eli onko kellään irtonaista M103 koneen mäntää? josta vois mitata lakikorkeuden( eli mitta männäntapin keskeltä kohtaan, jossa männän laki on samalla tasolla lohkon kanssa männän ollessa YKK. kohdassa ) ja männän tapin halkasijan? ...tai jos muuten vaan tiedossa, niin jakakaa ihmeessä tieto eteen päin
tarkotus rakentaa turbo versio niin osais etsiä mäntiä joita muokkaamalla sai sopivat ja kestävät mukit ahto hommiin
M103 männän lakikorkeus& m-tapin halk.?
M103 männän lakikorkeus& m-tapin halk.?
ex.
-W124 E280 24V aut. -95
-W124 230e -89 nyk.vara autona
-W124 260e -88
-W124 260e tomaatti -89
-W124 E280 24V aut. -95
-W124 230e -89 nyk.vara autona
-W124 260e -88
-W124 260e tomaatti -89
mulla olis sellainen mielikuva, että volvon vinokoneen turbomännät olis soveltuvat tälläiseen M103 koneen turbotukseen
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."