kai se vähän riippuu, että minkälaisen turbon siihen laittaa. no ylipäätään niistä tehoista. jos siihen ihan 250dt:n turbon laittaa, niin menee varmaan ihan samalla kytkimelläkin.
sit jos sinne tulee joku isompi puhallin, niin asia on pikkasen eri.
no ei se vakiokytkytin sielä sitten oikein pelaa. jotkut on käyttäny ihan vakio asetelmaa ja tupla jousia. eli kaks niitä jousisyteemetiä päällekkäin, niin pitää kuulemma aika hyvin. sitten on noita vähän kalliimpia systeemeitä, jotakin bmw:n M3:n levyjä, vai asetelmia on käytetty. en nyt muista kunnolla mitenkä ne oli, kannattaa tarkistaa jostain.
kaiken kaikkiaan kestävin ja paras on vahvistettu tomaattiloota 722.3. sellasenthan kestää ihan vakionakin sen 400nm väännön.
sprintterin koko kytkin paketin saa sopimaan siihen mutta vaatii sorvia..
ja jos laitat spintterin asetelman niin et tarvi sintteriä, pitää kyllä sprintterin levynkin kans..
omaan tein tuplajousiasetelman ja vakiolevy oli, ei luistanu..