Ja esillähän oli Nämä em. autot ja lisäksi SL55 ym. kivoja laitteita.
Pihalla koeajossa oli w211 200komp. ja c203, Smart ym muita, joihin meikälaiselläkin voisi olla varaa 20vuoden päästä.
Kurkistelimpas sitten sitä C30 AMG:tä vähän lähemminkin siellä hallissa ja aloin puhumaan kiertueen pitäjälle koeajosta.
Ensimmäisenä kiertuepäivänä ei mitään mahdollisuuksia....
Toisena päivänä oli sattunut tietysti pieniä rengas rikkoja koeajoilla ja minä niitä sitten paikkailin siellä hallin puolella ja taas tuli puheeksi se koeajo

Ja lupa tuli!
Kiertue loppui ja autoja alettiin siirtää sisältä kuljetusrekkaan.
Autoon löytyi kilvetkin ja eiku menoks...
alku tuntui ihan 270:n menolta, mutta sitten se ahdin hurjistui ja oli kivaaaa.
Savuakin tuli niinku tiisselistä pitääkin ja 245 rengas irtosi tiestä ihan kivasti ilman luiston estoo.
Sitten tämä hurjempi laite.. E55AMG
Autohan oli virranpuutostautiin halvaantunut halliiin, kun kaikki oli hiblanneet sitä lasikattoa kiinni-auki kaksi päivää.
Vähän aikaa annettiin akkukärryistä tekohengitystä johdosta toiseen menetelmin ja testerillä nollailtiin ohjainlaitteita. Hoblaa!!
Heräsi kompurakone hörisemään.
Sainpa luvan sitten siitä eestä käydä pienen "lataus lenkin" ennen rekan kyytiin vientiä.
Ensimmäinen puoli senttiä oli niinkuin olisi omalla 2.0 mopedilla lähtenyt liikenteeseen, paitsi se lievä sievä Kasin jylinä, mutta sitten......!
Se .... lähti

VOIMAA oli !!
Vielä 140km/h vauhdissa paloi se "jännä" oranssi kolmio siellä mittarissa.
Molemmat olivat ikimuistoisia kokemuksia, joihin ei varmaan koskaan enää tule tilaisuutta...
