300 CE 24 vai 12 venttiilinen???
300 CE 24 vai 12 venttiilinen???
Semmosta kyselisin ku pitäis ostaa tommonen kyseinen auto että kumpi kannattaa ostaa 24 vai 12 venttiilinen kestävyyden periaatteella???
W124 230 CE -90
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Re: 300 CE 24 vai 12 venttiilinen???
Molemmat on varmasti lujia.Pena_ kirjoitti:Semmosta kyselisin ku pitäis ostaa tommonen kyseinen auto että kumpi kannattaa ostaa 24 vai 12 venttiilinen kestävyyden periaatteella???
Mut 12 tappinen on halvempi pitää varaosien suhteen.
Monivenassa on se kannentiiviste ongelma että sen joutuu joskus vaihtaa jos ei ole jo vaihdettu.
Ja alapalloista sen verran monivenasessa , että jos varsinkin on sportilinen alusta nin alapallon vaihto puolelleen maksaa n.500 ekiä.
(siis osat.joutuu koko tukivarren vaihtaa)
Mut jos silti monivena kiinnostaa niin 320 on parempi vääntää mut niissä on sitä sähköjohtosarja ongelmaa kun on biologisesti hajoovaa sorttia.
Näin minä olen täältä oppinu ja varmasti tulee lisää vinkkejä.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
LH-Jetti (HFM) on ruiskuna 320:ssä KE-Jetin sijaan. Lisäksi muuttuvapituuksinen muovinen imusarja. 320 huomattavasti vääntörikkaampi moottori, tai sanotaan että voimaa taitaa tulla paremmin kaikilla kierrosalueilla.Joona124 kirjoitti:nyt kun tuli puheeksi niin miten eroaa 300 ja 320 molemmat siis 24 venasia ja tietty litra tilavuus eri. mutta ainakin kuvista olen katsellut että 320 sessa on jo suorasytytys? ja ruiskukin taitaa olla eri, mahtaako 320 sessa olla jo jonkunlainen motronicci?
hevosvoimat ainakin samoja.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
ei taida ollakkaan sitten suorasytkää jos on LH-jetronicci.LH-Jetti (HFM) on ruiskuna 320:ssä KE-Jetin sijaan. Lisäksi muuttuvapituuksinen muovinen imusarja. 320 huomattavasti vääntörikkaampi moottori, tai sanotaan että voimaa taitaa tulla paremmin kaikilla kierrosalueilla.
mites kulutukset eroaa toisistaan?
W124 E250D
- Night-Wind
- Vakiokalustoa
- Viestit: 412
- Liittynyt: Pe 26.09.2008 14:56
- Paikkakunta: Harjavalta
24 venttiilisestä ei ole kokemusta, mutta nyt olen 12 venasella ajanut joku 3-4tkm ja ei voi muuta kuin kehua moottoria. Ehkä suurin miinus oli huono alavääntö kun oli silloin tottunut bemarin 24 venttiiliseen. Toi mersun 3L 12V kone heräilee vasta siinä kun vauhtia on yli sata. 124 coupessa varmaan ihan riittävä kone vaikka olisi automaattivaihteistolla varusteltu.
MB W211 E200CDI Tanzanite Blue Metallic -03
ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
Ite hyppäisin suoraan 320CE malliin, koska tonnin-parin lisäsijoitus kannataa jo siksi, että pääsee eroon KE-jetistä!
Jokainen tietty ostaa mitä parhaakseen näkee, mutta onpa noiden Ke-jettien kans tullu pelleiltyä itekki "tarpeeksi"
Jokainen tietty ostaa mitä parhaakseen näkee, mutta onpa noiden Ke-jettien kans tullu pelleiltyä itekki "tarpeeksi"

Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Pitäskö sulle tuoda semmonen Ruotsista?Pena_ kirjoitti:Ei ole montaakaan tommosta 320CE:tä tullu vastaan missään myynnissä?? Onko ne sitten jotenki harvinaisempii??

Noissahan ongelmakohta on juurikin moottorin johtosarja. Jos se on uusittu niin hyvä peli

Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Kurkkaa blockettiin, siellä niitä muutamia ainakin on. Ko itselläki kauhea autokuume ja 320ce:tä kattonut myös yhtenä vaihtoehtona
Saa nyt nähä vaihtuuko auto sitten, tuskin, mutta saahan sitä aina ikkunashoppailla 


xXx:
MB S210 320CDI Avantgarde -00 Kutikuti by Tapio89
MB S124 300TDT -92
MB C124 300CE 24V Sportline -91
MB W124 300D -93
MB W201 190D -86
MB S210 320CDI Avantgarde -00 Kutikuti by Tapio89
MB S124 300TDT -92
MB C124 300CE 24V Sportline -91
MB W124 300D -93
MB W201 190D -86
Valmistusmäärät:Pena_ kirjoitti:Ei ole montaakaan tommosta 320CE:tä tullu vastaan missään myynnissä?? Onko ne sitten jotenki harvinaisempii??
300CE-24 (124.051) 24 463 kpl
320CE / E 320 Coupé (124.052) 13 768 kpl
(320CE muuttui merkinnältään E 320 Coupéksi 7/93)
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
Ja harvinaisuuden voi päätellä tosiaan siitä, että "vanhalla keulalla ja uudella moottorilla" konstruktiota sai 9/92-7/93 välisen ajan, kun E-mallia sai 7/93-3/96:een saakka.Eldorado kirjoitti:Valmistusmäärät:Pena_ kirjoitti:Ei ole montaakaan tommosta 320CE:tä tullu vastaan missään myynnissä?? Onko ne sitten jotenki harvinaisempii??
300CE-24 (124.051) 24 463 kpl
320CE / E 320 Coupé (124.052) 13 768 kpl
(320CE muuttui merkinnältään E 320 Coupéksi 7/93)
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 56
- Liittynyt: Ke 14.06.2006 22:56
- Paikkakunta: Kuusankoski
Eikse oo jotain 220 €, jos ite vaihtaa. Nii, se alapallollotukivarsi siihe sportlineen??Joona124 kirjoitti:nyt kun tuli puheeksi niin miten eroaa 300 ja 320 molemmat siis 24 venasia ja tietty litra tilavuus eri. mutta ainakin kuvista olen katsellut että 320 sessa on jo suorasytytys? ja ruiskukin taitaa olla eri, mahtaako 320 sessa olla jo jonkunlainen motronicci?
hevosvoimat ainakin samoja.
Puhu hitaasti, ajattele nopeasti