300 D Tarjolla
300 D Tarjolla
Hakekaa ihmeessä pois ketkä olette sielä lähempänä
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/300/2419480
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/300/2419480
-
jaakko.putkisaari
- Mersumies

Huoh...Ei taida olla kenelle tahansa myynnissä!???
Kyselin yvllä jo jokin aika sitten myyjältä autoa ja jopa hintaa,koskapa tuossa hänen avattaressaan on ollut myynnissä ko auto jo jonkin aikaa...
Vaan eipä tullut vastausta,no toisaalta mitäpä tämmöinen pojan kloppi
50v autoista ymmärtää varsinkaan museoitavasta.
Että näin!
T.Jaakko.P
Espoo
Kyselin yvllä jo jokin aika sitten myyjältä autoa ja jopa hintaa,koskapa tuossa hänen avattaressaan on ollut myynnissä ko auto jo jonkin aikaa...
Vaan eipä tullut vastausta,no toisaalta mitäpä tämmöinen pojan kloppi
50v autoista ymmärtää varsinkaan museoitavasta.
Että näin!
T.Jaakko.P
Espoo
-
jaakko.putkisaari
- Mersumies

Anteeksi, en vieläkään ymmärrä mitä tarkoittaa "Avataren" Toisaalta jos tuntuu typerältä jutella minun kanssa näin palstan välityksellä, saa minuun kyllä suoran yhteydenkin.
Pentti Vainio
Kotimäentie 6
44200 Suolahti
P. 040-7266723
pentti.vainio@pp2.inet.fi
Pentti Vainio
Kotimäentie 6
44200 Suolahti
P. 040-7266723
pentti.vainio@pp2.inet.fi
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=71807
Olishan tuossa hieno projekti vaikka itselleni, mutta kun ei ole lämmintä säilytyspaikkaa, jonka tuollainen auto vaatii.
Olishan tuossa hieno projekti vaikka itselleni, mutta kun ei ole lämmintä säilytyspaikkaa, jonka tuollainen auto vaatii.
-
jaakko.putkisaari
- Mersumies

Niin tuota anteeksi en heti tajunnut tuota vinkkiäsi tango...
Ja kyllä myyjä on foorumilaisia "mobilisteja"...
Huomasit varmaan myyjän myynti ilmon foorumilla tänään...
Jos katsot allekirjoituksen auto esittelyn huomaat siellä
123 300d 78...myydään...tätä tarkoitin!
Tosiasiahan on kuitenkin se ettei myyjä voi koskaan olla auton ostajan
käyttötarkoituksista selvillä,ellei ostaja ole hyvä tuttu!?
On vain sääli jos tämäkin vähän ajettu yksilö menisi jokapäiväiseen ajoon,
itse nimenomaan olen etsinyt mahdollista museointi kohdetta ja sellaisen
toki löysinkin..Harmitaa sikäli,ko yksilön varusteet että sisätilat musta on
sitä mitä etsin,noh kaikkea ei voi saada...
Olisihan tuossa ollut lämmin talli tyhjillään ja kesällä valmistuu lopultakin tuo kahden auton ulkotalli,katselin tänään juuri ilmalämpöpumppua ko tallin talvi lämmitystä varten.Kyllä sitten kelpaa.
T.Jaakko.P
Espoo
Ja kyllä myyjä on foorumilaisia "mobilisteja"...
Huomasit varmaan myyjän myynti ilmon foorumilla tänään...
Jos katsot allekirjoituksen auto esittelyn huomaat siellä
123 300d 78...myydään...tätä tarkoitin!
Tosiasiahan on kuitenkin se ettei myyjä voi koskaan olla auton ostajan
käyttötarkoituksista selvillä,ellei ostaja ole hyvä tuttu!?
On vain sääli jos tämäkin vähän ajettu yksilö menisi jokapäiväiseen ajoon,
itse nimenomaan olen etsinyt mahdollista museointi kohdetta ja sellaisen
toki löysinkin..Harmitaa sikäli,ko yksilön varusteet että sisätilat musta on
sitä mitä etsin,noh kaikkea ei voi saada...
Olisihan tuossa ollut lämmin talli tyhjillään ja kesällä valmistuu lopultakin tuo kahden auton ulkotalli,katselin tänään juuri ilmalämpöpumppua ko tallin talvi lämmitystä varten.Kyllä sitten kelpaa.
T.Jaakko.P
Espoo
Mulla olisi yksi 300 d joka sopisi museointihommiin. Vanha ruotsin taksi, siistissä kunnossa, ja on ajokuntoinen. Toki tekemistä siinäkin on mutta ovet ja pellit siinä on kunnossa. Samoin sisusta. Hopean värinen.
Jos joku semmoista on vajaa niin yv tavoittaa. Itselläni ei ole enää aikaa sekä mielenkiintoa noita listani autoja rassata.
Jos joku semmoista on vajaa niin yv tavoittaa. Itselläni ei ole enää aikaa sekä mielenkiintoa noita listani autoja rassata.
203 cdi
123 200 d mr
+ n. 20 muuta mb autoa ja pari kontio-sisua
w115/123 osia coupesta farmariin-JATKUVASTI TARJOLLA
123 200 d mr
+ n. 20 muuta mb autoa ja pari kontio-sisua
w115/123 osia coupesta farmariin-JATKUVASTI TARJOLLA
Parahin mister Putkisaari ja muutkin arvuuttelijat
Voitte nielaista helpotuksesta, auto on saanut hyvän kodin. Myös jokunen forumilainen oli autosta kiinnostunut, mutta nopein ehti ensin.
Toisekseen, on harmi etten ainakaan minä ole saanut ensimmäistäkään YV:tä, en Putkisaarelta kuin keneltäkään muultakaan ostohaluiselta henkilöltä. Muuan savonlinnalainen harrastaja taannoin tiedusteli autoa puhelimitse, mutta tuolloin ei tyhmyyksissämme päästy oikein puusta pidemmälle. Ensimmäinen ilmoitus autosta oli jo tovi sitten, kuten todettu, ilmoituksessa on myös aina lukenut puhelinnumero. Harmi jos nyt jotakuta jäi harmittamaan
PS. auto oli viimeksi jokapäiväisessä ajossa vuonna 2004. Itse ajelin sillä viiden vuoden aikana säästeliäästi ja mitään turhia projektia aloittamatta (ja kesken jättämättä) lähinnä cruisailun ilosta maltilliset 2.000 kilometriä.
Voitte nielaista helpotuksesta, auto on saanut hyvän kodin. Myös jokunen forumilainen oli autosta kiinnostunut, mutta nopein ehti ensin.
Toisekseen, on harmi etten ainakaan minä ole saanut ensimmäistäkään YV:tä, en Putkisaarelta kuin keneltäkään muultakaan ostohaluiselta henkilöltä. Muuan savonlinnalainen harrastaja taannoin tiedusteli autoa puhelimitse, mutta tuolloin ei tyhmyyksissämme päästy oikein puusta pidemmälle. Ensimmäinen ilmoitus autosta oli jo tovi sitten, kuten todettu, ilmoituksessa on myös aina lukenut puhelinnumero. Harmi jos nyt jotakuta jäi harmittamaan
PS. auto oli viimeksi jokapäiväisessä ajossa vuonna 2004. Itse ajelin sillä viiden vuoden aikana säästeliäästi ja mitään turhia projektia aloittamatta (ja kesken jättämättä) lähinnä cruisailun ilosta maltilliset 2.000 kilometriä.
Hyvä kysymysAapo.T kirjoitti:Ralen sitruuna
Miten noinki halvasta autosta ihmiset jaksaa tinkiä
Hyvä, että auto sai hyvän kodin! Toivottavasti menee kunnostukseen.
Joo, minä olin tietääkseni tuo mystinen savonlinnalainen harrastaja
. Aina ei käy yksiin ajatukset ja elämäntilanne. Mutta, enköhän saane toteuttaa itseäni Jakobsonin seurassa vielä pitkään...
Raulin autolista vaan näyttää pahasti jäävän ilman johtotähteä, et kai sie nyt ihan takinkääntäjäksi käy?
Joo, minä olin tietääkseni tuo mystinen savonlinnalainen harrastaja
Raulin autolista vaan näyttää pahasti jäävän ilman johtotähteä, et kai sie nyt ihan takinkääntäjäksi käy?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi --- www.rantasalmi.com
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic