todtia tai Ross Brawnia, mutta hän oli vähintäänkin yhtä tärkeä lenkki tässä ketjussa kuin muutkin sen jäsenet.