Onkos foorumilaiset hankkineet osia pirsseihinsä Saksasta? Tarkoitan nyt lähinnä uusia osia, lähinnä W124 tai W210 malleihin?
Kokemuksia, kontakteja, hintataso verrattuna Suomeen?
Tämä utelu sai alkunsa kun kysyin moottorin yläp. tiivistesarjaa omaan OM606 koneeseen>235ekee eikä sisällä vk- eikä vv-tiivisteitä!
Näyttää siltä että tähän 606 koneeseen ei saa oikein tarvikeosia ja Vehon hinnat on suolasia
Juu, DbDepot:ista ja Niemölleriltä olen osia tilannut ainakin 107 ja 108 (Ahti!!)-koppaisiin. Hyvin on toiminut. Niemölleriltä ensin tilasin katalogin josta löytyy osat ja hinnat.
Postiennakollakin tulee (Postgiro auf Deutsch) , niin ei tarvitse maksaa etukäteen eikä luottokorttinumeroita lähettää.
mun autossa vuoti kanssa lauhduttaja, oli päädystä putki hankautunut puhki.
Hitsautin viime kesänä Tattarisuolla, maksoi 50e. Firman nimi oli joku Erikoishitsaus?
Kerro mulle seuraavan kerran vähän etukäteen kun meet Saksaan, niin annan ostoslistan kouraan
mun autossa vuoti kanssa lauhduttaja, oli päädystä putki hankautunut puhki.
Hitsautin viime kesänä Tattarisuolla, maksoi 50e. Firman nimi oli joku Erikoishitsaus?
Jos yksi forum tilaus tuli/tulee jenkeistä onnistuneesti, niin voisikohan sinne kääntää katseensa uudelleen??
http://catalog.overnightautoparts.com tuollaisesta paikasta ainakin omaan vehkeeseen jää nuo osat aika paljon halvemmaksi, etenkin dollarin vuoksi viellä. Eri asia sitten että onko tuo joku suomen Harakiriä vastaava paikka, vaiko mikä.