Mersuun vaihdettiin uusi jakoketju, sen jälkeen öljyn paineet tyhjäkäynnillä
putos noin 0.5 eli uusilla öljyillä noin 1.1 (mikä ei kyllä ole mitenkään vaarallista). Ihmetyttää vain toi. En oo keksinyt muuta selitystä kun että käy nyt kuumempana, potkua ainakin löytyy pienillä kierroksilla paremmin.
dieselin öljynpaineet
dieselin öljynpaineet
230ce 91
300d 2.5 turbo 92
Sprinter 316cdi bussi
Raadot
250td 91
Sprinter 312D bussi
300d 2.5 turbo 92
Sprinter 316cdi bussi
Raadot
250td 91
Sprinter 312D bussi
itellä tukkeutu 190e:ssä ö-suodatin noin 12tkm jälkeen.. ja paineet ei tahtonu millään nousta 3kiloon.. tyhjäkäynnillä oli noin 0.5kiloa.. öljyjen ja suodattimen vaihto korjas asian ja taas paineet on kuumanaki tyhjäkäynnillä noin 2.5kiloa...
sen jälkeen olen vaihtanu suodattimen joka öljynvaihdossa eikä ongelmia ole sen jälkeen ollut...

oon vaihtanut joka kerta myös suodattimen.
Paineet kyllä nousee tappiin 1500 kierroksilla.
Se lämpes aikasemmin mun mielestä aika heikosti, nopeesti kyllä
mutta ei hirveen kuumaks. pakosarjaan pysty koskemaan 50km:n ajon jälkeen
(leipurin kuumakestokädellä
) nyt saman matkan jälkeen pakoputkenpääkin on lämmin. mittari nousee ehkä viisarin verran korkeammalle.
Paineet kyllä nousee tappiin 1500 kierroksilla.
Se lämpes aikasemmin mun mielestä aika heikosti, nopeesti kyllä
mutta ei hirveen kuumaks. pakosarjaan pysty koskemaan 50km:n ajon jälkeen
(leipurin kuumakestokädellä

230ce 91
300d 2.5 turbo 92
Sprinter 316cdi bussi
Raadot
250td 91
Sprinter 312D bussi
300d 2.5 turbo 92
Sprinter 316cdi bussi
Raadot
250td 91
Sprinter 312D bussi