W203 KONEPELTI EI AUKEA! KIIRE!!!
W203 KONEPELTI EI AUKEA! KIIRE!!!
Vaijeri on irronnut jostaki. Irrotin jo kahvasta mutta ei aukea pelkkää vaijeria vetämäällä. Ei myöskään ime itsestään vaijeria takas sissään. Eli ei ole jousi jännitystä..
Miten saa tuon pellin auki? PRKLE!
Saako maskin välistä jotenki sepättyä???
auttakee pian!
Miten saa tuon pellin auki? PRKLE!
Saako maskin välistä jotenki sepättyä???
auttakee pian!
Viimeksi muokannut simppa80, Ma 15.06.2009 21:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Vilkaisin tuosta omasta kärrystä, mutta tuskinpa onnistuu konepellin tai maskin välistä. Ainoa, mutta hankala reitti näyttäisi olevan alakautta pohjamuovi poistamalla. Kiinnityshakasiahan on kaksi, aika tarkkaan siinä kohdassa mihin valojen lasi päättyy, siis sen maskia lähemmän
reunan kohdalla. Vaijeri tulee kuskin puolelta ja haaraantuu kuskinpuoleisen lampun kohdalla. Altapäin siis tilanne näkyy ja jollain pitkällä vimpaimella luulisin pääsevän kääntämään vipuja joihin vaijerin päät tulee. Kumpaakin vipua pitäisi siis kääntää apumiehen puolelta kuskiin päin. Oiskohan tästä mitään apua...
reunan kohdalla. Vaijeri tulee kuskin puolelta ja haaraantuu kuskinpuoleisen lampun kohdalla. Altapäin siis tilanne näkyy ja jollain pitkällä vimpaimella luulisin pääsevän kääntämään vipuja joihin vaijerin päät tulee. Kumpaakin vipua pitäisi siis kääntää apumiehen puolelta kuskiin päin. Oiskohan tästä mitään apua...

W203CDI
Kiitti hanta. Ei auta tähän hätään.
Voi, voi. Ei saa vissiin maskin välistä aukastua. Onko ohjekirjassa mitään tapaa avata jos vaijeri hypännyt. Koitan ettiä jenkkifoorumilta huonoin tuloksin..
Voi, voi. Ei saa vissiin maskin välistä aukastua. Onko ohjekirjassa mitään tapaa avata jos vaijeri hypännyt. Koitan ettiä jenkkifoorumilta huonoin tuloksin..

Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
kuskinpuolen sisälokarin kun ottaa poies niin näkyy lukkopellinluona oleva vaijereiden jakokappale(muovinen kotelo n2x8cm missä vivun vaijeri haarautuu lukkojen vaijereihin..simppa80 kirjoitti:Kiitti hanta. Ei auta tähän hätään.
Voi, voi. Ei saa vissiin maskin välistä aukastua. Onko ohjekirjassa mitään tapaa avata jos vaijeri hypännyt. Koitan ettiä jenkkifoorumilta huonoin tuloksin..
Kiitos tästä. Kerroin tämän korjaamolle niin olivat napanneet lokarin auki ja laittaneet kuntoonshade_z kirjoitti:kuskinpuolen sisälokarin kun ottaa poies niin näkyy lukkopellinluona oleva vaijereiden jakokappale(muovinen kotelo n2x8cm missä vivun vaijeri haarautuu lukkojen vaijereihin..simppa80 kirjoitti:Kiitti hanta. Ei auta tähän hätään.
Voi, voi. Ei saa vissiin maskin välistä aukastua. Onko ohjekirjassa mitään tapaa avata jos vaijeri hypännyt. Koitan ettiä jenkkifoorumilta huonoin tuloksin..

Kustansikin kaikki 0€

Suosittelen Autohuolto Karppista Haukiputaalla!
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
w203 vm.2002 konepelti ei aukea?!?!??!
Mulla ihan samanlainen ongelma.
Vaijeri on irronnut sisätilan vetimestä ja kun vaijeria vetää, niin ei palauta enää takaisin.
Pitäisikö kokeilla ottaa pihdeillä kiinni vaijerin suojuksesta ja vetää sitten vaijerista vai onko jollain joku hyväksi todettu vaihtoehto?
Saako konepellin auki jostain maskin väleistä. Ei ole tullut vielä hommattua korjausopasta, joten ei voi siitäkään katsoa. Auttakaa miestä mäessä...
Vaijeri on irronnut sisätilan vetimestä ja kun vaijeria vetää, niin ei palauta enää takaisin.
Pitäisikö kokeilla ottaa pihdeillä kiinni vaijerin suojuksesta ja vetää sitten vaijerista vai onko jollain joku hyväksi todettu vaihtoehto?
Saako konepellin auki jostain maskin väleistä. Ei ole tullut vielä hommattua korjausopasta, joten ei voi siitäkään katsoa. Auttakaa miestä mäessä...
_________________
w203 CDI 200
w203 CDI 200
Re: w203 vm.2002 konepelti ei aukea?!?!??!
ÄLÄ vedä! Se on irronnut sieltä T-haarasta. rengas pois, sisälokasuoja pois edestä kuskinpuolelta (muutama torx ruuvi ja kiinike) ja sieltä näät lampun kanssa sen vaijerin T-haaran. Korjauksena esim. nippuside pitämään vaijerin oikeassa urassa.mmykkane kirjoitti:Mulla ihan samanlainen ongelma.
Vaijeri on irronnut sisätilan vetimestä ja kun vaijeria vetää, niin ei palauta enää takaisin.
Pitäisikö kokeilla ottaa pihdeillä kiinni vaijerin suojuksesta ja vetää sitten vaijerista vai onko jollain joku hyväksi todettu vaihtoehto?
Saako konepellin auki jostain maskin väleistä. Ei ole tullut vielä hommattua korjausopasta, joten ei voi siitäkään katsoa. Auttakaa miestä mäessä...
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Re: w203 vm.2002 konepelti ei aukea?!?!??!
OK, kiitos avusta Simppa80!simppa80 kirjoitti:ÄLÄ vedä! Se on irronnut sieltä T-haarasta. rengas pois, sisälokasuoja pois edestä kuskinpuolelta (muutama torx ruuvi ja kiinike) ja sieltä näät lampun kanssa sen vaijerin T-haaran. Korjauksena esim. nippuside pitämään vaijerin oikeassa urassa.mmykkane kirjoitti:Mulla ihan samanlainen ongelma.
Vaijeri on irronnut sisätilan vetimestä ja kun vaijeria vetää, niin ei palauta enää takaisin.
Pitäisikö kokeilla ottaa pihdeillä kiinni vaijerin suojuksesta ja vetää sitten vaijerista vai onko jollain joku hyväksi todettu vaihtoehto?
Saako konepellin auki jostain maskin väleistä. Ei ole tullut vielä hommattua korjausopasta, joten ei voi siitäkään katsoa. Auttakaa miestä mäessä...
Pitää kokeilla saada se auki ja laittaa joku viritys sitten siihen.
Katsastuksessa ukko oli sen jollain ilveellä saanu auki ja puheli vaan että oli ollu pikkusia hankaluuksia avata peltiä, puheli myös tyyppiviasta, joka nyt siis ilmeisesti onkin kyseessä...
Olisihan vaihtoehto ollu myös mennä metsästämään se katsastaja käsiin ja kysyä miten oli saanu sen auki.
_________________
w203 CDI 200
w203 CDI 200
Re: W203 KONEPELTI EI AUKEA! KIIRE!!!
Kiitos, tämä auttoi täälläkin!
