Eli, miten saan vänkättyä nuo w126:n kummatkin kotelot ulos hattuhyllyltä?
Joku saattaa pitää ko. koteloita maailman parhaimpana keksintönä. Minä en kuulu tähän ryhmään näitäkin koteloita ollaan viimeksi käytetty silloin kun itse laatikkoon ollaan tiputettu se ensiapupakkaus.
Voisi ottaa pois ja/tai/ehkä/sitten verhoilla siten, että päästää edes hivenen sitä bassoa kontista matkustamon puolelle..
touhottaja kirjoitti:ne kotelot on muistaakseni muutamalla ristipää ruuvilla kiinni
ruuvit pois ja lähtee nostamalla pois
Kahtopa kiitos kummallekin. Täällä saa nopeammin vastauksia kuin ehtii niitä kysyä.
Ruuvasin kyllä tuon kiinnikkeen irti, mutta on tuo kyllä aikamoisen voiman takana vängätä hyllyltä tuo muovikoppa pois. En siis viitsinyt hajottaa omiani, ainakaan vielä .
Jos nuo ovat yläkautta "tiputettu" tuonne, niin melkoisesti kyllä tungettu. Nyt ei valitettavasti ole kuvaa, mutta ei se sieltä ainakaan tunnu ulos mahtuvan, vaikka osittain ulos tuleekin jää nyt ainakin siitä "väliseinästä" kiinni kontin puolelta katottuna..
Niin siis miten? pitääkö se ruuvata kontin puolelta?
Sisäkautta lähtee. Otat ensin takapenkin pois, alaosa lähtee kun vapautat pikakiinnikkeet istuinosan etulaidasta, ja selkänoja on kiinni alaosastaan parilla ruuvilla, sitten vaan nostaa ylöspäin. Hattuhylly lähtee eteenpäin vetämällä pois.
Niin siis miten? pitääkö se ruuvata kontin puolelta?
Sisäkautta lähtee. Otat ensin takapenkin pois, alaosa lähtee kun vapautat pikakiinnikkeet istuinosan etulaidasta, ja selkänoja on kiinni alaosastaan parilla ruuvilla, sitten vaan nostaa ylöspäin. Hattuhylly lähtee eteenpäin vetämällä pois.
Selevä siinähän se samalla irtoaa kun vaihtaa äänieristeet. Sen voisi jopa puhdistaa kunnolla siinä samalla..
Minä ku purin omasta se:stä penkit ja matot pois löyty kortsupaketti
ja aikasemman omistajan lomakuvat kuvissa oli vuos97.Kumetki tais
olla jotain niiltä vuosilta joten ei sit niistä ees hätävaraks olis ollu