Alumiinivanteet
Alumiinivanteet
Kertokaa mulle millä saa alumiini vanteista todella
piintyneen mustan mössön pois
hiukan irtosi vanne pesu aineella mutta
ei kaikki
piintyneen mustan mössön pois
hiukan irtosi vanne pesu aineella mutta
ei kaikki
C107 450SLC 5,0 -80, W108 280SE 4,5 -72, W110 200B -66, W114 230.6 -71, W115 22OD nyt 250B -73
W116 280S -72, W116 280SE-73, W123 300D -78, C124 230E -87, W124 200E -87
W124 300DT -87, W124 200E -88, S124 300E -92,S124 300 TDT -88 S124 300 DTD -91, W124 200D-94, W126 280SEL-81
W201 190 -83, W201 190E-87, W201 190E 2,6 -88, W209 200 K -03, S211 E270 Cdi-04
ex,W245 B170 -05, W201 190E -88, S124 300D -85
W116 280S -72, W116 280SE-73, W123 300D -78, C124 230E -87, W124 200E -87
W124 300DT -87, W124 200E -88, S124 300E -92,S124 300 TDT -88 S124 300 DTD -91, W124 200D-94, W126 280SEL-81
W201 190 -83, W201 190E-87, W201 190E 2,6 -88, W209 200 K -03, S211 E270 Cdi-04
ex,W245 B170 -05, W201 190E -88, S124 300D -85
- Olli Lajunen
- Asiantuntija
- Viestit: 1226
- Liittynyt: Ti 29.04.2003 00:05
- Paikkakunta: Yppäri
Kokeile jollain liuottimella. Tervanpoistoaine (tar remover tms) tai sitten ihan bensiinillä ja rätillä. Monia vannepesuaineita voi käyttää myös laimentamattomana pinttyneimmille tahroille.
W115 200D 2.4 sttppdic 5/75
W211 E 320 CDI T 4Matic 10/05 (huollettu, yhtyy happeen, myytävänä)
W212 E 250 CDI T 4Matic 05/13
Exä: W202 220 -96
W211 E 320 CDI T 4Matic 10/05 (huollettu, yhtyy happeen, myytävänä)
W212 E 250 CDI T 4Matic 05/13
Exä: W202 220 -96
eikös tuo bräkleeni ollu ihan tinneriä tai ainakin suurin osaSergey kirjoitti:Bräkleenillä lähtee sekunnissa kun vähän trasseliin suhauttaa. Eilen viimeksi pyyhkäsin yhet puhtaaksi.

edit: asetonia n. 10 % ja teollisuusbensiiniä loput näytti olevan tuo bräkleeni...
Viimeksi muokannut napa, Ma 20.04.2009 23:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jonku toisen firman jarruspray tais olla 80 % tinneriä ja loppu asetonia, en vain muista mikä se oli, vaikka sitä tuli enemmän käytettyäkin puhdistukseen... vaikka tuo teollisuusbensiini kyllä taitaa olla juuri tuota tinneriäSergey kirjoitti:Ja isopropanolia... näemmänapa kirjoitti: edit: asetonia n. 10 % ja teollisuusbensiiniä loput näytti olevan tuo bräkleeni...

Oisko ollu Kent, on vähän jytympää. (ihan vaan heitto)napa kirjoitti:jonku toisen firman jarruspray tais olla 80 % tinneriä ja loppu asetonia, en vain muista mikä se oli, vaikka sitä tuli enemmän käytettyäkin puhdistukseen... vaikka tuo teollisuusbensiini kyllä taitaa olla juuri tuota tinneriäSergey kirjoitti:Ja isopropanolia... näemmänapa kirjoitti: edit: asetonia n. 10 % ja teollisuusbensiiniä loput näytti olevan tuo bräkleeni...
*W202 200CDI -00* W124 300TDT -93 (Ex) W124 200D -88 (Ex) W124 300D -90 (Ex) S124 300TE 4matic -89 (Ex) W210 220D -97 (Ex) W638 110D -99 (Ex) W123 300D -82 (Ex)
Diesel/polttoöljy on avain onneen. Aikanaan ostin Borbetin A:t joissa oli "aavistus" jarrupölyä palanu kiinni, aikani kun mömmöjä testailin niin tuo osoittautu parhaaksi. Loppusilaus vielä Vimillä, niin vanteista tulee uutta vastaavat.
MB S211 E320CDI Avantgarde -04
MB W126 280SE -83
MB W126 240SD -80 korinvaihtovaraosa-auto
Ex MB W123 300D -83 1525000 km
Sekä liuta italialaisia harrasteromuja.
haaveena:
MB W126 560SEL
MB W126 280SE -83
MB W126 240SD -80 korinvaihtovaraosa-auto
Ex MB W123 300D -83 1525000 km
Sekä liuta italialaisia harrasteromuja.
haaveena:
MB W126 560SEL