asiaahan on puitu foorumilla jo moneen otteeseen. Joten varmaankin etsimällä foorumilta mahdollisia vikoja löyty monia. Suuttimet ovat varmaan yksi todennäköisimmistä, yksi tai kaksi suutinta vuotavat paineet imusarjaan, paineet laskevat ja kone kastuu... toisaalta saattaa olla anturivika, polttoaineen pitopaineen lasku yms. Asia tulisi aina tutkia kunnolla, ennenkuin alkaa hutkia. Polttoaineenpaineen lasku tulisi mitata seisomisen aikana ensin... siitä pystyy päättelemään jo paljon...lämpimänä pitkä käynnistys
Mistä löytyy yj-rele w126 / tyhjäkäynnin korjausta
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
- Night-Wind
- Vakiokalustoa
- Viestit: 412
- Liittynyt: Pe 26.09.2008 14:56
- Paikkakunta: Harjavalta
Tiedän että asiaa on käsitelty täällä paljon, mutta eipä ole auttanut minua. Eikös paineet pitäisi olla kunnossa jos kylmänä käynnistyy aina hienosti.
MB W211 E200CDI Tanzanite Blue Metallic -03
ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
Pumppu nostaa paineet n. sekunnissa. Sitä paineiden laskua ei huomaa välttämättä ollenkaan kylmäkäynnistyksessä. Kuten jo sanoin vikapaikkoja on monia, ne pitäisi vaan lähteä yksikerrallaan poistamaan.
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Morjes,irrotin tuon yhjäkäynnin ohjausyksikön ja oli jo
valmiiksi tuo koppa väännelty auki.Sen verran sitä tuos
tukiskelin että jotain juotoksia uusittu tai osii vaihettu.
Luulen sen vian johtuvan sit tuosa boksista ja haussa on toinen
jos vaik jostain löytysi.Ite huomena lähös saksan maalle
jos aikaa riittääpi kävis kyseleen uuden hintaa kumiiski
halvempi ku veholta.Niin ja KIITOS neuvoista vinkeist
apu ollu suuri
valmiiksi tuo koppa väännelty auki.Sen verran sitä tuos
tukiskelin että jotain juotoksia uusittu tai osii vaihettu.
Luulen sen vian johtuvan sit tuosa boksista ja haussa on toinen
jos vaik jostain löytysi.Ite huomena lähös saksan maalle
jos aikaa riittääpi kävis kyseleen uuden hintaa kumiiski
halvempi ku veholta.Niin ja KIITOS neuvoista vinkeist
apu ollu suuri

tuossa vanhemmassa <-81 ei lataus vaikuta tyhjäkäyntiin juuri ollenkaan...vaan on se silti liian iso....akku kiehuu äkkiä tyhjäksi...ja polttimot palavat yms. Ensiksi etsisin vikaa lataussäätimestä.Oli juttua että lataus vaikuttaa tuohon tyhjäkäyntiin, mittasin latauksen niin lataa 15.8V ilman kuormaa ja kuormankin kans lähemmäs 15V. Ei ilmeisesti ihan normaalia?
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.