E-sarjan coupé - kuvat julkistettu
Aikaisemmin näkyi huhuja, että avomallissa oli automaattisesti toimiva kovakatto, mutta nyt näyttääkin siltä, että olisi edelleen rättimalli:
http://cars.uk.msn.com/News/car_news_ar ... d=14014362
http://www.carmagazine.co.uk/Secret-new ... py-photos/
Höh, rättikatto näyttää huonolta ja auton yleisväristä poikkeavalta. Ei voisi vähempää kiinnostaa, mutta avomalli kovalla katolla olisi kyllä houkutteleva.
http://cars.uk.msn.com/News/car_news_ar ... d=14014362
http://www.carmagazine.co.uk/Secret-new ... py-photos/
Höh, rättikatto näyttää huonolta ja auton yleisväristä poikkeavalta. Ei voisi vähempää kiinnostaa, mutta avomalli kovalla katolla olisi kyllä houkutteleva.
Olen kyllä eri mieltä tuosta kattosiasta..ja jos/kun Mersu on päättänyt pitäytyä perinteisessä kangaskattoratkaisussa, eikä ole lähtenyt nykytrendin mukaiseen kovakattohössötykseen niin tervehdin sitä ilolla.
Myös ulkonäkö on mielestäni ainakin noiden kuvien perusteella oikein kelvollinen myös katon kanssa.
Ylipäätään en oikein ymmärrä tuota kovakattotrendiä, koska varsinkin kun tarkastelee vaikkapa Mersun KOKO markkina-aluetta niin miksi ihmeessä kankaskaton sijaan tarvittaisiin kovaa kattoa?! Jollain tavalla kovaa kattoa voinee perustella Pohjolan suolaisilla talvilla, mutta edes lapin talven lämpötiloilla ei kovaa kattoa voi perustella. Kuten moni varmaan muistaa, lämpökameralla katsottuna CLK 209 Cabrion katto eristi lämpöä paremmin kuin coupen katto.
Nykyaikainen "rättikatto" on siis erittäin lämmin, se on myös hyvin äänetön ja vaikka auton käyttö olisi täällä Pohjolan talvessa niin laadukkaan kangaskaton puhdistus ja huolto ei ole ongelma.
Vielä en ole yhtään kovakattoista cabriota tai roadsteria saanut ajaa joka ei natisisi ja jossa ei kuuluisi ylimääräisiä suhinoita ja kohinoita katon ollessa päällä. Nykyaikaisessa, laadukkaassa kangaskatossa ei noita ongelmia juurikaan ole ja esim E-coupe roadsterin kaltaisessa autossa olisi enemmän kuin harmillista jos katto natisisi ja suhisisi, siten kuin kovakatot tuppaavat tekemään.
viittaan mm siihen että jos SL:stä ei ole onnistuttu saamaan noita ilmiöitä pois, niin tuskin olisi saatu kovakattoisesta E-roadsteristakaan?!
Itselläni oli vuosikausia melkoinen "kangaskattoallergia", joka tosin perustui lähes täydelliseen tietämättömyyteen ja ennakkoluuloisuuteen siitä millainen nykyaikainen kangaskatto on. Sittemmin kuulin kangaskattoautoja omistavilta kavereilta niin paljon positiivista että aloin tuumimaan asioita toisin..ja nyt kun itselläkin yksi kangaskattoinen auto on hetken pihassa ollut niin enpä kyllä enää kovakattoista taitaisi ottaa jos valinnan varaa on.
Minä siis tervehdin ilolla sitä jos Mersu ei lähde kovakattohommiin mukaan tällä autolla..ei muuten lähtenyt Audikaan A5/S5 cabriollaan..
Myös ulkonäkö on mielestäni ainakin noiden kuvien perusteella oikein kelvollinen myös katon kanssa.
Ylipäätään en oikein ymmärrä tuota kovakattotrendiä, koska varsinkin kun tarkastelee vaikkapa Mersun KOKO markkina-aluetta niin miksi ihmeessä kankaskaton sijaan tarvittaisiin kovaa kattoa?! Jollain tavalla kovaa kattoa voinee perustella Pohjolan suolaisilla talvilla, mutta edes lapin talven lämpötiloilla ei kovaa kattoa voi perustella. Kuten moni varmaan muistaa, lämpökameralla katsottuna CLK 209 Cabrion katto eristi lämpöä paremmin kuin coupen katto.
Nykyaikainen "rättikatto" on siis erittäin lämmin, se on myös hyvin äänetön ja vaikka auton käyttö olisi täällä Pohjolan talvessa niin laadukkaan kangaskaton puhdistus ja huolto ei ole ongelma.
Vielä en ole yhtään kovakattoista cabriota tai roadsteria saanut ajaa joka ei natisisi ja jossa ei kuuluisi ylimääräisiä suhinoita ja kohinoita katon ollessa päällä. Nykyaikaisessa, laadukkaassa kangaskatossa ei noita ongelmia juurikaan ole ja esim E-coupe roadsterin kaltaisessa autossa olisi enemmän kuin harmillista jos katto natisisi ja suhisisi, siten kuin kovakatot tuppaavat tekemään.
viittaan mm siihen että jos SL:stä ei ole onnistuttu saamaan noita ilmiöitä pois, niin tuskin olisi saatu kovakattoisesta E-roadsteristakaan?!
Itselläni oli vuosikausia melkoinen "kangaskattoallergia", joka tosin perustui lähes täydelliseen tietämättömyyteen ja ennakkoluuloisuuteen siitä millainen nykyaikainen kangaskatto on. Sittemmin kuulin kangaskattoautoja omistavilta kavereilta niin paljon positiivista että aloin tuumimaan asioita toisin..ja nyt kun itselläkin yksi kangaskattoinen auto on hetken pihassa ollut niin enpä kyllä enää kovakattoista taitaisi ottaa jos valinnan varaa on.
Minä siis tervehdin ilolla sitä jos Mersu ei lähde kovakattohommiin mukaan tällä autolla..ei muuten lähtenyt Audikaan A5/S5 cabriollaan..
("exiä" SLK230K,CLK W209 Avantgarde, BMW335i coupe,Porsche 911 Carrera coupe, Porsche Boxster 987)
- Porsche Cayman S-
- Porsche Cayman S-
- Petri.Kemppainen
- Mersumies
- Viestit: 584
- Liittynyt: Ke 08.09.2004 19:17
- Paikkakunta: Uusimaa
En nyt muista kovakattoisia avoista mutta ainakin BMW 3 sarjan cabriossa minua häiritsee aika isot raot/välit siinä C palkin ja takaikkunan välillä siinä kovakatto taitekohdissa.
Ajattelin että häiritsevät peltikaton saumat ovat saaneet mersun käyttämään kangasta .
Ja on kangas kyllä arvokkaamman oloinen ja sehän riittää .
Toivottavasti ilmaston muutos tekee Suomestakin avoautoilumaan .
Ajattelin että häiritsevät peltikaton saumat ovat saaneet mersun käyttämään kangasta .
Ja on kangas kyllä arvokkaamman oloinen ja sehän riittää .
Toivottavasti ilmaston muutos tekee Suomestakin avoautoilumaan .
Aika harvassa on autot, jotka olis rätti päällä coupemaisen linjakkaita, eikä toi E coupe edes ole paha katto kiinni. Noissa kovakattoavoissa tahtoo mennä korin mittasuhteet naurettaviksi, kun katto tarvii peräkontista paljon tilaa. Ja takapenkillä on ahdasta. Rätin kanssa pysyy sisätilatkin asiallisina.
Hmpf...
Mitähän on taas suunnittelijalla mahtanut päässä liikkua. Jos coupe toi mieleen Audi A4:n niin tästä tulee tosi pahasti flash backiä vanhasta Alfa Romeosta tai uudehkoista avo Saabeista. Sama voimakas etunoja ja takamus pystyssä.
Kuinka moni muuten luulee näkevänsä ilman periskooppia auton taakse kuskin paikalta ?
JVA:n kanssa samaa mieltä, että ei rättikatto ole paha. Tosin tässä tapauksessa muotojen pitäisi olla paljon sulavammat kun kattokonstruktio ei vaadi paljon tilaa.
Kyllä uusi avokin osaa olla hyvän näköinen. Huomasin tuossa yksi päivä että BMW Z4:stä on tulossa uusi malli ja kieltämättä linjakas peli niin katto päällä kuin ilmankin. Jos olisi rahaa niin voisi olla sortuminen aika lähellä. Klassikko-ainesta sanon minä.
http://www.bmw.fi/fi/fi/newvehicles/z4/ ... paper.html
Kuinka moni muuten luulee näkevänsä ilman periskooppia auton taakse kuskin paikalta ?
JVA:n kanssa samaa mieltä, että ei rättikatto ole paha. Tosin tässä tapauksessa muotojen pitäisi olla paljon sulavammat kun kattokonstruktio ei vaadi paljon tilaa.
Kyllä uusi avokin osaa olla hyvän näköinen. Huomasin tuossa yksi päivä että BMW Z4:stä on tulossa uusi malli ja kieltämättä linjakas peli niin katto päällä kuin ilmankin. Jos olisi rahaa niin voisi olla sortuminen aika lähellä. Klassikko-ainesta sanon minä.
http://www.bmw.fi/fi/fi/newvehicles/z4/ ... paper.html
Maailmassa on kahdenlaisia autoja. On uusia Mersuja ja käytettyjä Mersuja. =D
Nyt ajossa: MB W211 E270 cdi Elegance `04
ex. MB W202 C280 Ésprit ´95 Imperial Red.
Nyt ajossa: MB W211 E270 cdi Elegance `04
ex. MB W202 C280 Ésprit ´95 Imperial Red.
Eiköhän tästäkin tule taas ajaton klassikko 20, öh 30 vuoden kuluttua; se viimeinen kunnon (rauta)Mersu...
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Mielestäni kangaskatto on tyylikäs herrasmiehen valinta. Metallikatto on kyllä mekaniikaltaan kiva ja hauska, mutta tuo ulkonäköön paljon harmillisia piirteitä ja ominaisuuksia. Itselläni rättikaton väri on hyvin sama kuin auton väri (ei musta), joten katto näyttää varsin hyvin esteettisesti integroidulta. Itse asiassa, valkoinen tai musta auto punaisella rättikatolla on todella hieno (mm. R129 joku edition). Värikombinaatioilla saa autosta todella tyylikkään ja massasta poikkeavan. Sateen ropina kangaskatolla on ylellistä ja romanttista. Kangaskattoni tekstiili on myös täysin muuttumaton, kenties koska ajelen autolla vain lämpimällä ja kuivalla kelillä. Analogia, tyylikkäillä herrasmiehillä on usein rannekellossaan nahkaranne.
Re: Hmpf...
Kuvien perusteella sanoisin jopa että parhaimman näköinen kovakattoinen roadster/coupe mitä toistaiseksi on nähty! Toimii ulkonäöllisesti erittäin hyvin sekä katto päällä että alhaalla.Noname kirjoitti:
Kyllä uusi avokin osaa olla hyvän näköinen. Huomasin tuossa yksi päivä että BMW Z4:stä on tulossa uusi malli ja kieltämättä linjakas peli niin katto päällä kuin ilmankin.
Myöskin suorituskyky on kovaa luokkaa sekä 3 litran vaparilla että erityisesti 3 litran tuplaturbolla. Sen verran on vielä muistissa tuo entinen 335i coupe että voin vain kuvitella millaista menoa se samainen mylly tarjoaa Z4:ssa!
("exiä" SLK230K,CLK W209 Avantgarde, BMW335i coupe,Porsche 911 Carrera coupe, Porsche Boxster 987)
- Porsche Cayman S-
- Porsche Cayman S-
Vaatii hieman sulattelua alkuun, mutta kyllä tuo ulkokuori näyttää ihan asialliselta. Sisätiloissa taas on sama homma kuin E-sarjassa, näyttää kuvien perusteella melkoisen muoviselta ja kulmikkaalta. Varmaan luonnossa ja eri materiaali/värivalinnoilla eri asia, mutta kuvista tulee ensimmäisenä mieleen nykyisen A-sarjan hytti, jota en oikein mersumaisena pidä.
Mutta minua mietityttää, perustuuko tämä nyt oikeasti E-sarjaan? Mm. koko ja ajotuntuma samankaltaisia kuin taksimallissa? Jos näin on, pysyykö CLK omana mallinaan vai jääkö siihen ryhmään aukko? Jota yritetään paikata C Sportcoupella?
Noh, eihän tuo asia minua juuri kosketa että ei siinä.
Mutta minua mietityttää, perustuuko tämä nyt oikeasti E-sarjaan? Mm. koko ja ajotuntuma samankaltaisia kuin taksimallissa? Jos näin on, pysyykö CLK omana mallinaan vai jääkö siihen ryhmään aukko? Jota yritetään paikata C Sportcoupella?
Noh, eihän tuo asia minua juuri kosketa että ei siinä.
w208 CLK 320
CLK mallinimenä jää pois ja tällä E-Coupella korvataan CLK- sarja.Rankkuri kirjoitti:Mutta minua mietityttää, perustuuko tämä nyt oikeasti E-sarjaan? Mm. koko ja ajotuntuma samankaltaisia kuin taksimallissa? Jos näin on, pysyykö CLK omana mallinaan vai jääkö siihen ryhmään aukko? Jota yritetään paikata C Sportcoupella?
Nyt kun en vielä ole E-Coupea nähnyt muuta kuin kuvissa niin en lähde vielä tuomitsemaan ajettavuutta ym.
Voihan olla..ja toivon että onkin..että E-sedanilla ja E-coupella on ajettavuudessa sama ero kuin mitä oli vakiokuntoisella C-sedanilla ja CLK:lla, silloin ero on havaittava ja mielestäni juuri riittävä erottamaan sedanin ja coupen toisistaan.
"Herramiescoupe" se oli tuo CLK:kin, joten sillä linjalla varmasti E-coupella on edllytyksiä jatkaa..mitään oikeasti urheilullista coupea tuosta tuskin tulee tuosta E-coupestakaan, eikä ole tarviskaan tulla.
("exiä" SLK230K,CLK W209 Avantgarde, BMW335i coupe,Porsche 911 Carrera coupe, Porsche Boxster 987)
- Porsche Cayman S-
- Porsche Cayman S-
Hmmm... Minusta on väärin sanoa että "lähtenyt nykytrendin mukaiseen kovakattohössötykseen". Eikös Mersu itse sen juuri aloittanut SLK:llaan?os/kun Mersu on päättänyt pitäytyä perinteisessä kangaskattoratkaisussa, eikä ole lähtenyt nykytrendin mukaiseen kovakattohössötykseen niin tervehdin sitä ilolla
C220d T 4-Matic
No, tavallaan..mutta ottaen huomioon että SLK:ssa kovakatto tuli markkinoille 1997 ja vasta pitkän tovin jälkeen sitä lähdettiin seuraamaan..kunnes sitten yhtäkkiä jokainen autovalmistaja halusi tehdä kovakattoisen avon. Audi taitaa olla viimeinen joka ei ole vielä kovakattoisiin avoihin lähtenyt..BMW:kin meni 3-coupellaan siihen mukaan 2007 lopulla.mol kirjoitti: Hmmm... Minusta on väärin sanoa että "lähtenyt nykytrendin mukaiseen kovakattohössötykseen". Eikös Mersu itse sen juuri aloittanut SLK:llaan?
Sekin kannattaa muistaa että SLK ei ollut ensimmäinen kovakattoinen avo, vaan oliko sen nyt Peugeot joka ensimmäisen kovakattoisen avon esitteli joskus vuosikymmeniä ennen SLK:ta?!!
("exiä" SLK230K,CLK W209 Avantgarde, BMW335i coupe,Porsche 911 Carrera coupe, Porsche Boxster 987)
- Porsche Cayman S-
- Porsche Cayman S-
Jos Autoista puhutaan niin w113 oli kovakattoinen tosin kattoa ei saa sisään. Ja myös 300SL roadsteriin sai kovan katon.jva kirjoitti:No, tavallaan..mutta ottaen huomioon että SLK:ssa kovakatto tuli markkinoille 1997 ja vasta pitkän tovin jälkeen sitä lähdettiin seuraamaan..kunnes sitten yhtäkkiä jokainen autovalmistaja halusi tehdä kovakattoisen avon. Audi taitaa olla viimeinen joka ei ole vielä kovakattoisiin avoihin lähtenyt..BMW:kin meni 3-coupellaan siihen mukaan 2007 lopulla.mol kirjoitti: Hmmm... Minusta on väärin sanoa että "lähtenyt nykytrendin mukaiseen kovakattohössötykseen". Eikös Mersu itse sen juuri aloittanut SLK:llaan?
Sekin kannattaa muistaa että SLK ei ollut ensimmäinen kovakattoinen avo, vaan oliko sen nyt Peugeot joka ensimmäisen kovakattoisen avon esitteli joskus vuosikymmeniä ennen SLK:ta?!!
http://www.hightone.co.uk/escms/uploads/10014955.jpg
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Kylläkyllä..mutta lähinnä tässä yhteydessä kovalla katolla tarkoitetaan automaattisesti toimivaa kovaa kattoa, jonka nykymuodon siis SLK teki tutuksi, vaikkei siis ollutkaan automaailman ensimmäinen laatuaan.
Onhan noita kovia kattoja jotka laitetaan muuten päälle, ollut cabrioihin ja roadstereihin tarjolla iät ja ajat.
Esim Porsche 911 cabrioon kovakatto kuuluu vakiovarusteena, Z4:seen, Audi TT-roadsteriin, Boxsteriin jne jne on kovan katon saanut rättiä korvaamaan..ja onpa CLK-cabrioonkin "tarvikevalmistajilta" ollut kovaa kattoa saatavissa.
Mutta homman pointti on siis automaattisesti toimiva kovakatto
Onhan noita kovia kattoja jotka laitetaan muuten päälle, ollut cabrioihin ja roadstereihin tarjolla iät ja ajat.
Esim Porsche 911 cabrioon kovakatto kuuluu vakiovarusteena, Z4:seen, Audi TT-roadsteriin, Boxsteriin jne jne on kovan katon saanut rättiä korvaamaan..ja onpa CLK-cabrioonkin "tarvikevalmistajilta" ollut kovaa kattoa saatavissa.
Mutta homman pointti on siis automaattisesti toimiva kovakatto
("exiä" SLK230K,CLK W209 Avantgarde, BMW335i coupe,Porsche 911 Carrera coupe, Porsche Boxster 987)
- Porsche Cayman S-
- Porsche Cayman S-
Olen tuosta hiukan eri mieltä. Minulla tosin kokemukset rättikatoista perustuu vain e46 cabrioon, mutta kyllä siinäkin oli kitinöitä ja minua häiritsi coupea heikompi äänieristys. Erityisesti kaupungissa aina pelästy, että bussi tulee sisään, kun ääni vieressä oli niin voimakas. Lisäksi kyllä ainakin itselleni tuo aiheutti ylimääräistä vaivaa, kun halusin autosta pitää erinomaista huolta. Eli siis pesuun piti katon osalta olla omat aineet ja katto piti aina suojata. Okei, pitää kovakattokin vahata, mutta harvemmin. Lämmön tai huurtumisen kanssa tosin ei koskaan ollut ongelmia, päinvastoin, eikä se pahasti kyllä suhissutkaan mistään.jva kirjoitti:Olen kyllä eri mieltä tuosta kattosiasta..ja jos/kun Mersu on päättänyt pitäytyä perinteisessä kangaskattoratkaisussa, eikä ole lähtenyt nykytrendin mukaiseen kovakattohössötykseen niin tervehdin sitä ilolla.
Nykyaikainen "rättikatto" on siis erittäin lämmin, se on myös hyvin äänetön ja vaikka auton käyttö olisi täällä Pohjolan talvessa niin laadukkaan kangaskaton puhdistus ja huolto ei ole ongelma.
Vielä en ole yhtään kovakattoista cabriota tai roadsteria saanut ajaa joka ei natisisi ja jossa ei kuuluisi ylimääräisiä suhinoita ja kohinoita katon ollessa päällä. Nykyaikaisessa, laadukkaassa kangaskatossa ei noita ongelmia juurikaan ole ja esim E-coupe roadsterin kaltaisessa autossa olisi enemmän kuin harmillista jos katto natisisi ja suhisisi, siten kuin kovakatot tuppaavat tekemään.
viittaan mm siihen että jos SL:stä ei ole onnistuttu saamaan noita ilmiöitä pois, niin tuskin olisi saatu kovakattoisesta E-roadsteristakaan?!
Kovakattoisista taas SLK kyllä kitisi muttei suhissut, mutta SL on ollut ainoa auto, mistä minä en viikonlopun kestäneessä koeajossa kuullut mitään ylimääräistä ääntä, vaikka yritin oikein kuunnella epätasaisilla pinnoilla. Mutta itselle pitäisi olla tuollainen kuukauden päästä tulossa, joten palataan tähän aiheeseen myöhemmin, että joudunko muuttamaan kantaani.
Eli siis summa summarum, molemmilla on omat hyvät ja huonot puolensa, itse pidän kovaa kattoa kuitenkin huomattavasti parempana vaikka rättikattoisenkin voisin uudestaan ostaa.
--------------------------------------------------
MB SL 500 -04
ex CLK 240, CLS 500, BMW E46 330 Cia Cab ja 328 Ci, CLK 200, SLK 230K, 2x BMW E34, E36 ja muita kiikuttimia, mitä autoiksi ei voi sanoa..
MB SL 500 -04
ex CLK 240, CLS 500, BMW E46 330 Cia Cab ja 328 Ci, CLK 200, SLK 230K, 2x BMW E34, E36 ja muita kiikuttimia, mitä autoiksi ei voi sanoa..
Selvä Coupe!
Kyllä Coupen pitää erottua vakiomalista!
Omasta mielestäni muotoilu on onnistunut hienosti.
Itse olen pitänyt mersun pyöreitä nokkavaloja tosi tyylikkäinä, enkä ole lämminnyt S -mallista alkaneeseen uuteen valosuuntaukseen, joka jatkuu C ja uudessa E -mallissa.
Ja väitän, kuten joku aiemmin mainitsi, että useimpien palstalaisten silmä tottuisi suht nopeasti, jos tuommoinen seisoisi omasa pihassa
Omasta mielestäni muotoilu on onnistunut hienosti.
Itse olen pitänyt mersun pyöreitä nokkavaloja tosi tyylikkäinä, enkä ole lämminnyt S -mallista alkaneeseen uuteen valosuuntaukseen, joka jatkuu C ja uudessa E -mallissa.
Ja väitän, kuten joku aiemmin mainitsi, että useimpien palstalaisten silmä tottuisi suht nopeasti, jos tuommoinen seisoisi omasa pihassa
Elämä ilman aitanpolulla hörisevää ässämersua on kuin pilvinen päivä.
Komia peli, todella tyylikäs valkoisena.
Tosin ns. kojelaudan keskiosa varsinkin tuo alaosa, vaikuttaa melko "muoviselta ja halvalta "jos vertaa kuvassa vaikkapa oviin , keskikonsoliin ja niiden tyylikkyyteen.
Konsolin muotokieli ei ole samassa tasossa ulkokuoren kanssa, hiukan samaa vaivaa mielestäni uudessa C mallissakin, komea päältä edukas sisältä.
Valtavasti mustia litteitä namikoita, voin jopa kuvitella jo ennakkoon niiden naksumisen ja ihmettelyn mikähän nyt on päällä.
Tosin ns. kojelaudan keskiosa varsinkin tuo alaosa, vaikuttaa melko "muoviselta ja halvalta "jos vertaa kuvassa vaikkapa oviin , keskikonsoliin ja niiden tyylikkyyteen.
Konsolin muotokieli ei ole samassa tasossa ulkokuoren kanssa, hiukan samaa vaivaa mielestäni uudessa C mallissakin, komea päältä edukas sisältä.
Valtavasti mustia litteitä namikoita, voin jopa kuvitella jo ennakkoon niiden naksumisen ja ihmettelyn mikähän nyt on päällä.
Hummer H2
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
kun kerran W124 CE cabrioon saa kiinteän kovan katon, nii kai tähänki saa sellaisen varusteena jos haluaa? Tulis kaks kärpästä yhdellä iskulla, Coupe ja cab. Mua ei ainakaan hotsita tollanen peltinen sisään vedettävä katto (tai muutkaan kovat materiaalit). Avo on rätti ja sil siisti
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Pitäs huomenna käydä täällä Tampereella tässä 'News Stars" näyttelyssä.
Tuli vaan mieleen, että onko siellä näytillä tää uusi coupe-malli. Jokin aika sitten tuli meinaan postilaatikossa Mersulehti, jossa mainostettiin että kyseinen malli olis esillä. Ruvennut vain epäilyttämään, kun ei tälläkään palstalla ole mitään kommenteja kuulunut tästä "live-versiosta".
Näyttäs kuvissa tosi mielenkiintoiselta.
Tuli vaan mieleen, että onko siellä näytillä tää uusi coupe-malli. Jokin aika sitten tuli meinaan postilaatikossa Mersulehti, jossa mainostettiin että kyseinen malli olis esillä. Ruvennut vain epäilyttämään, kun ei tälläkään palstalla ole mitään kommenteja kuulunut tästä "live-versiosta".
Näyttäs kuvissa tosi mielenkiintoiselta.
w211 320 cdi
Vähän veikkaan että kyseessä oli kommentti jonka heitti kaveri jonka vaikutin kommenttiinsa on lähinnä se että itsellä ei ole mahdollista syystä tai toisesta E Coupea hankkia ja sittenhän se on Suomalaiseen tapaan "happamia sano kettu pihlajanmarjoja.."kimmoke kirjoitti:Tulipa käytyä. Kyllä siellä oli coupe-malli ja täytyy sanoa, että oli luonnossa melkosen hyvän näköinen.
Joku toinen katselija sanoi, että talvella vois tulla ongelmia ikkunoiden kanssa (jäätyminen). Mitenhän mahtaa olla
CLK:n kanssa ei ollut koskaan mitään ongelmia oikeastaan minkään kanssa sen enempää talvella kuin kesälläkään, joten en oikein usko että E Coupessakaan mitään talviongelmaa olisi sen enempää ikkunoiden kuin muunkaan kanssa.
Muuten, kannattaa muistaa myös se että ennenkuin Mersu tulee markkinoille, sille on tehty melkoisen kattavat testit myös talvioloissa, joten eiköhän niissä testeissä olisi tuollaiset ikkunaongelmat ilmi tulleet sielläkin?!
("exiä" SLK230K,CLK W209 Avantgarde, BMW335i coupe,Porsche 911 Carrera coupe, Porsche Boxster 987)
- Porsche Cayman S-
- Porsche Cayman S-
Re:
Helekatti kun joskus käy ennustukset hyvin toteenMarkoV kirjoitti:No nyt mä sitten tiedän minkä hankin n. viiden vuoden päästä saksasta käytettynä kun ei enää tarvi farkkua...
Vihdoinkin Bemareiden coupeille hyvä vaihtoehto ulkonäöllisesti.
Marko
Siitä on just rapiat viis vuotta kun olen ylläolevan kirjoittanut. Piti kyllä tulla Coupe mutta tulikin Cabrio. Käytännössä kuitenkin sama auto
Marko
Autoton mies oli huoleton mies..
___________________________
Mersukalusto:
Nyt: MB A207 E-Cabrio 350CDI -10
Nyt: MB W123 230C Coupe -78 MR
ollut: MB Vito W638 110Cdi -99
Ollut: MB E270T cdi -05 Avantgarde
Ollut: MB SLK 230 Kompressor -97
Ollut: vaimon MB A170 -05 Classic
Ollut: MB W210 E220 dsl -97
Ollut: MB W123 240D -76 "isolohko"
____________________________
___________________________
Mersukalusto:
Nyt: MB A207 E-Cabrio 350CDI -10
Nyt: MB W123 230C Coupe -78 MR
ollut: MB Vito W638 110Cdi -99
Ollut: MB E270T cdi -05 Avantgarde
Ollut: MB SLK 230 Kompressor -97
Ollut: vaimon MB A170 -05 Classic
Ollut: MB W210 E220 dsl -97
Ollut: MB W123 240D -76 "isolohko"
____________________________