Kotikutoinen 560 SEL
Kotikutoinen 560 SEL
Ei, en todellakaan itse ole ostanut ao. mallia, mutta pyynnöstä kävin siihen tutustumassa. Auto on M-B 560 SEL W126. Mielenkiintoinen jo sinänsä, mutta tämä auto on koottu käytetyistä ja uusista osista ja rekisteröity Suomessa vuonna -96. Rekisteröintivuodeksi on merkitty siis -96, jolloin ao. viritelmä on Suomessa ensirekisteröity. Auto on poistettu rekisteristä -98 ja sitä yritettiin nykyisen omistajan toimesta rekisteröidä tammikuussa -03, jolloin yritys epäonnistui, koska auto ei täyttänyt vuonna -96 käyttöönotettujen autojen päästövaatimuksia.
Koneen numero on 117 968 12 0579777 E 10,0 (tuo E tarkoittaa "peilikuvakolmosta", eli kyrilinen Z).
Kaikenlaisia viritelmiä. Mutta auton 20.1.-96 hyväksynyt Hämeen Autokatsastus keksii nyt parhaillaan hyvää syytä ja selitystä Ajoneuvohallintokeskukselle, että kuinkas tämmöine4n oli mahdollista hyväksyä...
Kuka tietää ao. yksilön ja mihin malliin ao. moottori kuuluu.
Taas kerran hyvä osoitus siitä, että on hyvä pitäytyä vain ja ainostaaan alkuperäisisissä Daimler-Benz AG:n tuotteissa ja jättää hölmöjen hankinnoiksi nämä rosvojen, (jotka itseään mieluusti myös "harrastajiksi" kutsuvat), tekeleet.
Koneen numero on 117 968 12 0579777 E 10,0 (tuo E tarkoittaa "peilikuvakolmosta", eli kyrilinen Z).
Kaikenlaisia viritelmiä. Mutta auton 20.1.-96 hyväksynyt Hämeen Autokatsastus keksii nyt parhaillaan hyvää syytä ja selitystä Ajoneuvohallintokeskukselle, että kuinkas tämmöine4n oli mahdollista hyväksyä...
Kuka tietää ao. yksilön ja mihin malliin ao. moottori kuuluu.
Taas kerran hyvä osoitus siitä, että on hyvä pitäytyä vain ja ainostaaan alkuperäisisissä Daimler-Benz AG:n tuotteissa ja jättää hölmöjen hankinnoiksi nämä rosvojen, (jotka itseään mieluusti myös "harrastajiksi" kutsuvat), tekeleet.
"Aina kun näen korinvaihtajan, poistan varmistimen"
Re: Kotikutoinen 560 SEL
Ao. yksilöstä ei ole havaintoja, mutta kyllä tuon koneen pitäisi olla ehta 560-pannu, eli 5.6 V8, jota on kyseiseen koppaan saanut vuosina 85-92. Toinen todella epätodennäköinen vaihtoehto on, että se on otettu SL:stä.RommiK kirjoitti:Kuka tietää ao. yksilön ja mihin malliin ao. moottori kuuluu.

[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Eihän enää kannata ostaa tommosta kun saksasta saa halpoja orkkiksia. Noitahan tehtiin vain sen takia kun saksasta ei saa hakea ilman veroja autoja. Tommosen rakennetun arvon näkee kyllä kunnosta, se voi olla parempikin kuin kolaroitu ja huonosti korjattu. Kumma kyllä että siinä ei ole diisseliä. Saakohan noita vieläkin rakentaa, vois olla aika makee kun olis 2000 luvun 126:nen uusista osista koottu. 

ex123 300da 78. ex124 230ea 88. ex 203 220 cdia. 204 cdia 220 ja kesä 126
Hämeen Autopaalaamo Ky 

S 300 Turbodiesel (W 140) 1998
560 SEC (C 126) 1988
E 270 CDI T (S 210) 2003
200 E (W124) 1992 ajettu 70 tkm
B6 600 9066 Hardtail mountain bike 2000
Ex E 220 CDI T (S 210) 2003
Ex 200 B (W 123) 1983
Ex E 220 CDI T (S 210) 2000
Ex E 250 D (W 124) 1994
Ex 200 D (W 124) 1991
Ex 300 CE-24 (C 124) 1990
560 SEC (C 126) 1988
E 270 CDI T (S 210) 2003
200 E (W124) 1992 ajettu 70 tkm
B6 600 9066 Hardtail mountain bike 2000
Ex E 220 CDI T (S 210) 2003
Ex 200 B (W 123) 1983
Ex E 220 CDI T (S 210) 2000
Ex E 250 D (W 124) 1994
Ex 200 D (W 124) 1991
Ex 300 CE-24 (C 124) 1990
- IsoE
- Mersumies
- Viestit: 1338
- Liittynyt: Pe 07.11.2003 21:36
- Paikkakunta: Täs pellon reunalla
- Viesti:
Ei prkl...
Viime keväänä näin edullisen -98 420cl:n (51500€) autopörssissä. Ensin mietin että taitaa olla virhe hinnassa, mutta päätin silti mennä katsomaan. Liike oli Matin-rengas Malmilla. No innoissani en ajatellut yhtään että liike on tunnettu juuri korinvaihto/rakennetuista autoistaan joten... Auto oli suht. siisti, mutta takaluukun lukon vieressä aika iso ruosteen alku. Rekisteriotteessa luki rakennettu ajoneuvo. Auto oli kyllä muuten siisti kukkaa lukuunottamatta.18" vanteet, kaikki herkut ja mittarissa 123Tkm. Kyselin auton historiaa, huoltokirjaa, yleensä huoltoja joita olisi mahdollisesti tehty. Myyjä sanoi että ei ole varmaa onko mitään hultoja tehty, mutta oletti että öljyt on vaihdettu...
Just!
Lopulta myyjä rupesi lämpenemään kun kyselin että mitäs tämä rakennettu käytännössä tarkoittaa? Ei suostunut tarkemmin kertomaan vaan sanoi että katso internetistä. Siinä vaiheessa päätin että paska saa jäädä lojumaan muiden romujen joukkoon jos myyjä ei kerran jaksa autoa tosissaan myydä. Kovasti tarjosi käyntikorttiaan ja kutitteli kaljamahaansa. Liikkeessä oli myös toinen vaalean harmaa CL joka on vieläkin myynnissä.


Re: Ei prkl...
Kuulostaa tutulta. Kun etsin reilu kaksi vuotta sitten ensimmäistä mersuani, kävin myös Matin Renkaassa koeajamassa yhtä 200D automaattia. Myyjä ei vaikuttanut todellakaan kiinnostuneelta myymään, eikä olisi halunnut vaihdokkia ollenkaan (joka näkyi hinnoittelussa). Ensin sain odotella melkein puoli tuntia, että tulivat edes palvelemaan. Kaikkia muita (myös jälkeeni tulleita) palveltiin ensin. Kun kysyin kilometrien oikeellisuutta niin totesivat vain, että mistä noista tietää... ei tarvitse mennä sinne liikkeeseen enää.Iso E kirjoitti:Viime keväänä näin edullisen -98 420cl:n (51500€) autopörssissä. Ensin mietin että taitaa olla virhe hinnassa, mutta päätin silti mennä katsomaan. Liike oli Matin-rengas Malmilla. ... Lopulta myyjä rupesi lämpenemään kun kyselin että mitäs tämä rakennettu käytännössä tarkoittaa? Ei suostunut tarkemmin kertomaan vaan sanoi että katso internetistä. Siinä vaiheessa päätin että paska saa jäädä lojumaan muiden romujen joukkoon jos myyjä ei kerran jaksa autoa tosissaan myydä. Kovasti tarjosi käyntikorttiaan ja kutitteli kaljamahaansa.
W124 250D Aut -90
Citroen Xsara -01
Toyota Corolla 4WD -90 AS
[url=http://www.sahkoautot.fi/wiki:2ev]Citroen 2CV -70[/url]
Citroen Xsara -01
Toyota Corolla 4WD -90 AS
[url=http://www.sahkoautot.fi/wiki:2ev]Citroen 2CV -70[/url]
"Missä liikkeessä toi on myynnissä, vois käydä katsomassa?"
Kysyi siis Timo...
Ei missään, mutta pari viikkoa sitten auto oli Anjalankoskella eräässä tallissa. Hankittu sinne Helsingistä, jossa oli erään kiinteistoyhtiön nimissä.
Kauppa on ehkä peruuntunut...?
Kysyi siis Timo...
Ei missään, mutta pari viikkoa sitten auto oli Anjalankoskella eräässä tallissa. Hankittu sinne Helsingistä, jossa oli erään kiinteistoyhtiön nimissä.
Kauppa on ehkä peruuntunut...?
"Aina kun näen korinvaihtajan, poistan varmistimen"
Hirvein korinvaihto/pommi minkä olen nähnyt oli w123 280 jossa perä, keula, katto ja kaikki luukut olivat eri autoista. Keskellä lattiaa ammotti hirveä hitsaus sauma, samoin kattopilareissa. Jokainen ovi oli sisältäpäin erivärinen, samoin istuimet
Hintaa komeudella oli 10tuhatta markkaa, vaikka auto oli lisäksi aivan mätä ja oli seissyt käyttämättä varmaan parivuotta samoilla renkaansijoillaan. No se auto sitten oli myöhemmin hylätty eräälle parkkikselle jolloin auton olemus paljastui kun se oli riisuttu luurangoksi.
Ei siihen ollu jätetty ainuttakaan käyttökelpoista varaosaa

Ei siihen ollu jätetty ainuttakaan käyttökelpoista varaosaa

W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/