190 norm. ja cosworth erot korissa??

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
oltzi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1452
Liittynyt: Su 29.06.2008 17:33
Paikkakunta: kurjalohja

190 norm. ja cosworth erot korissa??

Viesti Kirjoittaja oltzi »

onko normi 190 korissa jotakin eroa cosworthin tekemään?

jossakin nivelissä tai pyörän tuennoissa??
tpk_83
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 283
Liittynyt: La 21.07.2007 14:55
Paikkakunta: kajjjaani

Viesti Kirjoittaja tpk_83 »

en tiie va jossain olin lukevinani ettei esim etukulmien pellit ole samanlaisia taviksessa ja 16v...
-Jack-
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 94
Liittynyt: To 13.03.2008 20:46
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja -Jack- »

Ainakin kallistuksenvakaajat ja jouset ovat erit.
Avatar
tomant
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3966
Liittynyt: Ti 06.06.2006 00:50
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tomant »

-Jack- kirjoitti:Ainakin kallistuksenvakaajat ja jouset ovat erit.
Samoin suuri osa akselistoista ja jarruista poikkeaa normi 190-malleista (mitä lienevätkin), mutta kysymys koski auton koria.

tomant
Kiihdytin 190E 201.024 Kuva1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
-Jack-
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 94
Liittynyt: To 13.03.2008 20:46
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja -Jack- »

tomant kirjoitti:
-Jack- kirjoitti:Ainakin kallistuksenvakaajat ja jouset ovat erit.
Samoin suuri osa akselistoista ja jarruista poikkeaa normi 190-malleista (mitä lienevätkin), mutta kysymys koski auton koria.

tomant
Ylhäällä puhuttiin myös pyöräntuennoista. Käsittääkseni nämä kuuluvat niihin.
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14210
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Takana on hydraulinen tasonsäätö ja ohjaus on nopeampi (3 vs. 3,32 kierr).
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
unelmatalo
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 36
Liittynyt: Ti 30.03.2004 14:36
Paikkakunta: Muurame

Re: 190 norm. ja cosworth erot korissa??

Viesti Kirjoittaja unelmatalo »

Olisiko lisätietoja tän topikin alkuperäiseen kysymykseen? Olisi hieman ajankohtainen itselle...
300 TDT -92, 313CDI -00
__________
In my boat W124 / 200D (changed 2008, was W123 / 200D)

ex cars: 300 TDT -87, C250 Turbodiesel -97,250D -88 Aut., 250D -85, 240D -84 and many other brands.
mamu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 364
Liittynyt: La 31.07.2010 14:33

Re: 190 norm. ja cosworth erot korissa??

Viesti Kirjoittaja mamu »

Huono vanha uppaus.

Olis tossa purussa 2.3-16, jotenka vielä kerran: Mikä alustassa on jykevämpää/parempaa? Miten ne jouset eroaa normimallista? Etuvakaaja ainakin? Onko jotain mittoja heittää paksuuksista alustan osissa yms?


^^Tuo siksi, koska auto on vanha kolaripeli ja muutenkin vähän sekasikiö :mrgreen:
190D 2.5 -89
C 230K -97
C 220 CDI -12
Vastaa Viestiin