Pienen kolhun korjaus
Pienen kolhun korjaus
Osuin E-sarjalaisellani pysäköintitalon pilariin,puskuriin tuli pieni maalivaurio.Vehossa sen korjaus maksaisi n.500€ koska nanolakkausta ei voi paikata vaan koko puskuri pitää lakata n.10cm vaurion takia.No tyhmyydestä sakotetaan,onko vastaavia kokemuksia ja miten niistä selvitty.
Halvin keino on olla tekemättä mitään. Jos vaurio on noinkin pieni kuten mainitsit, eipä sen auton jälleenmyyntiarvoonkaan vaikuta ratkaisevasti.
Jos se häiritsee ratkaisevasti, voithan toki kysyä jostain monimerkkikorjaamosta paljonko veloittavat ja sitten verrata Vehon hintoihin.
Jos se häiritsee ratkaisevasti, voithan toki kysyä jostain monimerkkikorjaamosta paljonko veloittavat ja sitten verrata Vehon hintoihin.

W124 250D -93 "Tällä mihinkään pääse prkl.."
Ex W124 300DT -90
Ex W124 300DT -90
Lähtikö siitä maalit ja lakat kokonaan pois? Vai jäikö pilarista väriä?
Jos jäi jotain maali-jämää niin tulee huomattavasti siistimpi jo silläkin että,käyt ostamassa tinneriä ja pyyhit ne pois ja pikkupensselillä samanväristä perää.
Enkä usko että muillakaan maalaamoilla saa paljon Vehoa halvemmalla puskurin maalausta.
Ellei oo jotain tuttua joka tekis iltatöinä...
Selittikö miks nanolakkaa ei voi paikata?
Jos jäi jotain maali-jämää niin tulee huomattavasti siistimpi jo silläkin että,käyt ostamassa tinneriä ja pyyhit ne pois ja pikkupensselillä samanväristä perää.
Enkä usko että muillakaan maalaamoilla saa paljon Vehoa halvemmalla puskurin maalausta.
Ellei oo jotain tuttua joka tekis iltatöinä...
Selittikö miks nanolakkaa ei voi paikata?
Joku riisikuppi:(
EX
300TDT-94-(PPD)
W124 200D-90-(PPD)
W124 230E-90-
VW Golf-90-
Mazda 323-97-
mazda 626-95-
Mazda 626-90-
Mazda 626-88-
VW Jetta-86-
Toyota Carina-84-
W124 200D-89-
W123 240D-84-
EX
300TDT-94-(PPD)
W124 200D-90-(PPD)
W124 230E-90-
VW Golf-90-
Mazda 323-97-
mazda 626-95-
Mazda 626-90-
Mazda 626-88-
VW Jetta-86-
Toyota Carina-84-
W124 200D-89-
W123 240D-84-
Maali ja lakka kuoriutui n.10x10cm alueelta pois,ei sanottu syytä, sanottiin vain ettei nanolakkaa voi paikkalakata kaipa se on uskottava.teem085 kirjoitti:Lähtikö siitä maalit ja lakat kokonaan pois? Vai jäikö pilarista väriä?
Jos jäi jotain maali-jämää niin tulee huomattavasti siistimpi jo silläkin että,käyt ostamassa tinneriä ja pyyhit ne pois ja pikkupensselillä samanväristä perää.
Enkä usko että muillakaan maalaamoilla saa paljon Vehoa halvemmalla puskurin maalausta.
Ellei oo jotain tuttua joka tekis iltatöinä...
Selittikö miks nanolakkaa ei voi paikata?
Kysykääs "voihanrontilta" sehän noita laittelee. Munkin puskurin yms. maalas ja eroa uuteen ei huomaa. Tosin ei mulla ole nanolakka.Aki P kirjoitti:Jotenki tuntuis että osaava maalari osaa häivyttää tommoset riittävän hyvin piiloon
Työkalu: W205 C300e -20 4Matic A Business Avantgarde (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, 4-veto, automaatti 9-v, hopea), 10 000 km
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -