w124 200D -90 ABS vika
w124 200D -90 ABS vika
Pitäis kaverin autosta löytää vika, kesällä ja sateella varsinkin tahtoo apsin valo palaa aika-ajoin, talvella ja kuivalla kelillä ok. Onko ollut samaisia oireita muilla ?
vaihteeksi mersuton, 11 ollut ja tulee olemaan ...lukematon määrä
Yj-rele piileksii akun takana. Siinä releen päällä on yksi tai kaksi sulaketta!
tossa kuva
http://klvaraosat.workspace3.smilehouse ... Upload.jpg

tossa kuva
http://klvaraosat.workspace3.smilehouse ... Upload.jpg

W201 2.0D -89
"kilvessä 666"
"kilvessä 666"
ja tossa kuva sellaisen yj-releen sisältä, jolla ei pelaa absit, eikä mitkään muutkaan sähkölaitteet
http://jysal.pp.fi/mersu/rele/rele3.JPG

http://jysal.pp.fi/mersu/rele/rele3.JPG
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
tälle vialle myös ääni... omassa 200D:ssä oli kuskin puolen etupyörän anturin johto osittain poikki ja välillä absit pelas ja välillä ei... toinen kääntelee rattia ja toinen mittaa yleismittarilla vastusta, pitäis ilmetä aika nopeasti, jos yhteys pätkii, ellei sitten ole niin v-mäinen vika, että ei ilmene sitä vikaa etsitäessäJoel S. kirjoitti:Etuanturien johdot tarkistaisin ensimmäisenä. Johtojen eristeet tuppaa vanhemmiten kovettumaan ja aiheuttaa tuollaisia vikoja kostealla kelillä.

W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."