ja juttu:
http://img200.imageshack.us/img200/4015/dieselmersu.jpg
mutta ku tarjolla ois viissatanen.. ei kait niissä muuta eroo oo ku että lupaavat reilu 800nm tko600lle ja 680nm tko500lle tehonkestoo.. joten luulis tommosen viissatasenki kestävän 24veen perässä? tietty voi mennä vähä nyyttonit tuon 680 yli, mutta tuntuis että kestäis.. kunhan vaan olettelen.jeemu kirjoitti:Laita vaan suosiolla se kuus satane.linttaracing kirjoitti:Tremec 3550/TKO 500?? oisko tuo hyvä laatikko mersuun? kertokaa, jokka tiiätte. ilmeisesti tämä on vanhemman mallin tremec? missä vehkeessä tämmöstä on käytetty?
Riippuu kuulemma penkistä. Jokatapauksesa tollasia luisto lappuja ei voi pitää luotettavana.tdt leka kirjoitti:mulle kyllä sanottiin kun penkitin autoa ja oli luistoa et ei pidä ollenkaa paikkaansa, näyttää liikaa
juu toki voin laittaa lapun esiin.. ja se on nimenomaan lappu jossa EI luistanu, oliko 406hv ja 704Nm.Terho P kirjoitti:KÄPPYRÄ ESIIN![]()
on sulla varmaan luistamatonkin lappu ?? paljonko siinä oli? kuiteski säätelitte sitä siinä ja otitte viimesiä heposiä
Ei kai täsä kukaa mitää intä?napa kirjoitti:kyllähän noista sen haarukan näkee missä liikutaan, turha sitä nyt on alkaa muutamasta hevosesta kinaamaan, 390, 400 tai 410 hp, mitä sen on väliä, kun kuitenkin tiedetään, että kai siellä nyt yli 350 hp kuitenkin löytyy, mutta ei 450 hp...
semmosta luistolappuahan mulla ei edes ole.jeemu kirjoitti:Ei kai täsä kukaa mitää intä?napa kirjoitti:kyllähän noista sen haarukan näkee missä liikutaan, turha sitä nyt on alkaa muutamasta hevosesta kinaamaan, 390, 400 tai 410 hp, mitä sen on väliä, kun kuitenkin tiedetään, että kai siellä nyt yli 350 hp kuitenkin löytyy, mutta ei 450 hp...
Tollasilla luisto lapuilla mun mielestä vaan voi pyyhkiä vaikka prsettä.
Nonii. Tosa seisoo lukemat mikkä tulee ku aletaa virittää ja on siinä onnistuttu.Stonehead kirjoitti:just joo, vai että liukasta?? tääläpäin penkitettiin 586hp\784nm pyörältä eikä sitte luistanu yhtään!
lappukin olis mutta ei jaksa esitellä kun kuiteski joku turha maailmannapa siitä keksii heneet kun ne hepat ei oo ilmaisia...