MB 300 bensa vm.89 Kierrokset aaltoilee
MB 300 bensa vm.89 Kierrokset aaltoilee
Pientä käyntiongelmaa olis mersussa nyt. Tyhjäkäynti aaltoilee siinä 700-1400rpm ja moottorin lämpötilalla ei ole merkitystä. Myös kiihdyttäessä tuntuu ja tasakaasulla silloin kun moottori ei ole vielä lämmennyt kunnolla. Olen lukenut täältä foorumilta siitä kaasuvivuston mikrokytkimestä ja tarkastan sen vielä, mutta entäs tuo "kiihdytysnykiminen".
Re: MB 300 bensa vm.89 Kierrokset aaltoilee
jjm kirjoitti:Pientä käyntiongelmaa olis mersussa nyt. Tyhjäkäynti aaltoilee siinä 700-1400rpm ja moottorin lämpötilalla ei ole merkitystä. Myös kiihdyttäessä tuntuu ja tasakaasulla silloin kun moottori ei ole vielä lämmennyt kunnolla. Olen lukenut täältä foorumilta siitä kaasuvivuston mikrokytkimestä ja tarkastan sen vielä, mutta entäs tuo "kiihdytysnykiminen".
Olisko jollain tietoja. Ei ilmeisesti ole mitään harvinaista noi käyntiongelmat noissa bensamersuissa. Auto oli siis 300E vm89. autom.
Re: MB 300 bensa vm.89 Kierrokset aaltoilee
olisiko syytä kurkata tyhjäkäynti-venttiili ja tyhjäkäynti-asentopotikka..?jjm kirjoitti:Pientä käyntiongelmaa olis mersussa nyt. Tyhjäkäynti aaltoilee siinä 700-1400rpm ja moottorin lämpötilalla ei ole merkitystä. Myös kiihdyttäessä tuntuu ja tasakaasulla silloin kun moottori ei ole vielä lämmennyt kunnolla. Olen lukenut täältä foorumilta siitä kaasuvivuston mikrokytkimestä ja tarkastan sen vielä, mutta entäs tuo "kiihdytysnykiminen".
imuvuodot syytä myöskin tarkastella.
112cdi vito........
kaikkeen sitä tartteeki koskea..
kaikkeen sitä tartteeki koskea..