Subbaripakettia
Subbaripakettia
Minkälaista subia + vahvistinta suosittelisitte w124 mallin meseen? Max budjetti on 400e. Kotelon teen itse (luultavasti refleksi). Itse olen katellut rainbow hammer 12 ja siihen Ground Zero GZTA 2.250mk2 vahvistinta joka antaa noin 500w/rms. Mutta nyt olen alkanut epäröimään että saako kabiinin puolelle minkäänlaista painetta aikaan tuolla kokoonpanolla? Siis ei nyt tarvitse mikään paineauto olla mutta kuhan nyt ees vähän tulisi. Hattuhyllyyn tekisin luultavasti reiän jotta äänet tulisi paremmin sisälle. Olisiko joku muu paketti parempi tuohon hintaluokkaan jolla saisi vähän enemmän mölyä aikaan?
itse suosittelisin ostamaan ~1kw (1000w) päätteen käytettynä ja sitten uusi 10"-15" subin laatu merkiltä (cerwin vega, jbl, rainbow,ja mitä kaikkia niitä nyt onkaan) ja tekee refleksi kotelon. (autosoundin sivuilta löytyy laskuri millä saa laskettua kotelon tilavuutta)
Mercedes-benz c124 300ce
Mercedes-benz w124 200d
Mercedes-benz w123 300d
Mercedes-benz w124 200d
Mercedes-benz w123 300d
minä taasen suosittelisin tekemään pämppärin(pandbass) kotelon mersuun http://maxboom.fi/gallery/displayimage. ... &pos=-1878 sieltä vaan katselemaan ja tuo portti kannattaa toteuttaa aeroport putkella on simppelimpi tehdä ja sää fiksumman