kuopion autoputkolasta ja vielä hyllystä ....oli ollu reilun 10 vuotta odottelemmassa...
amg tuotetta ....ainut minkä joutu muokkaaman on tuon taka osan jotta asettu lokasuojan kaaren muovi osan kanssa ..
Tuo sileä takaluukku on käynyt myös omissa suunnitelmissani ja on "livenä" hieno!!
Oma w124 TD on nyt peltirempan kohteena ja olis siten mahd. toteuttaa mut minne saisi kilven kun tuota koukkua ei voi ottaa pois.
Ville Komulainen kirjoitti:Tuo sileä takaluukku on käynyt myös omissa suunnitelmissani ja on "livenä" hieno!!
Oma w124 TD on nyt peltirempan kohteena ja olis siten mahd. toteuttaa mut minne saisi kilven kun tuota koukkua ei voi ottaa pois.
itse asiassa tuossa mulla on koukku kanssa ....eli tuo irrotettavalla nupeksilla ja kilpi kyllä lähtee pois koukun käytön ajaksi....mutta ei varmaan passaa ajella koukku kiinni ilman että ois jotain siinä kiinni
Joo, tuos alla olevassa linkissä on tuo minun auto. paskanen se on noissa kuvissa, vaan kunhan kesä tulee ja saadaan ostettua jotku käheet vanteet niin pistetään sit parempii kuvii
noi kalvot mulla tuossa farkun klaseissa on ollu noin 4-5 vuotta ja kyllä ne on tuntuneet hiukan vaalenneen....
kalvot on foliatekin midnight (tai jotain sinne päin ) ......mielestäni ei ainakaan mitään hubba bubba kalvoja ....
mutta taitaa tuo katoksessa seisottaminen ja itse asissa miltei koko päivän saanti tuota kesäistä aurinkoo (erittäin hieno asia suomessa )..
nytpä aukenee ja eikä menny tuon selvittämiseen kuin tää koko ilta ..
en sitten millään tajunnu eka kertalaisena mikä tuossa on vialla
Ettei vain ollut pienten ja isojen kirjainten kanssa ongelmaa... ovat unix-palvelimet tarkkoja noista.
Nopeesti katsoen näytti vaan osoitteessa olevan yksi kauttaviiva (/) liikaa...ei sentään kahta peräjälkeen kantti laittaa.... Ainakin sen poistamalla pelaa kuin Buicki.
Ja toiseen aiheeseen. Itekkin olen pitänyt FoliaTecin kalvoja suht laadukkaina? Oletko varma että tuossa on juuri FoliaTecin kelmut?
Viimeksi muokannut Juhis., Ma 23.02.2004 15:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
noista kalvoista ei aina kannata laittaa päätä vadille ....mutta hansikas lokerossa pyöri foliatecin hyväksyntä laput ja samat numerot mitkä löyty myös kalvoista....mutta joskus se lokero siivottava ja tais lähtee lippahivoon ne liput... www.kolumbus.fi/vesa.lilja/raita.JPG ois kuva päivetys erosta pyyhkimen alta eli on siinä eroa
pelilt FK M3 mallia ....adapterilla
ja tuo taka luukku on tosiaan hyvä mielipiteen jakaja ...
mutta eihän sitä kokeilemmatta mitää tiedä ..( jäipä se entinen luukku vielä jemmaan jos ....... )
Mikäs siinä körötellessä Mutta mistäs hommasit tuon taka ilmanohjaimen??
Auttaakos se puhtaana pysymiseen? vai onko perä aina " " :n näköinen??
niin mikäs siinä...tuon hommasin jpautoningista kuopiosta (nyk. siilinjärvellä )
ja tuo puhtaana pysyminen ........kerää tosi hyvin kaiken irto lumen koko ikkunan osalle...eli suoraan sanottuna minkä ulkonäössä voittaa sen jossain sen menettään