onko normi 190 korissa jotakin eroa cosworthin tekemään?
jossakin nivelissä tai pyörän tuennoissa??
190 norm. ja cosworth erot korissa??
Samoin suuri osa akselistoista ja jarruista poikkeaa normi 190-malleista (mitä lienevätkin), mutta kysymys koski auton koria.-Jack- kirjoitti:Ainakin kallistuksenvakaajat ja jouset ovat erit.
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020

Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 36
- Liittynyt: Ti 30.03.2004 14:36
- Paikkakunta: Muurame
Re: 190 norm. ja cosworth erot korissa??
Olisiko lisätietoja tän topikin alkuperäiseen kysymykseen? Olisi hieman ajankohtainen itselle...
300 TDT -92, 313CDI -00
__________
In my boat W124 / 200D (changed 2008, was W123 / 200D)
ex cars: 300 TDT -87, C250 Turbodiesel -97,250D -88 Aut., 250D -85, 240D -84 and many other brands.
__________
In my boat W124 / 200D (changed 2008, was W123 / 200D)
ex cars: 300 TDT -87, C250 Turbodiesel -97,250D -88 Aut., 250D -85, 240D -84 and many other brands.
Re: 190 norm. ja cosworth erot korissa??
Huono vanha uppaus.
Olis tossa purussa 2.3-16, jotenka vielä kerran: Mikä alustassa on jykevämpää/parempaa? Miten ne jouset eroaa normimallista? Etuvakaaja ainakin? Onko jotain mittoja heittää paksuuksista alustan osissa yms?
^^Tuo siksi, koska auto on vanha kolaripeli ja muutenkin vähän sekasikiö
Olis tossa purussa 2.3-16, jotenka vielä kerran: Mikä alustassa on jykevämpää/parempaa? Miten ne jouset eroaa normimallista? Etuvakaaja ainakin? Onko jotain mittoja heittää paksuuksista alustan osissa yms?
^^Tuo siksi, koska auto on vanha kolaripeli ja muutenkin vähän sekasikiö

190D 2.5 -89
C 230K -97
C 220 CDI -12
C 230K -97
C 220 CDI -12