mortin mitälie haahuiluja
mortin mitälie haahuiluja
onnistuuko 606 naittaa 603matikin öljypohjaan?
tästä se alkoi.
muokkasin otsikkoa kun mieli muuttuu ja rahat loppuu...
tästä se alkoi.
muokkasin otsikkoa kun mieli muuttuu ja rahat loppuu...
Viimeksi muokannut mortti, Pe 23.07.2010 23:57. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
W202 250 DT
W124 300 STDT 4-MATIC
W124 300 DT
http://www.mortti.us
http://www.urakkauunot.com
http://www.sulax.fi
Jos ei ole hermoja, niin tekee paremmin työtä ja ehtii tehdä enemmän asioita.
W124 300 STDT 4-MATIC
W124 300 DT
http://www.mortti.us
http://www.urakkauunot.com
http://www.sulax.fi
Jos ei ole hermoja, niin tekee paremmin työtä ja ehtii tehdä enemmän asioita.
Edit noniin pysytään kapiakantisessa.
katsotaan mitä tulee
Taas olisi haulla löytynyt....
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... hlight=606
katsotaan mitä tulee
Taas olisi haulla löytynyt....
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... hlight=606
W202 250 DT
W124 300 STDT 4-MATIC
W124 300 DT
http://www.mortti.us
http://www.urakkauunot.com
http://www.sulax.fi
Jos ei ole hermoja, niin tekee paremmin työtä ja ehtii tehdä enemmän asioita.
W124 300 STDT 4-MATIC
W124 300 DT
http://www.mortti.us
http://www.urakkauunot.com
http://www.sulax.fi
Jos ei ole hermoja, niin tekee paremmin työtä ja ehtii tehdä enemmän asioita.
Noin tein itekki aikasempaan motoriin, nykyseen uusein pumpun nii laitoin suoraa kapiakantisen tbo:n pumpun.JuhoK kirjoitti:Onnistuu myös lyhentämällä öljypumpun imuputkea.jeemu kirjoitti:Öljypumppu pitää ottaa ottaa samasta koneesta ku pohja.
..näin tein itse...
Mutta kuitenki. 605/606 öljypohoja on syvempi ja samoten pumpun jalaka
on pitempi ku kapian koneen.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
Nyt on otettu etuvetarit irti, laatikoista öljyt pois.
Moottorin pohjaroppu käännetty poikki eikä irronnu, noh helppo porata sitko on pöyällä.
Ihan itetehty cooleri irroitettu (myynnissä)
poikkinaine etujousi poistettu, tilalla klapi.
Vasen jousen kuppi edestä aivan läpimätä, tunkinreiät tietysti.
Akselit, navat ja kaikki muuki umpi ruosteessa.
Uusittavaa kaikki jarrut, iskarit (ainaki eteen), kaikki puslat, tuulilasi ja varmaan paljon muutakin.
Onneksi on niin edullista kaikki matikkiin.
On tullu mieleen että mitähän sitä tuli taaas hankittua....
mut väri on hyvä..
Uusi motti odottelee jossain päin härmää.
606 + peltisarja olisi sielä kun vaan hakis.
Heti kun rikastun niin pumppu lähtee mäelle ja 40 ilmestyy hyllyyn +rosteria.......
Moottorin pohjaroppu käännetty poikki eikä irronnu, noh helppo porata sitko on pöyällä.
Ihan itetehty cooleri irroitettu (myynnissä)
poikkinaine etujousi poistettu, tilalla klapi.
Vasen jousen kuppi edestä aivan läpimätä, tunkinreiät tietysti.
Akselit, navat ja kaikki muuki umpi ruosteessa.
Uusittavaa kaikki jarrut, iskarit (ainaki eteen), kaikki puslat, tuulilasi ja varmaan paljon muutakin.
Onneksi on niin edullista kaikki matikkiin.
On tullu mieleen että mitähän sitä tuli taaas hankittua....
mut väri on hyvä..
Uusi motti odottelee jossain päin härmää.
606 + peltisarja olisi sielä kun vaan hakis.
Heti kun rikastun niin pumppu lähtee mäelle ja 40 ilmestyy hyllyyn +rosteria.......
Viimeksi muokannut mortti, Ma 05.04.2010 21:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W202 250 DT
W124 300 STDT 4-MATIC
W124 300 DT
http://www.mortti.us
http://www.urakkauunot.com
http://www.sulax.fi
Jos ei ole hermoja, niin tekee paremmin työtä ja ehtii tehdä enemmän asioita.
W124 300 STDT 4-MATIC
W124 300 DT
http://www.mortti.us
http://www.urakkauunot.com
http://www.sulax.fi
Jos ei ole hermoja, niin tekee paremmin työtä ja ehtii tehdä enemmän asioita.