Kohtalaisen edullisia tuotteita.Esim.hdmi videotykki digi tv:llä 260€

Ei varmaan tulli+toim. kulujen kans vielä liian kallis

No onkos tuota "laatumerkkiä" joku joskus arvostanut?jameri kirjoitti:Tosin tämä laatumerkki on nykyään myös Kiinalainen![]()
http://www.taloussanomat.fi/ulkomaat/20 ... 0921713/12
Sorry oftopic mutta oli ihan pakkoJeremyH kirjoitti:No onkos tuota "laatumerkkiä" joku joskus arvostanut?jameri kirjoitti:Tosin tämä laatumerkki on nykyään myös Kiinalainen![]()
http://www.taloussanomat.fi/ulkomaat/20 ... 0921713/12![]()
Chevy van epäkäytännöllisemmällä ja kolme kertaa kalliimmalla korilla.
Ainut "oikea" Hummer on se H1 malli, joka sekään ei pärjännyt suomen puolustusvoimien maastotesteissä neuvosto-UAZ:ille eikä Sisu A-45:lle (Proto) joten se päätettiin jättää väliin. (valituksi tulivat Land-Rover Defender sekä se Sisun uusi pikku-maastokuorkki)
H1 ketteryys samaa luokkaa Proton kanssa, mutta kuljetuskyky ei.
H1 kuljetus kyky samaa luokkaa defenderin kanssa, mutta ketteryys ei.
Oli huvittavaa seurata kun vanha UAZ hinasi H1:stä ojan yli. (tehtävänä oli ylittää oja vinottain niin että toinen etu ja toinen takarengas ovat yhtä aikaa ojan kohdalla. ei onnistunut H1:ltä mutta UAZ ja Defender menivät yli jotta heilahti) Voi kun olisi siitä saanut video pätkän tms. niin olisi voinut lähettää jenkeille viestiä että miten neuvosto-kippo päihittää heidän ylpeytensä.
Sorry, lähti totaalisen offtopic
Teidän olis pitänyt lukea H1 käyttöohjekirja jos ette kerran päässeet yli. Pikkuse olisitte jarrua painaneet ni olis lähteny H1 kaikki pyörät vetämään. 1999 ominaisuus muuttui automaattiseksi. Joten ootte kokeilleet siis vanhempaa kuin 1999.JeremyH kirjoitti:Oli huvittavaa seurata kun vanha UAZ hinasi H1:stä ojan yli. (tehtävänä oli ylittää oja vinottain niin että toinen etu ja toinen takarengas ovat yhtä aikaa ojan kohdalla. ei onnistunut H1:ltä mutta UAZ ja Defender menivät yli jotta heilahti) Voi kun olisi siitä saanut video pätkän tms. niin olisi voinut lähettää jenkeille viestiä että miten neuvosto-kippo päihittää heidän ylpeytensä.
Mielestäni ne näyttää todella hyviltä, ei mitään suuria eroja paitsi hinnassa, toinen vaihtoehto olisi jos joku ystäväsi on lähdössö käymään USA:ssa niin siellä videokamerat on aikas edukkaita, hyvä tzekkaus paikka hinnoille on WalmartLipsanen kirjoitti:nyt ennenkun ihan vallan alkaa mopo keuliin,niin onkos kellään mitään sitä vastaan että jatketaan aiheesta?![]()
Kun en mistään mitään tiä niin mites noi hd videokamerat paperilla näyttää?
Jos ei oteta muuta huomioon ku ne speksit?
Hyvä jos pidit tarinastanijameri kirjoitti:Sorry oftopic mutta oli ihan pakko
Ihan mukavia tarinoita sinulla, luulenpa että kommenttisi sikisi ihan vaan pelkästä kateudesta tai muusta ihme selittelyn tarpeesta, tehdäänkö niin että sitten kun sinulla on jotain niin jatketaan nyt kun sinulla ei ole mitään niin pls ole hiljaa, ketään ei kiinnosta.
Kyseessä oli puolustusvoimien testi vuonna 2006. Hummerit 5kpl olivat uusia. Käyttöohjekirjoja ei tarvittu koska koe ajoa suorittavilla kapiaisilla oli apunaan Hummerin edustaja neuvomassa.Sergey kirjoitti:Teidän olis pitänyt lukea H1 käyttöohjekirja jos ette kerran päässeet yli. Pikkuse olisitte jarrua painaneet ni olis lähteny H1 kaikki pyörät vetämään. 1999 ominaisuus muuttui automaattiseksi. Joten ootte kokeilleet siis vanhempaa kuin 1999.JeremyH kirjoitti:Oli huvittavaa seurata kun vanha UAZ hinasi H1:stä ojan yli. (tehtävänä oli ylittää oja vinottain niin että toinen etu ja toinen takarengas ovat yhtä aikaa ojan kohdalla. ei onnistunut H1:ltä mutta UAZ ja Defender menivät yli jotta heilahti) Voi kun olisi siitä saanut video pätkän tms. niin olisi voinut lähettää jenkeille viestiä että miten neuvosto-kippo päihittää heidän ylpeytensä.