clk 208 v8 alustasarja

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Make
Mersumies
Mersumies
Viestit: 971
Liittynyt: To 15.05.2003 12:27
Paikkakunta: kuusankoski

clk 208 v8 alustasarja

Viesti Kirjoittaja Make »

Alkaa olee 10v iskarit/jouset jo löysät,ei kolise,mut tahtoisin saada uudet,oisko ehdotuksia,auto sais tippua,n.3-4 cm,edellisee 124 ce:hen laitoin eibahit,ja bilsteinit,tuli bueno.
Mitähän tähän koppaan keksisi,ja mistä?
-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
Avatar
SoFro
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 165
Liittynyt: Pe 12.09.2003 17:14
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja SoFro »

H&R MB CLK W208 Cabrio 6 + 8-Zyl. Cup-Kit Komfortfahrwerk 40mm

http://www.orange-tuning.de/shop/w208-c ... 17657.html
Itse laittaisin tuon, H&R monen mielestä parhaimmasta päästä. Veikkaisin että tuolla saisi keulan hiukan alemmaksi, kun V8 painaa vähän enemmän. Lopputulos luulisi olevan hyvä, ei näyttäisi keula olevan ylhäällä, niinkuin monessa autossa on.
Kyseinen alusta tosin on cabriolettiin, että pudotus on maltillisempi, eli voisi mennä sinne 3-4cm. Sekä ei olisi niin kova, kun kevyempi auto. Toki en tiedä onko noin fiksu tehdä, joku fiksumpi voi kertoa!
MB E250CDI W212 4matic avantgarde 2013(facelift)
MB E280CDI S211 2matic avantgarde 2007(facelift)
Suzuki LS 650 supercharged 1995
Avatar
sonikki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2799
Liittynyt: Pe 19.03.2004 18:09
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

H&R:stä en tiiä mut ainaki nuo Eibachit suunnitellaa tarkkaa mallikohtasesti nii en lähtis laittaa alle ku just kyseisen mallin jousia et saa parhaan mahdollisen lopputuloksen ajettavuuden kannalta. Nuo keulimiset ym. pikku jutut saa säädettyä niillä jousikumeilla :wink:
Ite oon ollu 101% tyytyväinen noiden Eibachien kyyteihin ja tilasin täältä. Tuolta saa myös Konin sporttia halvalla kaveriks.
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
Avatar
Tctic
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 403
Liittynyt: To 08.06.2006 08:19
Paikkakunta: Raahe

Viesti Kirjoittaja Tctic »

Ainakin W202:n H&R cup kitissä oli perä liian löysä eli en ihan varauksetta suosittelisi sitä. Eibach + bilstein on varma ratkaisu, mutta hieman lisää investoimalla saisi kw varianten eli korkeussäädettävän satsin.
Ex. S202 cdi -99
Vastaa Viestiin