Apuva apuva...
Apuva apuva...
Johan tökkäs.Kone on 300 24v -92.Käynnistyy nöyrästi kylmänä(siisi koneen pitää tuntua kädessä kylmältä eikä saa oikeesti olla yhtään lämmin)käy virheettä muutaman minuutin ja kun lämpenee ei kestä kaasua eikä pysy käynnissä.Tuohon sammumiseen asti on kuin ei mitään vikaa olisikaan.Autolla voi joko ajaa sen hetken tai jättää tyhjäkäynnille niin sama lopputulos.Siis nyt vain odotan viisaampien/enempi kokemusta omaavien vastauksia.Kiitos jo etukäteen.
...tai rikastin jumissa... 

Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
Re: Apuva apuva...
Kokeilisin vaihtaa kampiakselin anturan:(smartmb kirjoitti:Johan tökkäs.Kone on 300 24v -92.Käynnistyy nöyrästi kylmänä(siisi koneen pitää tuntua kädessä kylmältä eikä saa oikeesti olla yhtään lämmin)käy virheettä muutaman minuutin ja kun lämpenee ei kestä kaasua eikä pysy käynnissä.Tuohon sammumiseen asti on kuin ei mitään vikaa olisikaan.Autolla voi joko ajaa sen hetken tai jättää tyhjäkäynnille niin sama lopputulos.Siis nyt vain odotan viisaampien/enempi kokemusta omaavien vastauksia.Kiitos jo etukäteen.
Lamda olis yks villi veikkaus... Mistäs käsin smartmb on sitte kotoosin. Täälä olis yks 95% varmasti ehjä lämpötila-antura. Niin että jos läheltä olet niin tuola vois testata.
PS: ota yj-rele irti ja aja sen jälkkeen testilenkki. Kyseinen rele löytyy akun takaa, mustan muovikopan takaa ja se on semmonen tulitikkuaskin kokonen jossa on muovikansi.
PS: ota yj-rele irti ja aja sen jälkkeen testilenkki. Kyseinen rele löytyy akun takaa, mustan muovikopan takaa ja se on semmonen tulitikkuaskin kokonen jossa on muovikansi.
Pienempi vika, isompi leka.
ja mullahan se on nyt alkanut tehdä sellaista, että kun laittaa kylmänä käymään , niin ei kestä kaasua oikein yhtään ja tätä kestää noin 10-20s. ja eilen ku oli kosteampi päivä niin kaasu pohjassa kiihdytti niin tuntui kuin bensa loppuisi, todella epätasaisesti kiihtyi.
Ja sitten on vielä sellainen vika kun laatikko vaihtaa isompaa kaasu pohjassa, niin hetketksi se nuukahtaa tai alkaa kiihtymään veto päälle veto pois veto päällle ja siihen auttaa kun päästää kaasun ja painaa uudestaan pohjaan
Bensansuodatin vaihdettu, jakaja katsottu.
Tulpat ja johdot ovat hankintalistalla, kun myös eilen tuntui että olisi kipinää myös katkonut.
Ja moottorihan oli 300 24v vm.90 S124
Ja sitten on vielä sellainen vika kun laatikko vaihtaa isompaa kaasu pohjassa, niin hetketksi se nuukahtaa tai alkaa kiihtymään veto päälle veto pois veto päällle ja siihen auttaa kun päästää kaasun ja painaa uudestaan pohjaan
Bensansuodatin vaihdettu, jakaja katsottu.
Tulpat ja johdot ovat hankintalistalla, kun myös eilen tuntui että olisi kipinää myös katkonut.
Ja moottorihan oli 300 24v vm.90 S124