Onko Vitossa valmiina jo webasto...?
Onko Vitossa valmiina jo webasto...?
Eli minulla ei ole ainakaan mitään ohjausta webastolle mutta kun katselee auton alle niin ihan kuin siellä olisi jokin "webaston" tapainen laite ja pakoputki...? Eli onko näissä jo valmiina lisälämmitin talvi käynnistyksiä varten ja saako siihen ohjauksen? Jos saa niin mitä sellainen maksaa ja missä voi laittaa?
Sijainti missä tuo minulla on niin, kun kurkkaa kuski puolelta auton alla niin siinä se on heti vaihteiston vieressä ja ihan selvästi jokin lämmitin pakoputkistoineen siinä on...?! Eli voisiko tämä pitää paikkansa?
niin ja auto on 110cdi
Sijainti missä tuo minulla on niin, kun kurkkaa kuski puolelta auton alla niin siinä se on heti vaihteiston vieressä ja ihan selvästi jokin lämmitin pakoputkistoineen siinä on...?! Eli voisiko tämä pitää paikkansa?
niin ja auto on 110cdi
ääks. oli jäänyt loppu pois....soppaa kirjoitti:Tarkoittaa mitä? Pystyykö hankkimaan erillisen ohjaimen?
pönttö kirjoitti:CDI-koneisissa oli Eberin Hydronic 5 vakiona
Eli pitäis saada ohjaukset lisättyä, Eberin huollot ainakin voinee auttaa. Ei se kellon lisäys muutenkaan pitäis olla mikään maailman hankala juttu.
Kustannusarviosta en osaa sanoa muuta, kun että ko. lämppäri asennettuna (minikellolla) maksaa jotain 1200-1400 EUR, niin ei kello ja sen asennus mahdottomia voi olla.
Ainakaan uusissa ei ole vakiona vaan lisävarusteena on kello-ohjaus ja kaukoohjaimet. Toimii siten uudessa ainakin että painasee vebaston nappia jolloin syttyy keltainen valo auton virtojen ollessa päällä ja muistaakseni + ja - napilla pääset valitsemaan halutun kolmesta ajasta joita sitten voi muokata. M napilla pääset valittuun aikaan ja sitä sitten voit säätää haluamallasi tavalla. kun saat sen laitettua ja sammutat virrat jää webaston nappiin keltainen valo palamaan joka ilmaisee aikakäynnistystä webastolle. (voi olla että muistan nappien kulut väärin kun se tulee niin automaattisesti eikä tule ajateltua mitä painelee mut kutakuinkin noin)tols kirjoitti:Onkohan noissa myös vakiona ohjaus mittariston kautta? ja mitenkähän tuo ohjaus mittariston kautta tapahtuu, jos sellainen sattuisi olemaan?pönttö kirjoitti:CDI-koneisissa oli Eberin Hydronic 5 vakiona
"Screw you guys, I'm going home!" - Eric Cartman
Ex - W639 Vito 120 cdi '09 Fast Orange
Ex - W639 Vito 120 cdi '09 Fast Orange