Tervehdys!
Meiksillä on käyttöautona 1996 mallin E290 Turbo-D farmari (mallikoodi: 210.217, moottorikoodi 602.982), jonka näyttöön ilmestyi vikailmoitus: Display defective.
Ohjekirjan mukaan jäähdytysnestepinnan vikailmoitus. Nestettä on riittävästi. Lisäksi ei tule enää vikailmoituksia pissapojan nesteen loppumisesta.
Olen vaihtanut tällä hetkellä pissapojan, jäähdytysnesteen ja ohjaustehostimen/takapään öljyn tasopintojen anturit.
Onko kellään tietoa tai arvausta, mistä ko. vikailmoitus mahtaa johtua?
E290 Display defective: vikakoodi
Terve!
Kiitoksia linkistä, mutta kuten linkinkin mukaan vika olisi mahdollisesti anturissa (jäähdyttäjän nesteen taso). Kuitenkin olen jo eliminoinut ko. ongelman uusimalla anturit ja mittaamalla, että ne toimivat anturien osalta.
Eli löytyykö keltään lisä arvauksia tai tietoa muusta vikapaikan etsimisestä.
Kiitoksia linkistä, mutta kuten linkinkin mukaan vika olisi mahdollisesti anturissa (jäähdyttäjän nesteen taso). Kuitenkin olen jo eliminoinut ko. ongelman uusimalla anturit ja mittaamalla, että ne toimivat anturien osalta.
Eli löytyykö keltään lisä arvauksia tai tietoa muusta vikapaikan etsimisestä.
MB W210
Display defective ongelma ratkennut
Vihdoin ja viimein löytyi syy miksi näyttöön tuli Display defective ilmoitus. Vaihdon kaikki tasopintojen anturit uusiksi, mutta jäähärin anturi oli väärä. KL-varaosat myi mukamas oikean anturin. Anturinäytti ulkopäin aivan samanlaiselta, mutta varaosanumerot olivat eri. Uusi oikea anturi paikalle ja vika poissa.
MB W210