Mersun ostoa on pohdittu ja tuollainen farmari olisi tarjolla. Jotkut vaan haukkuu tuota C-mallia huonoksi, sisältää kuulemma kaikki mahdolliset viat ??
-97 vuosimalli ja ajettu reilut 500.000 km. Laittakaahan kommenttia.
Mercedes-Benz C 220TD Classic, Onko ostamisen arvoinen ?
Re: Mercedes-Benz C 220TD Classic, Onko ostamisen arvoinen ?
Onhan tolla jo ajettu ja oletko varma ettei ole ollut taksissa.meffari kirjoitti:Mersun ostoa on pohdittu ja tuollainen farmari olisi tarjolla. Jotkut vaan haukkuu tuota C-mallia huonoksi, sisältää kuulemma kaikki mahdolliset viat ??
-97 vuosimalli ja ajettu reilut 500.000 km. Laittakaahan kommenttia.
Jos siinä on uusittu jarrulevyt+palat ja nivelet ja iskarit sekä jakopään ketju niin mikä ettei. Katsoin tuolta Nettiautosta varmaan tätä samaa autoa ja huomasin että koneessa ei ole tehoja nimeksikään. Muuten on päältäpäin ihan ok. Hinnasta huomaa ettei ole ihan laatuauto.
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Toistakymmentä vuotta vanha puoli miljoonaa ajettu auto voi olla hyvä tai lopussa tai siltä väliltä, katsomatta ja kokeilematta ei voi tietää.
Turboton 220D moottori on kestävä mutta ruiskutuspumppu ei.
Se on jokseenkin varmasti korjattu tai vaihdettu noilla kilometreillä.
Turboton 220D moottori on kestävä mutta ruiskutuspumppu ei.
Se on jokseenkin varmasti korjattu tai vaihdettu noilla kilometreillä.
Taksihistoriahan ei autoa huononna, usein päinvastoin.oletko varma ettei ole ollut taksissa
wiimax.fi
Eiköhän noilla kilometreillä ole kaikkissa autoissa jarrupalat vaihdettu jo muutaman kerran, tarttee niitä levyjä tsekata. Ajossa tuntu aika tasapainoiselta mutta vois tehdä kuntotarkastuksen jos rupee enempi kiinnostamaan. Taksikäytössä on ollut ilmeisesti ja senverran olen ymmärtänyt että Lucaksen pumppu on sitten ongelma, mahtaako tuossa mallissa olla just sellainen. Kunka sen tunnistaa? Käyn viikolla vielä tutkimassa autoa lisää ja jos sitten vielä kiinnostaa niin otan edelliseen omistajaan yhteyttä.
Olen muuten samaa mieltä että se taksikäyttö ei välttämättä huonokaan asia ole, tosin kaupunkiajo kuluttaa autoa enempi.
Olen muuten samaa mieltä että se taksikäyttö ei välttämättä huonokaan asia ole, tosin kaupunkiajo kuluttaa autoa enempi.
Lucas pumppu on kaikissa C ja E220D malleissa, joihinkin on vaihdettu jälkikäteen Bosch pumppupajan toimesta.
Levytkin on vaihdettu kertaalleen noihin kilometreihin.
Kulutusosien; levyjen, palojen, nivelten mahdolliset vaihtotarpeet eivät ole olennaisin asia autoa ostaessa. Osathan ovat halpoja ja niitä joutuu joka tapauksessa vaihtamaan joskus.
Tietysti jos kaikki on ihan romuna voi olettaa ettei auton kunnosta ole muutenkaan välitetty vaan menty aina siitä mistä aita on matalin.
Enemmänkin kannattaa kiinnittää huomiota moottorin ja vaihteiston toimintaan sekä siihen että kaikki merkkivalot toimivat kuten pitää, korin kunnon näkee tietysti kohtuudella.
Noin tuhat euroa kannattaa varata kunnostukseen, aina noissa jotain ilmenee.
Uudemmissa ja vähemmän ajetuissa myös.
Levytkin on vaihdettu kertaalleen noihin kilometreihin.
Kulutusosien; levyjen, palojen, nivelten mahdolliset vaihtotarpeet eivät ole olennaisin asia autoa ostaessa. Osathan ovat halpoja ja niitä joutuu joka tapauksessa vaihtamaan joskus.
Tietysti jos kaikki on ihan romuna voi olettaa ettei auton kunnosta ole muutenkaan välitetty vaan menty aina siitä mistä aita on matalin.
Enemmänkin kannattaa kiinnittää huomiota moottorin ja vaihteiston toimintaan sekä siihen että kaikki merkkivalot toimivat kuten pitää, korin kunnon näkee tietysti kohtuudella.
Noin tuhat euroa kannattaa varata kunnostukseen, aina noissa jotain ilmenee.
Uudemmissa ja vähemmän ajetuissa myös.
mullon tommonen samanlainen 450k ajettuna. ihan huoletta saa vielä ainakin päästää ~10k välein ku öljyt vaan muistaa vaihtaa.
Lucas kestää 300000 keskimäärin. omaani on vaihdettu 280000 kohdalla uusi.
tosian levyt ja palat maksaa jotain 230 eur jos vaihtaa ympriinsä, ja samaten muutkin kulutusosat on ihan inhimillisissä hinnoissa.
Ajettavuus tuulisella säällä on todella huono! liekö sitten jotain väljiä puslia alustassa.
Kaikenkaikkiaan oon kuitenki ollu täysin tyytyväinen autoon.
Lucas kestää 300000 keskimäärin. omaani on vaihdettu 280000 kohdalla uusi.
tosian levyt ja palat maksaa jotain 230 eur jos vaihtaa ympriinsä, ja samaten muutkin kulutusosat on ihan inhimillisissä hinnoissa.
Ajettavuus tuulisella säällä on todella huono! liekö sitten jotain väljiä puslia alustassa.
Kaikenkaikkiaan oon kuitenki ollu täysin tyytyväinen autoon.