Jumaliste tossa on tyyliä!Lep1 kirjoitti:lähdetään nyt mukaan tähän juttuun.
Tässä oma german: 10x17 et20 ja 225/35 kumi +10mm spaceri
[ http://i3.photobucket.com/albums/y71/Lep-1/100_1821.jpg ]
[ http://i3.photobucket.com/albums/y71/Lep-1/per.jpg ]
No justiinsa joo.. Vähintäänkin yhtä rangaistavaa. Ottaa spacerit pois ni eihän nuo tuu edes yli kaarennapa kirjoitti:toivottavasti saat sellaiset sakot, että edes hetkenaikaa muistat mikä on sopivaa ja mikä eituosta pitäis tulla vähintään sama rangaistus, kuin kirkonpoltosta...
kyllä joku laki pitäis saada, että noin rumista rengas/vanne setupeista sais sakottaa, mua se kaaren yli tuleminen haittaa, mutta tuo törkeä ulkonäkö...simppa80 kirjoitti:No justiinsa joo.. Vähintäänkin yhtä rangaistavaa. Ottaa spacerit pois ni eihän nuo tuu edes yli kaarennapa kirjoitti:toivottavasti saat sellaiset sakot, että edes hetkenaikaa muistat mikä on sopivaa ja mikä eituosta pitäis tulla vähintään sama rangaistus, kuin kirkonpoltosta...
Jos joku on hyvännäköistä, niin tuo ! spoileri pois ja vähän enemmän yli kaarestä vanne vielä, niin Avot!napa kirjoitti:kyllä joku laki pitäis saada, että noin rumista rengas/vanne setupeista sais sakottaa, mua se kaaren yli tuleminen haittaa, mutta tuo törkeä ulkonäkö...simppa80 kirjoitti:No justiinsa joo.. Vähintäänkin yhtä rangaistavaa. Ottaa spacerit pois ni eihän nuo tuu edes yli kaarennapa kirjoitti:toivottavasti saat sellaiset sakot, että edes hetkenaikaa muistat mikä on sopivaa ja mikä eituosta pitäis tulla vähintään sama rangaistus, kuin kirkonpoltosta...
No ajaa ne kaikista vanhanaikasimmat paapat korollallakin ilman sakkoja.napa kirjoitti:kyllä joku laki pitäis saada, että noin rumista rengas/vanne setupeista sais sakottaa, mua se kaaren yli tuleminen haittaa, mutta tuo törkeä ulkonäkö...simppa80 kirjoitti:No justiinsa joo.. Vähintäänkin yhtä rangaistavaa. Ottaa spacerit pois ni eihän nuo tuu edes yli kaarennapa kirjoitti:toivottavasti saat sellaiset sakot, että edes hetkenaikaa muistat mikä on sopivaa ja mikä eituosta pitäis tulla vähintään sama rangaistus, kuin kirkonpoltosta...
Ethän sä tolla autolla aja, joten sua ei pitäis haitata. Ja jos rupeet vaahtoomaan jostain että on turvallisuusriski, tosiaan, ajaahan ne drifti autotktin enemmän venytetyillä renkailla 100km/h ja sivuluisussa. Ja tietääkseni kiltisti on renkaat pysyny vanteilla.napa kirjoitti:kyllä joku laki pitäis saada, että noin rumista rengas/vanne setupeista sais sakottaa, mua se kaaren yli tuleminen haittaa, mutta tuo törkeä ulkonäkö...simppa80 kirjoitti:No justiinsa joo.. Vähintäänkin yhtä rangaistavaa. Ottaa spacerit pois ni eihän nuo tuu edes yli kaarennapa kirjoitti:toivottavasti saat sellaiset sakot, että edes hetkenaikaa muistat mikä on sopivaa ja mikä eituosta pitäis tulla vähintään sama rangaistus, kuin kirkonpoltosta...
Allekirjoituksen kuva vai? tais mennä mun ja lep1:n autot sekaisin?Hans kirjoitti:Laita mikklotj sivusta kuvaa! Näyttää hyvältä!
Kyllä se kumi taittuu suoremmaksi, olen itse todennut kuvia selaamalla saman jutun. Ja nyt voin omasta autosta sen myös todeta, vaikka laillinen rengastus ja vakio alusta onkin niin siitä jo näkee selvästi että kulutuspinta pyrkii maan pinnan kanssa tasan ja vanne jää vinttaralleen.Syprus kirjoitti:kuvittelenko vai näyttääkö tuossa lep1:sen autossa että olis oikeanpuoleinen rengas kierossa vanteeseen nähden? eli kumi taittus suoraan vaikka vanne kierossa?
siinä on juuri se mitä haen itsekkin.... tosi nätitLep1 kirjoitti:lähdetään nyt mukaan tähän juttuun.
Tässä oma german: 10x17 et20 ja 225/35 kumi +10mm spaceri
[ http://i3.photobucket.com/albums/y71/Lep-1/100_1821.jpg ]
[ http://i3.photobucket.com/albums/y71/Lep-1/per.jpg ]
Tuo "muoti" on kestänyt jo 80-luvun lopusta asti ja mitään näyttöä ei vieläkään ole tullut etteikö rengas kestäisi yhtä hyvin, kuin normaalistikaan venytetty. Triidin otsikko on "Germanlook vannesetupit", joten turha tähän triidiin on tulla selittämään, kuinka rumaa jne. tämä tyyli on.napa kirjoitti:mitäSyprus kirjoitti:mitenköhän renkaiden kyljet tuon kestää?alkaako joku muukin epäillä tuon muodin järkevyyttä
renkaan kulutuspintahan on tosiaan tuossa kyljessä paksuimmillaan...
seuraavaksi varmaan tulee muotiin ajaa tyhjällä renkaalla
Ilma se on venytetyssäkin renkaassa sisällä.Syprus kirjoitti:mitenköhän renkaiden kyljet tuon kestää?
Kyse ei tainnut olla siitä minkä auton ostaisit jos ja jos jne. vaan millaisella itse ajelet. Pystyy kato vertaamaan vähän näitä kulkineita ja kattoon sitte kumpi on paree. Jos Challengerin meinaat joskus saada enää irti niin kannattaisko olla asialla? On nimittäin nuo hinnat aika hyvin nousukiidossa!napa kirjoitti:kun kerran käsketään... jos mä auton joskus ostan muun syyn, kuin kulkemisen takia, niin tuollaisen...epk kirjoitti:laitappa napa kuva autosta mikä miellyttää silmää tai vaikkapa kuva kulkineesta millä itse ajelet !