w124
Mun muistaakseni on katti.. Löysin nettiautosta yhen 300 SE niin siinä oli sama 170kw, mutta sekin on 3.2Sergey kirjoitti:nimenomaan, ihan ekat oli ilman kattia ja todella 231hv muttakun tässä autossa on se katti Vai onko? VIN koodin mukaan on.
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/300/2945133
Ei se soitto veholle maksa niin paljoo että kannattais penkkii lähtee.
Ja onhan siitä nyt hevosia karannu.
Vehossa ne kertoo mikä pata siellä on ja jos se on vaihdettu niin että sen kilowatit lukee rekisteriotteessa on siitä merkintä myös prosenteissa ja muutoskatsastuksessa, molemmat näkyvät otteesta.
Soita veholle ja kerro sen runkonumero tai rek.nro
Ja onhan siitä nyt hevosia karannu.
Vehossa ne kertoo mikä pata siellä on ja jos se on vaihdettu niin että sen kilowatit lukee rekisteriotteessa on siitä merkintä myös prosenteissa ja muutoskatsastuksessa, molemmat näkyvät otteesta.
Soita veholle ja kerro sen runkonumero tai rek.nro
Taivas kattona
timpe69 kirjoitti:pitää varmaan käydä jossain penkittämäs toi auto, niin saa todelliset tehot selville
onko kellään tietoa onko etelä-pohjanmaalla joku paikka missä voi penkittää, ja paljokahan penkitys maksaa?
Lapualla on joku paikka en nyt nimee muista, kaveri oman C123:n 2.8 penkitti siellä..
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
W203 C200CDI automatic elegance -06
Soitin veholle, ne sano että se on ihan normi 300E mesenä myyty alunperin, ja että siinä jostain syystä on vaan 10hv enemmän ku muishuihai321 kirjoitti:Ei se soitto veholle maksa niin paljoo että kannattais penkkii lähtee.
Ja onhan siitä nyt hevosia karannu.
Vehossa ne kertoo mikä pata siellä on ja jos se on vaihdettu niin että sen kilowatit lukee rekisteriotteessa on siitä merkintä myös prosenteissa ja muutoskatsastuksessa, molemmat näkyvät otteesta.
Soita veholle ja kerro sen runkonumero tai rek.nro
Kiva No enää en kyl keksi mistä sais varman tiedon, ku joka paikas sanotaan vaikka ja mitä pitää kai tyytyä siihen että se on normi 3.0l, AMG tai Brabus olis kyl ollu mukavempinj^ kirjoitti:Virhe rekisteröinnissä? Onhan noita pieniä virheitä siellä sillointällöin sattunut.. FFP:llä joku selitti kun oli neliveto golffi ollut papereissa etuveto, ei ollut katsastusmies meinannut uskoa virhettä! Sama ovien määrässä on välillä virheitä..
Niinhän meistä kaikistatimpe69 kirjoitti:Kiva No enää en kyl keksi mistä sais varman tiedon, ku joka paikas sanotaan vaikka ja mitä pitää kai tyytyä siihen että se on normi 3.0l, AMG tai Brabus olis kyl ollu mukavempinj^ kirjoitti:Virhe rekisteröinnissä? Onhan noita pieniä virheitä siellä sillointällöin sattunut.. FFP:llä joku selitti kun oli neliveto golffi ollut papereissa etuveto, ei ollut katsastusmies meinannut uskoa virhettä! Sama ovien määrässä on välillä virheitä..
Taivas kattona
Yks kaveri kerto että jollain sen tutulla oli kans ollu joskus 300 bensa mersu papereiden mukaan, mutta se oli huomannu sen sitte joksiki erikoiseksi malliksi ku oli ruvennu öljyjä vaihtaan, ei ollukkaa 3 litrasen öljyn suodatin sopinu, sit se oli hakenu 3.2 litrasen suodattimen niin se oli sopinu. Se oli sit myöhemmin saanu selville että se oli joku erikois malli mitä jotku rauhanturvaajat on tuonu 3kpl joskus suomeen, 3 litrasen papereilla...
Tos mersus oli seki erikoista, että siinä on eri perä mikä kuuluis olla, todennäköisesti 500:sen mersun kitkalukko, ja sit sellaset alatukivarret mis on kiinteät alapallonivelet, ja sit semmonen moottori mis on "tamppooni mallin paperi öljynsuodatin"... Ja siinä ei yhen "mersutietäjän" mukaan pitäisi olla mitää noista vakiona