Eniten ajettu W211?
Eniten ajettu W211?
Keneltä löytyy eniten ajettu W211 E-sarjalainen? Minkälaista remonttia on ollut missäkin vaiheessa?
Nettiautossa oli tämän vuoden puolella myynnissä muistaakseni E 200 CDi jolla oli ajettu 700000, ja hintapyyntö oli vielä 18000€.
Onko kaukaa haettu ajatus, että jokaisella hyvin huolletulla E CDi:llä ajetaan miljoona km tai 30 vuotta?
Nettiautossa oli tämän vuoden puolella myynnissä muistaakseni E 200 CDi jolla oli ajettu 700000, ja hintapyyntö oli vielä 18000€.
Onko kaukaa haettu ajatus, että jokaisella hyvin huolletulla E CDi:llä ajetaan miljoona km tai 30 vuotta?
Mercedes-Benz GLE 350 d 4MATIC vm 2016 (2020-
Mercedes-Benz C 350e vm 2015 (2019-2020)
Mercedes-Benz E 350 BE Avantgarde vm 2010 (2013-2019)
Mercedes-Benz E 320T CDi Avantgarde vm 2004 (2009-2013)
Mercedes-Benz A 170 CDi Classic vm 1999 (2004-2009)
Mitsubishi Lancer GL 1.3 vm 1989 (1999-2004)
Mercedes-Benz C 350e vm 2015 (2019-2020)
Mercedes-Benz E 350 BE Avantgarde vm 2010 (2013-2019)
Mercedes-Benz E 320T CDi Avantgarde vm 2004 (2009-2013)
Mercedes-Benz A 170 CDi Classic vm 1999 (2004-2009)
Mitsubishi Lancer GL 1.3 vm 1989 (1999-2004)
Kyllä musta ainakin tuntuu ihan asialliselta olettaa että maaginen raja menee nykymersulla rikki siinä missä vanhemmallakin,jos hyvin huolletaan.
Voihan olla,että nykymaailmassa autot menee vain nopeammin kiertoon,ja sehän tietää kunnon rapistumista kun omistajat vaihtuu tiheään.Voisi kuvitella että mahdollisten vikakohteiden lisääntyminen nykyautoissa(sähkö)ja niiden korjauskustannukset saa omistajat kärsimättömiksi?
Voihan olla,että nykymaailmassa autot menee vain nopeammin kiertoon,ja sehän tietää kunnon rapistumista kun omistajat vaihtuu tiheään.Voisi kuvitella että mahdollisten vikakohteiden lisääntyminen nykyautoissa(sähkö)ja niiden korjauskustannukset saa omistajat kärsimättömiksi?
W123 200 (2024-)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)
Re: Eniten ajettu W211?
Tyhmä ei ole se joka pyytää, vaan se joka maksaa...ViBr kirjoitti:Keneltä löytyy eniten ajettu W211 E-sarjalainen? Minkälaista remonttia on ollut missäkin vaiheessa?
Nettiautossa oli tämän vuoden puolella myynnissä muistaakseni E 200 CDi jolla oli ajettu 700000, ja hintapyyntö oli vielä 18000€.
Onko kaukaa haettu ajatus, että jokaisella hyvin huolletulla E CDi:llä ajetaan miljoona km tai 30 vuotta?
Ja tuohon viimeseen kysymykseen vastaus on, että on.
Työkalu: W205 C300e -20 4Matic A Business Avantgarde (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, 4-veto, automaatti 9-v, hopea), 10 000 km
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Re: Eniten ajettu W211?
Täysin mahdollista, mutta ylläpitokustannukset ei välttämättä enää 30v päästä ole oikeen järkevät. Luulen että joku kuitenkin saa miljoonan rikki, se vaan täytyy ajaa mahdollisimman lyhyessä ajassa. Ei noi sähkölaitteet niin hirveästi kilometreistä piittaa, enemmänkin aika tekee tehtävänsä.ViBr kirjoitti: Onko kaukaa haettu ajatus, että jokaisella hyvin huolletulla E CDi:llä ajetaan miljoona km tai 30 vuotta?
c203 180K -05
Olihan tässä jo viime vuoden puolella yksi myynnissä jonka mittarissa 1,2 miljoonaa. Hintaa en muista, mutta kaupaksi on tainnut mennä.
Eipähän noilla varmastikaan ajeta kaikilla smanlaisia ajosuoritteita kuin vanhemmilla. Tuskinpa johtuu siitä etteikö voisi ajaa, ajat vaan ovat muuttuneet lähinnä kuskien osalta
Eipähän noilla varmastikaan ajeta kaikilla smanlaisia ajosuoritteita kuin vanhemmilla. Tuskinpa johtuu siitä etteikö voisi ajaa, ajat vaan ovat muuttuneet lähinnä kuskien osalta
- gulfstream
- Vakiokalustoa
- Viestit: 380
- Liittynyt: La 20.01.2007 16:32
- Paikkakunta: Espoo
Oisit saanut halvalla hyvän auton..ccmali kirjoitti:Viime kesänä oli nokialla yksi musta farmari myynnissä, ajettu 600 000 ja pyynti 24 500. Oli kuulemma ajettu taksiluvalla kuriiriajoa Tre-Helsingin lentokenttä 3*vuorokaudessa.
Hullu hinta, en käynyt edes ajamassa. Myyjä kehui että ei paljoa uudesta erota.
Hinnasta voi olla montaa mieltä, mutta aatelkaapa jos se on ajanut tasaista tietä, pitkää matkaa ees taas (ja huollot tehty ajallaan), niin sehän on paremmassa kunnossa kuin 300 000km pelkästään Helsingissä ajettu.
Timo P
Hyvinkää
211/ 220CDI (-05)
ex. 210/ 200CDI (-02)
ex. 123/ 240D (-83)
ex. 123/ 240TD (-78/-84)
ex. 123/ 200B (-80) (Made in South Africa)
ex. 116/ 280S (-75)
ex. 115/ 220D (-71)
Land Rover Series III 109" (-77)
ex. Land Rover Series III 88" (-76)
Ural M63 "Suomi-pyörä" (-72)
Hyvinkää
211/ 220CDI (-05)
ex. 210/ 200CDI (-02)
ex. 123/ 240D (-83)
ex. 123/ 240TD (-78/-84)
ex. 123/ 200B (-80) (Made in South Africa)
ex. 116/ 280S (-75)
ex. 115/ 220D (-71)
Land Rover Series III 109" (-77)
ex. Land Rover Series III 88" (-76)
Ural M63 "Suomi-pyörä" (-72)
- jytäkkä
- Mersumies
- Viestit: 679
- Liittynyt: To 25.11.2004 17:02
- Paikkakunta: Tampereen esikaupunkialue
Kävin tuon kyseisen mustan 270 farkun ajamassa ja olishan se voinut paremmassa kunnossa olla jos olis pidetty huolta.
Voimansiirrossa jurinaa, kuskin penkki pykinyt ja ruosteet jo vähän alulla...ym.
Hinta oli 25990, ja aikas tiukka silloin kun ajoin sen.
Koeajon suoritin mielenkiinnosta kilometrejä kohtaan.
Koeajo täällä
Voimansiirrossa jurinaa, kuskin penkki pykinyt ja ruosteet jo vähän alulla...ym.
Hinta oli 25990, ja aikas tiukka silloin kun ajoin sen.
Koeajon suoritin mielenkiinnosta kilometrejä kohtaan.
Koeajo täällä
S212 300 BE A Avantgarde -10
Valmet 602T-80 ****************
EX S204 220 cdi -08
Ex S211 320 cdi A Avantgarde -05
Ex S123 300TD Aut.-80
Ex W124 230 A -89
Ex V 70 -06 D5 Aut
Ex W201 190E 90 Aut.
Ex W210 200 Cdi -01 Automatic Tiptronic
Ex S210 E 230 T Automatic Avantgarde-96
Ex S124 200d-90
Ex Opeleita kymmenittäin
---------------------------------------------------------------------
Valmet 602T-80 ****************
EX S204 220 cdi -08
Ex S211 320 cdi A Avantgarde -05
Ex S123 300TD Aut.-80
Ex W124 230 A -89
Ex V 70 -06 D5 Aut
Ex W201 190E 90 Aut.
Ex W210 200 Cdi -01 Automatic Tiptronic
Ex S210 E 230 T Automatic Avantgarde-96
Ex S124 200d-90
Ex Opeleita kymmenittäin
---------------------------------------------------------------------
Taksitoiminnalla ei kolmessa vuodessa saa 700t kilometriä mittariin PK-seudulla kuin ehkä, siis todella ehkä, Vantaalla.Juza kirjoitti:Helsingissä on kuulemma ollut taksina W211:ia joilla ajettu alle kolmessa vuodessa n. 700 tkm. Sen yhden nähnyt itsekin myynnissä nettiautossa. Ja eikö sillä Tarvaisen w211 limusiinilla täällä Oulussa ole aika reippaasti jo rullattu?
Taksitoiminnalla tarkoitan siis perusajoa, tottakai jos on useasti tilausajoa A:sta B:hen, joka tuo rutkasti lisäkilometrejä, niin silloin voi mielestäni kyseenalaistaa väitteen, että olisi tullut taksiajolla.
EQC400 4Matic AMG -20 (N293)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
Menin taannoin taksilla lentokentälle. E-farmarilla oli "vasta" 300 tkm mittarissa, mutta ne oli kertynyt melko tarkalleen 1 v 3 kk aikana. Kuski sanoi, että tulee aika tarkkaan 20 tkm/ kk eli 240 tkm /vuosi. Huolto oli kuulemma aina kuun vaihteeseen varattu. Näin siis Vantaalla.Arno kirjoitti:Taksitoiminnalla ei kolmessa vuodessa saa 700t kilometriä mittariin PK-seudulla kuin ehkä, siis todella ehkä, Vantaalla.Juza kirjoitti:Helsingissä on kuulemma ollut taksina W211:ia joilla ajettu alle kolmessa vuodessa n. 700 tkm. Sen yhden nähnyt itsekin myynnissä nettiautossa. Ja eikö sillä Tarvaisen w211 limusiinilla täällä Oulussa ole aika reippaasti jo rullattu?
Taksitoiminnalla tarkoitan siis perusajoa, tottakai jos on useasti tilausajoa A:sta B:hen, joka tuo rutkasti lisäkilometrejä, niin silloin voi mielestäni kyseenalaistaa väitteen, että olisi tullut taksiajolla.
W211 E 270 CDI T manuaali -04
Ei pääse auto paljoa seissoon kun nopeasti laskettuna sen keskinoppeus on 28km/h siis koko kuukauen keskinoppeus jos 20 000km/kk...Tavis kirjoitti:Menin taannoin taksilla lentokentälle. E-farmarilla oli "vasta" 300 tkm mittarissa, mutta ne oli kertynyt melko tarkalleen 1 v 3 kk aikana. Kuski sanoi, että tulee aika tarkkaan 20 tkm/ kk eli 240 tkm /vuosi. Huolto oli kuulemma aina kuun vaihteeseen varattu. Näin siis Vantaalla.Arno kirjoitti:Taksitoiminnalla ei kolmessa vuodessa saa 700t kilometriä mittariin PK-seudulla kuin ehkä, siis todella ehkä, Vantaalla.Juza kirjoitti:Helsingissä on kuulemma ollut taksina W211:ia joilla ajettu alle kolmessa vuodessa n. 700 tkm. Sen yhden nähnyt itsekin myynnissä nettiautossa. Ja eikö sillä Tarvaisen w211 limusiinilla täällä Oulussa ole aika reippaasti jo rullattu?
Taksitoiminnalla tarkoitan siis perusajoa, tottakai jos on useasti tilausajoa A:sta B:hen, joka tuo rutkasti lisäkilometrejä, niin silloin voi mielestäni kyseenalaistaa väitteen, että olisi tullut taksiajolla.
No toissaalta paikallinen maitoauto oli viimevuola keskimäärin 23.5h vuorokaudesta töissä. Siihen vielä huollot pääle... Sitä ennen edellisenä vuotena se oli 23.8h töissä keskimäärin per vuorokausi...
Mikä on tarinan opetus? No tietekki se että jos maitoauton meinaa ostaa niin osta mersu.
Pienempi vika, isompi leka.
Se Oulun limusiini-taxi
Olin Oulussa työreissussa ja näin eilen sattumalta sen limusiinin, joka täälläkin mainittu. Mittarissa 878 tkm. Mikähän siinä on vuosimalli? Aika reippaasti tulee vuodessa matkaa kuitenkin.
Ei ole pitkä aika, kun Aamulehden välissä olevassa auto liitteessä oli punainen 211 sedan -06, ajettu 7++tkm ja hinta 21 ja jotain tuhatta. Tämä oli jossakin treen alueen autoliikkessä myynnissä. Aikas epäselvästi laitettu tää . Ei vain jaksa muistaa tarkasti. Muistaako kukaan muu nähneensä tuollaista ilmoitusta, oli kuvan kera.
Minä olin viime viikolla Vantaan taksissa joka oli 11kk vanha, kilometrejä 188 tkm. Kuskin mukaan on 20h päivässä ajossa. Takapenkki oli jo vähän painunut, muuten sisusta oli siisti vaikka oli vaaleanharmaa kangas/puolinahka tjsp.Tavis kirjoitti:Menin taannoin taksilla lentokentälle. E-farmarilla oli "vasta" 300 tkm mittarissa, mutta ne oli kertynyt melko tarkalleen 1 v 3 kk aikana. Kuski sanoi, että tulee aika tarkkaan 20 tkm/ kk eli 240 tkm /vuosi. Huolto oli kuulemma aina kuun vaihteeseen varattu. Näin siis Vantaalla.Arno kirjoitti:Taksitoiminnalla ei kolmessa vuodessa saa 700t kilometriä mittariin PK-seudulla kuin ehkä, siis todella ehkä, Vantaalla.Juza kirjoitti:Helsingissä on kuulemma ollut taksina W211:ia joilla ajettu alle kolmessa vuodessa n. 700 tkm. Sen yhden nähnyt itsekin myynnissä nettiautossa. Ja eikö sillä Tarvaisen w211 limusiinilla täällä Oulussa ole aika reippaasti jo rullattu?
Taksitoiminnalla tarkoitan siis perusajoa, tottakai jos on useasti tilausajoa A:sta B:hen, joka tuo rutkasti lisäkilometrejä, niin silloin voi mielestäni kyseenalaistaa väitteen, että olisi tullut taksiajolla.
Matti
MB SLK 230K -98
MB 350 SL-74 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr
Cadillac Coupe DeVille -65
Cadillac Calais Coupe -66
Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95
Tesla MYLR -24
MB SLK 230K -98
MB 350 SL-74 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr
Cadillac Coupe DeVille -65
Cadillac Calais Coupe -66
Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95
Tesla MYLR -24
Re: Se Oulun limusiini-taxi
Muistaakseni 2005 mallia.ccmali kirjoitti:Olin Oulussa työreissussa ja näin eilen sattumalta sen limusiinin, joka täälläkin mainittu. Mittarissa 878 tkm. Mikähän siinä on vuosimalli? Aika reippaasti tulee vuodessa matkaa kuitenkin.
250TD -86, 260E LANG -90
Re: Se Oulun limusiini-taxi
Itse veikkaisin korkeintaan 2004 malliksi, sillä -04 kesällä olin yksissä häissä, jossa kyseinen limu oli hääautona.romu kirjoitti:Muistaakseni 2005 mallia.ccmali kirjoitti:Olin Oulussa työreissussa ja näin eilen sattumalta sen limusiinin, joka täälläkin mainittu. Mittarissa 878 tkm. Mikähän siinä on vuosimalli? Aika reippaasti tulee vuodessa matkaa kuitenkin.
Re: Se Oulun limusiini-taxi
Noh, itse koeajoin hänen ex-langin keväällä 04, uusi ei ollut vielä tullut.hannun1 kirjoitti:Itse veikkaisin korkeintaan 2004 malliksi, sillä -04 kesällä olin yksissä häissä, jossa kyseinen limu oli hääautona.romu kirjoitti:Muistaakseni 2005 mallia.ccmali kirjoitti:Olin Oulussa työreissussa ja näin eilen sattumalta sen limusiinin, joka täälläkin mainittu. Mittarissa 878 tkm. Mikähän siinä on vuosimalli? Aika reippaasti tulee vuodessa matkaa kuitenkin.
250TD -86, 260E LANG -90
Kaikilla maailman autoilla voidaan ajaa se milli rikki!
Ei se mittarilukema mitään merkkaa, vaan minkälaisilla korjauksilla sinne on päästy, jos puhutaan auton kestosta ja luotettavuudesta.
Mersun sisustamateriaalit on kyllä melkoisen kestäviä. Jo oo mitä vaan japanilaista perusautoa, niin sen tuntee ekalla koseketuksella, että halvalla on tehty. Vaimon isän Nissan Almera, vaikka onkin varmasti tekniikaltaan kestävä peli, niin kuljettajan penkissä on jo pieni ratkeama 120 tkm kohdalla. Lisäksi ovien kiinnilaittaminen on kevyttä-ihan liian kevyttä. Halvalla tehty mikä halvalla tehty. Mutta pääasia monelle onkin päästä paikasta a paikkaan b. Ovien heiveröisyys ei ole monelle se tärkein juttu.
Mutta on se hieno paukauttaa W123:sen kassakaappiovi kiinni
Ei se mittarilukema mitään merkkaa, vaan minkälaisilla korjauksilla sinne on päästy, jos puhutaan auton kestosta ja luotettavuudesta.
Mersun sisustamateriaalit on kyllä melkoisen kestäviä. Jo oo mitä vaan japanilaista perusautoa, niin sen tuntee ekalla koseketuksella, että halvalla on tehty. Vaimon isän Nissan Almera, vaikka onkin varmasti tekniikaltaan kestävä peli, niin kuljettajan penkissä on jo pieni ratkeama 120 tkm kohdalla. Lisäksi ovien kiinnilaittaminen on kevyttä-ihan liian kevyttä. Halvalla tehty mikä halvalla tehty. Mutta pääasia monelle onkin päästä paikasta a paikkaan b. Ovien heiveröisyys ei ole monelle se tärkein juttu.
Mutta on se hieno paukauttaa W123:sen kassakaappiovi kiinni
Re: Se Oulun limusiini-taxi
Olisko sama auto, mennä viikolla miljoona täyteen:ccmali kirjoitti:Olin Oulussa työreissussa ja näin eilen sattumalta sen limusiinin, joka täälläkin mainittu. Mittarissa 878 tkm. Mikähän siinä on vuosimalli? Aika reippaasti tulee vuodessa matkaa kuitenkin.
http://www.iltalehti.fi/autot/2010080112093616_au.shtml
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Tässä saattaa olla hinta ja kilometrit kohdallan.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Minusta kyllä yli 400 tkm ajettu mersukin alkaa olla jo siinä tilassa ettei siitä varmaankaan pääse eroon muutenkuin myymällä se erittäin halvalla.
Myös Suomessa lie tämän jo jotkut havainneet , tosin ei kaikki. Joku taisi
kirjoittaakin että kun yli 350 tkm ajettu mersua tarjoaa vaihdossa niin on kuin väärää rahaa tarjoaisi
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Minusta kyllä yli 400 tkm ajettu mersukin alkaa olla jo siinä tilassa ettei siitä varmaankaan pääse eroon muutenkuin myymällä se erittäin halvalla.
Myös Suomessa lie tämän jo jotkut havainneet , tosin ei kaikki. Joku taisi
kirjoittaakin että kun yli 350 tkm ajettu mersua tarjoaa vaihdossa niin on kuin väärää rahaa tarjoaisi
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
- Kylmänraudanseppä
- Mersumies
- Viestit: 557
- Liittynyt: Ti 02.06.2009 22:36
- Viesti:
Maailma muuttuu... vajava 10 vuotta sitten 350 000 km ajettu vanha karvalakki väyrys taxi oli kovaa valuuttaa 203: een vaihdossa...sportsman kirjoitti:Tässä saattaa olla hinta ja kilometrit kohdallan.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Minusta kyllä yli 400 tkm ajettu mersukin alkaa olla jo siinä tilassa ettei siitä varmaankaan pääse eroon muutenkuin myymällä se erittäin halvalla.
Myös Suomessa lie tämän jo jotkut havainneet , tosin ei kaikki. Joku taisi
kirjoittaakin että kun yli 350 tkm ajettu mersua tarjoaa vaihdossa niin on kuin väärää rahaa tarjoaisi
no nyt on tullut myös vähemmän kuin 200 000 km ajettuja ehjiä hyvin varusteltuja mersuja tarjolla (www.mobile.de)... joten maailma muuttuu ja enää se vanha karvalakki taxi pikkukoneella ei kelpaisi minullekkaan...
--------------------------------------------------------
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
Re: Se Oulun limusiini-taxi
Jutussa ei mainittu olisiko ketju vielä alkuperäinen?Esa H. kirjoitti:Olisko sama auto, mennä viikolla miljoona täyteen:ccmali kirjoitti:Olin Oulussa työreissussa ja näin eilen sattumalta sen limusiinin, joka täälläkin mainittu. Mittarissa 878 tkm. Mikähän siinä on vuosimalli? Aika reippaasti tulee vuodessa matkaa kuitenkin.
http://www.iltalehti.fi/autot/2010080112093616_au.shtml
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.