E-sarjan coupé - kuvat julkistettu
E-sarjan coupé - kuvat julkistettu
Viimeksi muokannut Eldorado, Ke 18.02.2009 19:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
- Avantgarde
- Mersumies
- Viestit: 798
- Liittynyt: Ma 25.08.2003 14:55
- Paikkakunta: lappeen Ranta
Hieno
Viimeksi muokannut Avantgarde, La 13.06.2020 09:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
R550 ja Exät mersut: C207, C220T, CL 500, S211 Kompressor, E270cdi TA, E240TA, E220TA, G300E, C180
- AnselmiPanda
- Vakiokalustoa
- Viestit: 79
- Liittynyt: Ti 20.01.2009 17:44
- Paikkakunta: Kauhajoki
Ihan hyvin istuu nykymersujen muotoilulinjaan tuokin. Etuvaloista en edelleenkään pidä, mutta muuten ihan ok-näköinen auto.
Sivukuvista tuli mieleen BMW E92 Coupe..samantyylistä kylkipokkausta ovat Mersun muotoilijatkin käyttäneet.
Todennäköisesti tämä(kin) auto on niitä joille kuvat eivät tee oikeutta, eli livenä selvästi paremman näköinen.
Sivukuvista tuli mieleen BMW E92 Coupe..samantyylistä kylkipokkausta ovat Mersun muotoilijatkin käyttäneet.
Todennäköisesti tämä(kin) auto on niitä joille kuvat eivät tee oikeutta, eli livenä selvästi paremman näköinen.
("exiä" SLK230K,CLK W209 Avantgarde, BMW335i coupe,Porsche 911 Carrera coupe, Porsche Boxster 987)
- Porsche Cayman S-
- Porsche Cayman S-
Tuo on kyllä aivan totta ja pätee varmasti noihin valoihinkin (mistä en itsekkään pidä) ihan niin kuin CLS:nkin kanssa ekat CLS:n kuvat kun tuli julki ajatteli vaan että hyi h*lvetti mikä lintta mutta oli se vaan vakuuttava näky sitten livenäjva kirjoitti:Todennäköisesti tämä(kin) auto on niitä joille kuvat eivät tee oikeutta, eli livenä selvästi paremman näköinen.
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
Miksi Mersuissa on aina etulokarin ja renkaan välissä neljän sormen mentävä väli? Niin taas tässäkin muuten sinänsä sievässä kupeessa. Takalokari menee ihan asiallisesti renkaan linjaa mukaillen, mutta nokka keikkuu korkeuksissa taksijousien ja nelosen kumien päässä. Aina kaikki päättyy tuunaamiseen
-T
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
No nyt mä sitten tiedän minkä hankin n. viiden vuoden päästä saksasta käytettynä kun ei enää tarvi farkkua...
Vihdoinkin Bemareiden coupeille hyvä vaihtoehto ulkonäöllisesti.
Marko
Vihdoinkin Bemareiden coupeille hyvä vaihtoehto ulkonäöllisesti.
Marko
Autoton mies oli huoleton mies..
___________________________
Mersukalusto:
Nyt: MB A207 E-Cabrio 350CDI -10
Nyt: MB W123 230C Coupe -78 MR
ollut: MB Vito W638 110Cdi -99
Ollut: MB E270T cdi -05 Avantgarde
Ollut: MB SLK 230 Kompressor -97
Ollut: vaimon MB A170 -05 Classic
Ollut: MB W210 E220 dsl -97
Ollut: MB W123 240D -76 "isolohko"
____________________________
___________________________
Mersukalusto:
Nyt: MB A207 E-Cabrio 350CDI -10
Nyt: MB W123 230C Coupe -78 MR
ollut: MB Vito W638 110Cdi -99
Ollut: MB E270T cdi -05 Avantgarde
Ollut: MB SLK 230 Kompressor -97
Ollut: vaimon MB A170 -05 Classic
Ollut: MB W210 E220 dsl -97
Ollut: MB W123 240D -76 "isolohko"
____________________________
Eiköhän ne kaikki oo jo puhkiruostuneet ja paalattu siihen ikään mennessä... eivät mene läpi edes metallinpaljastimesta.Sergey kirjoitti:Mä ootan sen 10-15v että ostan tuollasen noin 300 sarjasena. Mukavan näkönen. Rupee täs vaa mietityttämään että kuinka hyviä ja edullisia nuo on ylläpitää sitten wanhana
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Ainut hyvännäköinen kohta mitä äkkiä löysin istuu kuskin paikalla:
http://www.autoblog.com/photos/2010-mer ... e/1365094/
Ja katsokaas etukulmaa takaviistosta:
http://www.autoblog.com/photos/2010-mer ... e/1365098/
Sehän on BMW
Tuossa on jo vähän parempi keula:
http://www.autoblog.com/photos/2010-mer ... e/1365091/
Mutta se ei taida olla se Suomimalli keula, eli ei hinnat alkaen malli...
Jään odottamaan seuraavaa korimallia, tai edes faceliftia...
http://www.autoblog.com/photos/2010-mer ... e/1365094/
Ja katsokaas etukulmaa takaviistosta:
http://www.autoblog.com/photos/2010-mer ... e/1365098/
Sehän on BMW
Tuossa on jo vähän parempi keula:
http://www.autoblog.com/photos/2010-mer ... e/1365091/
Mutta se ei taida olla se Suomimalli keula, eli ei hinnat alkaen malli...
Jään odottamaan seuraavaa korimallia, tai edes faceliftia...
Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
Tarkennus "ulkonäöllisesti" olikin paikallaan.MarkoV kirjoitti: Vihdoinkin Bemareiden coupeille hyvä vaihtoehto ulkonäöllisesti.
Marko
E-Coupen hinnoittelusta en tiedä mitään, mutta pahoin pelkään että hinnoittelu on (taas) sitä luokkaa että BMW 3-coupe ja Audi A5 vievät monta ostajaa ihan pelkästään Mersun hinnoittelun takia.
Jos ajattelee BMW 335i Coupen hintaa ja sitä mitä sillä rahalla saa sekä ulkonäöllisesti että erityisesti suorituskyvyllisesti niin kyllä se alkaa äkkiä E-Coupen ostajaa mietityttämään..
Kun itse aikanaan mietin silloisen CLK:n vaihtoa niin tottakai mietin myös CLK 209 faceliftiäkin, mutta sitten kun laitoin rinnakkain 335i coupen ja samalla rahalla saatavan CLK:n niin eipä tarvinnut enää CLK:ta miettiä...lähes tuplatehot samalla rahalla
("exiä" SLK230K,CLK W209 Avantgarde, BMW335i coupe,Porsche 911 Carrera coupe, Porsche Boxster 987)
- Porsche Cayman S-
- Porsche Cayman S-
Omituinen
Sivuprofiili näyttää äkkiä ihan nelioviselta sedanilta kuten Audi A4. Klassisen Coupen perusmuotoilu on aika pahasti hukassa ja tilalla jokin ihme tila-auto lookki.
Mersun tyylitaju alkaa pettää monen onnistuneen mallin jälkeen.
Mersun tyylitaju alkaa pettää monen onnistuneen mallin jälkeen.
Maailmassa on kahdenlaisia autoja. On uusia Mersuja ja käytettyjä Mersuja. =D
Nyt ajossa: MB W211 E270 cdi Elegance `04
ex. MB W202 C280 Ésprit ´95 Imperial Red.
Nyt ajossa: MB W211 E270 cdi Elegance `04
ex. MB W202 C280 Ésprit ´95 Imperial Red.
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Re: Omituinen
Samaa mieltäNoname kirjoitti:Sivuprofiili näyttää äkkiä ihan nelioviselta sedanilta kuten Audi A4. Klassisen Coupen perusmuotoilu on aika pahasti hukassa ja tilalla jokin ihme tila-auto lookki.
Mersun tyylitaju alkaa pettää monen onnistuneen mallin jälkeen.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Se pitää sanoa että kun CLK 209 julkistettiin, tuli ensi kuvista lähtien fiilis "tuollainen pitää saada", tästä uudesta ei sellaisia fiiliksiä tullut, joten ehkä siinä sitten on jotain "vikaa" muotoilussa?!
("exiä" SLK230K,CLK W209 Avantgarde, BMW335i coupe,Porsche 911 Carrera coupe, Porsche Boxster 987)
- Porsche Cayman S-
- Porsche Cayman S-
Pähee vekotin, kelpais!
X164 GL320 V6 CdiA 4MATIC 7G-tronic -06 (vakio)
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Hinnat löytyy muuten mercedes-benz.fi -sivuilta. Vastaavilta Saksan sivuilta löytyy konfiguraattori ja värit.
Kyllä se nyt täytyy tuollaiseen päivittää, jolloin meikäläisen nimimerkkikin menee vanhaksi. Ainoa kysymys on se, pitäisikö odottaa avomallia, jossa ymmärtääkseni tällä kertaa on takaboksiin menevä kovakatto. Rättikattoa en huolisi, mutta avomalli kovalla katolla vaikuttaa kiinnostavalta.
Kyllä se nyt täytyy tuollaiseen päivittää, jolloin meikäläisen nimimerkkikin menee vanhaksi. Ainoa kysymys on se, pitäisikö odottaa avomallia, jossa ymmärtääkseni tällä kertaa on takaboksiin menevä kovakatto. Rättikattoa en huolisi, mutta avomalli kovalla katolla vaikuttaa kiinnostavalta.
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
- -shadcula-
- Sisäänajossa
- Viestit: 14
- Liittynyt: Su 04.01.2009 17:00
- Paikkakunta: Orimattila