Jo on hulppeassa kunnossa ainakin kuvan perusteella tuo 280C. Hinta on lähinnä viitteellinen, jos laitos on muuten soiva peli. Moinen pitäisi kyllä joutuin pelastaa tälle puolen lahtea.
Omaan silmään, siis siihen jonka päälle en istu, tämä 114-koppa on kylläkin hieman epäsuhtainen, persaus on armotta liian pitkä ja massiivinen varsinkin livenä. Tuossa naapurilla sellainen on sinisenä.
Pystulamppu ei coupena muutenkaan ole parhaimmillaan etupäänsäkään puolesta. Siksipä en ymmärrä, että pystylamppucoupe W111 on mielestäni viiden kauneimman Mersun joukossa, ellei jopa ykkönen
Ja turvallisuusekspertin nimi kuulosti puolalaiselta tms...
Aika kauan kesti kun hain sitä että kuka oli w124:n suunnittelija, ei se ilmeisesti ollut niin onnistunut muotoilullisesti kuin tenutahti (w201 vai mikä hän ny on?) joka oikein erityisesti mainittiin Ruunosakon aikaansaannoksissa. Mun mielestä se pikkumersu oli vielä huonomman näkönen.
Eiks se Brakki menny sitikalle?
Edit: tarvii tosiaan korjata että Bela Barenyi tietystikkin oli unkarilaista ja itävaltalaista sukujuurta. Sanoivat että tämä ilmeisestikin nero patentoi keksintöjä puolet enemmän kuin Edison...
Viimeksi muokannut nyffikaakoo, Ti 08.09.2009 12:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ja siittä Pösölle. Aika uskomatonta on, että pystärin ihanan sisustuksen taustalla piilee sama sälli, jolla on soppansa pelissä huonoimman omistamani auton, eli Pösö 505sen sisustuksessa.. C´est la vie!
Ja Bemarista puheenollen, tuohan mukiinmenevää toi iso coupe on, ihan saatanan hieno suorastaan, mutta samanikäinen 500-sarjalainen on mielestäni ankeahko.
115 coupehan tehtiin sedanin alustalle ja siksi se on hieman "erikoisen" näköinen... W123 oli ilmeisesti ensimmäinen coupe missä oli oma alusta ja myöskin edellisestä poiketen, madallettu kattolinja sedaniin verrattuna
Kaapo kirjoitti:Jo on hulppeassa kunnossa ainakin kuvan perusteella tuo 280C. Hinta on lähinnä viitteellinen, jos laitos on muuten soiva peli. Moinen pitäisi kyllä joutuin pelastaa tälle puolen lahtea.
Omaan silmään, siis siihen jonka päälle en istu, tämä 114-koppa on kylläkin hieman epäsuhtainen, persaus on armotta liian pitkä ja massiivinen varsinkin livenä. Tuossa naapurilla sellainen on sinisenä.
Pystulamppu ei coupena muutenkaan ole parhaimmillaan etupäänsäkään puolesta. Siksipä en ymmärrä, että pystylamppucoupe W111 on mielestäni viiden kauneimman Mersun joukossa, ellei jopa ykkönen
Kyllä tuo itsellekin tuli mieleen, että auto kannattaisi hakea heti pois tuohon
hintaan, mutta päätin jättää sen enemmän autokuumeisille. Hinta nousee
varmasti tulevaisuudessa. Toivottavasti auto ei osoittaudu huijaukseksi, se
vaikuttaa suorastaan liian hyvältä ollakseen totta.
Minulla on ollut pystylamppusedan ja se oli niin kassakaapin tuntuinen
että 123 ja varsinkin 124 tuntuvat ihan pahvilta siihen verrattuna.