No niin, taas yksi iso etappi saavutettu eli auto katsastettu tänään. Ihan moitteitta ei mennyt sillä takana kallistuksenvakaajan puslissa sekä jarrujen reaktiotankojen etupään puslissa oli välystä. Itse huomasin että edessä apurungon lehtijousien silmukoiden toinen kumi oli alkanut tursuta ulos nyt kun autolla on ajettu.
Laitoin kaikista noista kyselyn KL-varaosille, mistä sainkin jo automaatilaatikon suodattimen tarjouksen.
Niemölleriltä tuli tänään takakontin matto, 116,75 € kotiin tuotuna.
Antille laitoinkin jo yv:tä mutta tänään katsoin kardaania "sillä silmällä" katsastuksessa; siinä on aika pitkä se takapätkä. Mikähän näistä on se oikea?
Typerä kun oli niin ei ollut mittaa mukana niin olisi saanut tuon mitattua. Eikä juolahtanut mieleen katsurilta lainaksi kysyä, mutta rullamitalla ei oikein tarkkaa paksuutta olisi saanutkaan.
Käyttöjarruissa eroa 0%, käsijarrussa 25 %. Iskarit E 68/71 ja T 67/67 %.
Pyysin että mitataan CO:t pakokaasuista. Heilahti lukemat yli mitta-asteikon eli yli 9,99 %
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
. Säädin kotona sitten pumpusta yhden naksun laihemmalle ja kun auto otetaan ajoon pitää viedä mittapaikalle jossa voi säätää. 2200 rpm oli taas 0.8 % eli pelkään että menee liiaan laihalle
![Confused :?](./images/smilies/icon_e_confused.gif)
.