maksais 75e per kumi+ työ, noin tunti? kait?, onko kokemusta??
Ja onko kumeissa eroa?? Onko kellään kokemusta??
kori tärisee, kannattaako moottorin kumi tyynyt vaihdattaa?
kori tärisee, kannattaako moottorin kumi tyynyt vaihdattaa?
BMW 520 D A touring
Ford Mondeo farmari 2.0i
Renault Laguna
MB w124 300 touring turbodiesel automatic
Ford Mondeo farmari 2.0i
Renault Laguna
MB w124 300 touring turbodiesel automatic
Re: kori tärisee, kannattaako moottorin kumi tyynyt vaihdatt
tapve kirjoitti:maksais 75e per kumi+ työ, noin tunti? kait?, onko kokemusta??
Ja onko kumeissa eroa?? Onko kellään kokemusta??

BMW 520 D A touring
Ford Mondeo farmari 2.0i
Renault Laguna
MB w124 300 touring turbodiesel automatic
Ford Mondeo farmari 2.0i
Renault Laguna
MB w124 300 touring turbodiesel automatic
[quote="tapve"][quote="aadolf"]no jos on kumityynyt rikki, ni toki kannattaa vaihtaa, ja eikös joka moottorin koolle oo eri 'kovat' kumit[/quote]
eI NE RIKKI OO, MUTTA AIKA ON KOVETTANUT NE, eivät jousta enää.[/quote]
no... jokatapauksessa jos eivät tee tehtäväänsä kait ne olis syytä vaihtaa, iteppä kyselit
eI NE RIKKI OO, MUTTA AIKA ON KOVETTANUT NE, eivät jousta enää.[/quote]
no... jokatapauksessa jos eivät tee tehtäväänsä kait ne olis syytä vaihtaa, iteppä kyselit

Omassa 300 TDT nelimatikissa tyhjäkäynti tulee läpi tärisevästi,
taitaa olla aika vaihdella kumeja. Koeajoin eilen LDS:n kaverin
superturboa ja siinä oli aivan värinätön käynti. Kumit taitavat
olla matikissa hiukka kalliimmat, jos en väärin muista.
Koetan saada kumit vaihdettua lähiviikkojen aikana (?), niin
voisin kertoa, miten se vaikutti.
Jep, 145 euroa/kpl KL:ssa, kävin katsomassa hinnan ja kaksi tyynyä
siellä siis on.
taitaa olla aika vaihdella kumeja. Koeajoin eilen LDS:n kaverin
superturboa ja siinä oli aivan värinätön käynti. Kumit taitavat
olla matikissa hiukka kalliimmat, jos en väärin muista.
Koetan saada kumit vaihdettua lähiviikkojen aikana (?), niin
voisin kertoa, miten se vaikutti.
Jep, 145 euroa/kpl KL:ssa, kävin katsomassa hinnan ja kaksi tyynyä
siellä siis on.