Tarkoitus on pakopaineen mittaus saada aikaiseksi kun kelit lämpenee ja siten mielenkiinto rassailuun taas herää.

Egr-ventiili tilpäisesti pois ja mittarille tehdä lähtö pakosarjan "oksaan"Castillo kirjoitti:Kukkuu... Eikö oo tähän asiaan kellään ajatusta. Oon yrittänyt hakea tietoo haulla mutta en oo löytäny. Tää mobiilina selaaminen vähän rajoittaa muutenkin hakutoiminnon käyttöä. St-porukka ainakin näitä pakopainehia mittailee. Onko näissä vakioturboissa mahista turbolta ottaa tietoa mittaarille ilman porausmodaus touhuja. Jotain vinkkiä kaipaisin.
Miksi saisi olla alempana 2,5 ... 3 barin pakopaine on oikein makoisaCastillo kirjoitti: Normiripeässä ajossa pysyy alle 2 baaria. Sais olla alempanakin ...
Ahdot oli om605:ssa 0.88 ja pakopaineet yli 3bar. Pumpussa on 7mm tapit.TommiS kirjoitti:Ytte mitä tarkoitit tolla aika riskirajoilla mennää? Noita pakopaineitako?
Itellä menossa auto mikalle maanantaina ja ahdin on tuo kkk k14. Et Ytte saattas tietää paljon anto pakopaineita om605 tolla 214 hv:lla?
Eläs nyt Jarmo innostu, pakoset huitelee kunnon vedossa 2.2 kieppehillä maksimissaan.ytte kirjoitti:Ahdot oli om605:ssa 0.88 ja pakopaineet yli 3bar. Pumpussa on 7mm tapit.TommiS kirjoitti:Ytte mitä tarkoitit tolla aika riskirajoilla mennää? Noita pakopaineitako?
Itellä menossa auto mikalle maanantaina ja ahdin on tuo kkk k14. Et Ytte saattas tietää paljon anto pakopaineita om605 tolla 214 hv:lla?
Muisti on hyvä kun kanalla, alle kolmenhan ne oli ja paljontapio89 kirjoitti:Eläs nyt Jarmo innostu, pakoset huitelee kunnon vedossa 2.2 kieppehillä maksimissaan.ytte kirjoitti:Ahdot oli om605:ssa 0.88 ja pakopaineet yli 3bar. Pumpussa on 7mm tapit.TommiS kirjoitti:Ytte mitä tarkoitit tolla aika riskirajoilla mennää? Noita pakopaineitako?
Itellä menossa auto mikalle maanantaina ja ahdin on tuo kkk k14. Et Ytte saattas tietää paljon anto pakopaineita om605 tolla 214 hv:lla?