Omituinen Coupe-mersu
Omituinen Coupe-mersu
Täällä on juttua omalaatuisesta, kenties itse tehdystä 1964 Coupesta.
Takakontin kantta kun katsoo niin vaikuttaa että W111:n siivet on vaan sheivattu pois. Olisko ovet (tai päädyt) otettu SE Coupesta . ja lasikattoluukku .
Takakontin kantta kun katsoo niin vaikuttaa että W111:n siivet on vaan sheivattu pois. Olisko ovet (tai päädyt) otettu SE Coupesta . ja lasikattoluukku .
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Hauska yhdistelmä Lyhennetty w108:n alusta, tai ainakin ulkokuoret. Sen näkee tuuli-- ja takalasien alakromeista. w110:ssä ja w111:ssä ne ovat vaakasuorassa, w108/9:ssä lasien mukaiset. Takalampuista, w111 Coupessa ne ovat kissamaiset ja kiinni vaakakromissa. Sekä ilmanootoaukosta w111 Coupessa se on lyhyempi.
W110:n koelauta ja w111 Coupen:n ovet ja sivulasit....tuuli- ja takalasi ovat w108:n... Helmalista taas on w111 Coupen. Moottoritila taas on w111 sedanin...papereitten ja moottorin mukaan...
Niin ja puskurit ovat -> 68
Itse tehty, lähes varmasti. Kovan työ takana myöskin.
W110:n koelauta ja w111 Coupen:n ovet ja sivulasit....tuuli- ja takalasi ovat w108:n... Helmalista taas on w111 Coupen. Moottoritila taas on w111 sedanin...papereitten ja moottorin mukaan...
Niin ja puskurit ovat -> 68
Itse tehty, lähes varmasti. Kovan työ takana myöskin.
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Paljon on vaivaa nähty jotta coupen on saanu aikaiseksi. Ei hullumpi toteutus verrattuna näihin rakennelmiin joilla vanhempi korimalli yritetään saada seuraavan version näköiseksi.
W111 220b -63
R107 350 SL -72 museoajoneuvo
W115 240D -73
W123 300D Automatic -78
W140 S 350 TD -94
W163 ML 320 -00
LP-322 -63
SISU SL 170 VK/5000 -84 "Vanha sotaratsu" SA-5828 museoajoneuvo + Jyki -91
313 Cdi Sprinter -00
"Raha ei tee ketään onnelliseksi!
Itken silti ennemmin mersussa kuin bussissa"
R107 350 SL -72 museoajoneuvo
W115 240D -73
W123 300D Automatic -78
W140 S 350 TD -94
W163 ML 320 -00
LP-322 -63
SISU SL 170 VK/5000 -84 "Vanha sotaratsu" SA-5828 museoajoneuvo + Jyki -91
313 Cdi Sprinter -00
"Raha ei tee ketään onnelliseksi!
Itken silti ennemmin mersussa kuin bussissa"
- Petteri Kivimäki
- Mersumies
- Viestit: 2827
- Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
unski kirjoitti:Hauska yhdistelmä Lyhennetty w108:n alusta, tai ainakin ulkokuoret. Sen näkee tuuli-- ja takalasien alakromeista.
Niin onko koria lyhennetty, vaiko kattoa vaan niin kuin W114 coupessa, eli takakontti on pidempi?
Ja takalamput on siis W111 mutta pellit W108 ? On ollut kova työ rakentaa tuollainen .
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Takalamput on kyllä w108...satavarma mul on noita molempia hyllyssä...
w111 coupen lamput on tämmöset.
w108 on taas tämmöset.
Kylkilistojen puuttuminen vain hämää. Samoin lokasuojan kaaret on w108:n
w111 coupen lamput on tämmöset.
w108 on taas tämmöset.
Kylkilistojen puuttuminen vain hämää. Samoin lokasuojan kaaret on w108:n
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
taitaa, olla tosiaan niin, ettei alustaa ole lyhennetty ollenkaan w111 sedanissa on 5 senttiä lyhyempi akseliväli 2700 mm. kuin Coupessa 2750 mm. Eli ei tarvitse...
Edit: siis molemmissa (w111 coupe ja sedan) on ihan sama akseliväli w110:ssa on 2700 mm.
A-pilari näyttää w108:n pilarilta. sisäpuolelle on värkätty ht:n tiivisteet... w111 coupen tiivisteura on kromiverhoiltu kokonaisuudessaan, kuten a-pilrikin ulkopuolelta.
Edit: siis molemmissa (w111 coupe ja sedan) on ihan sama akseliväli w110:ssa on 2700 mm.
A-pilari näyttää w108:n pilarilta. sisäpuolelle on värkätty ht:n tiivisteet... w111 coupen tiivisteura on kromiverhoiltu kokonaisuudessaan, kuten a-pilrikin ulkopuolelta.
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
W111 Coupeen olikin kaavailtu faceliftiä yhdenmukaistamaan iso coupe uuden W108/109 sarjan kanssa .
Tässä pari skitsiä; ensimmäinen on aika paljon w111 näköinen pokattuine kylkilinjoineen kun taas jälkimmäinen on "latistettu" ja kylkilistalla - W114 Coupen oloinen malli .
Bruno Saccon oppi-isähän nämä piirsi ja linkissä on hänestä juttua .
http://www.mbvcoe.at/index.php?set_lang ... gur_geiger
Tässä pari skitsiä; ensimmäinen on aika paljon w111 näköinen pokattuine kylkilinjoineen kun taas jälkimmäinen on "latistettu" ja kylkilistalla - W114 Coupen oloinen malli .
Bruno Saccon oppi-isähän nämä piirsi ja linkissä on hänestä juttua .
http://www.mbvcoe.at/index.php?set_lang ... gur_geiger
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Pakko jatkaa tähän...tällaisia kuvia oli kaivettu esiin W111-sedan facelift prototyypistä.
Vai oliko tuo facelift mutta jokin kummajainen kuitenkin.
Nuo kuvat näytti johtavan tälle sivustolle: http://nast-sonderfahrzeuge.de/content/ ... e&Itemid=1
Vai oliko tuo facelift mutta jokin kummajainen kuitenkin.
Nuo kuvat näytti johtavan tälle sivustolle: http://nast-sonderfahrzeuge.de/content/ ... e&Itemid=1
Viimeksi muokannut karra, Su 22.02.2009 11:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Raamit löytyy vissiin kaikista 300SE w112 malleista:Mesedesi kirjoitti:Olenko oikein katsonut, että tuo 300SE teksti on jonkinnäköisissä "raameissa"?
Keulastaan tuo proto on ihan kivan näköinen, mutta takaa jotenkin raskaan oloinen, jos voisi sanoa...
http://www.300se.org/Feature%20Photos/B ... 201964.JPG
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Embleemin raameista ja raamittomuudesta löytyy tietoa mm sivustolta http://www.300se.org/
ja mainiolta hollantilaissivustolta: http://www.heckflosse.nl/300.htm
Mitä tulee Pininfarinaan tämän auton korittajana epäilen vahvasti väittämää.
Pininfarinan korittamat coupet 300S ja 230SL ovat aitoa korityötä, jossa muutokset on uniikisti väännetty suorasta pellistä muotoilijan näkemyksen mukaisesti. Kuvien auto taasen on ehta "bitsa", jonka muutokset perustuvat olemassa olevien mallien eri osien yhdistelyyn.
"300SE Emblem
From the beginning of production in 1961 the sedans had the "boxed" 300SE emblem on the rear trunk lid. The coupes and convertibles always used the typical 300SE emblem that was not "boxed".
Things remained this way until early 1965 when the sedan's emblem was changed to the non-boxed style. Edition D of the 112 chassis parts book states that sedans up to chassis number 008203 had the boxed emblem, and sedans from 008204 did not.
I have car 008205 and, interestingly enough, it has the boxed emblem and I am quite satisfied that it is what was installed on the car when new. This being the case suggests that the parts books are not always 100% accurate, a fact that I have had to reconcile on a number of occasions.
The part number for the boxed emblem is 112-817-02-15, and for the original non-boxed emblem is 112-817-01-15. Both of these parts are made of chrome plated brass. When the sedans were changed to the non-boxed emblem , the emblem itself was changed from chrome plated brass to aluminum and this part was now used on all 112 chassis cars. The part number for the aluminum emblem is 112-817-07-15."
ja mainiolta hollantilaissivustolta: http://www.heckflosse.nl/300.htm
Mitä tulee Pininfarinaan tämän auton korittajana epäilen vahvasti väittämää.
Pininfarinan korittamat coupet 300S ja 230SL ovat aitoa korityötä, jossa muutokset on uniikisti väännetty suorasta pellistä muotoilijan näkemyksen mukaisesti. Kuvien auto taasen on ehta "bitsa", jonka muutokset perustuvat olemassa olevien mallien eri osien yhdistelyyn.
"300SE Emblem
From the beginning of production in 1961 the sedans had the "boxed" 300SE emblem on the rear trunk lid. The coupes and convertibles always used the typical 300SE emblem that was not "boxed".
Things remained this way until early 1965 when the sedan's emblem was changed to the non-boxed style. Edition D of the 112 chassis parts book states that sedans up to chassis number 008203 had the boxed emblem, and sedans from 008204 did not.
I have car 008205 and, interestingly enough, it has the boxed emblem and I am quite satisfied that it is what was installed on the car when new. This being the case suggests that the parts books are not always 100% accurate, a fact that I have had to reconcile on a number of occasions.
The part number for the boxed emblem is 112-817-02-15, and for the original non-boxed emblem is 112-817-01-15. Both of these parts are made of chrome plated brass. When the sedans were changed to the non-boxed emblem , the emblem itself was changed from chrome plated brass to aluminum and this part was now used on all 112 chassis cars. The part number for the aluminum emblem is 112-817-07-15."
Niin, ja 60-luvulla kun puhuttiin coupésta niin tarkoitettiin 2-ovista autoa .
Nyt vasta CLS lanseerasi 4-ovisen coupén. Ja seuraajiakin on...Passat ym.
Nyt vasta CLS lanseerasi 4-ovisen coupén. Ja seuraajiakin on...Passat ym.
Viimeksi muokannut karra, Su 22.02.2009 11:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Olivat kaivaneet jostain vedoksia tulevan 600-mallin muotoiluehdotuksista...
amerikka oli kovasti vaikutelmissa; tekstissä mainitaan Ramblerin muotoilu johon Sindelfingen tähysti 60-luvun alussa
(ylimmät pikkukuvat) Keskellä Paul Bracq'in Chrysler-vaikutteiset isot skissit.
Alhaalla vasemmalla sitten "oikean koulukunnan" eli Bruno Saccon Heckflosse-tyylisiä luomuksia.
Onneksi päätyivät siihen mikä sitten tuli, tosin 600 ei ole mielestäni kaunis - se on vaan ... vakuuttava .
Tässä lisää "Frankenbenzejä" joiden väitetään siis olevan olemassa.
Tämä "G600" on ollut foorumilla jo aiemmin esillä.
amerikka oli kovasti vaikutelmissa; tekstissä mainitaan Ramblerin muotoilu johon Sindelfingen tähysti 60-luvun alussa
(ylimmät pikkukuvat) Keskellä Paul Bracq'in Chrysler-vaikutteiset isot skissit.
Alhaalla vasemmalla sitten "oikean koulukunnan" eli Bruno Saccon Heckflosse-tyylisiä luomuksia.
Onneksi päätyivät siihen mikä sitten tuli, tosin 600 ei ole mielestäni kaunis - se on vaan ... vakuuttava .
Tässä lisää "Frankenbenzejä" joiden väitetään siis olevan olemassa.
Tämä "G600" on ollut foorumilla jo aiemmin esillä.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Kysehän on oikeastaan määritelmästä, jolla ei ole mitään tekemistä ovien lukumäärän kanssa. Mm. SAE-määrityksen mukaan kyse on ohjaamon tilavuudesta...Ja onhan neliovisia Coupé:ta ollut jo vuosikymmeniä sitten....termi vain otettiin uusiokäyttöön..Niin, ja 60-luvulla kun puhuttiin coupésta niin tarkoitettiin 2-ovista autoa Very Happy .
Nyt vasta CLS lanseerasi 4-ovisen coupén. Ja seuraajiakin on...Passat ym.
Aikaisemmin Coupé tarkoitti vain suljettua matkustamoa... ja itse termihän on satoja vuosia vanha. Tuoltapa löytyy lisää:
http://en.wikipedia.org/wiki/Coup%C3%A9
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
No joo, ja niin kuten wiki kertoo yleensä kyse on hardtop-mallista mitä CLS ei ole. Onhan siinä B-pilari. Ja määritelmissä (mitkä ovat vaihdelleet siis) on myös "tiivistetty" ohjaamo eli takapenkkiä siirretty eteenpäin (kuten W114 ja W111 coupe); ei taida missään neliovisissa olla tuolla lailla tehty ellei sitten siis koko kori ole uusi kuten CLS.unski kirjoitti:Kysehän on oikeastaan määritelmästä, jolla ei ole mitään tekemistä ovien lukumäärän kanssa. Mm. SAE-määrityksen mukaan kyse on ohjaamon tilavuudesta...Ja onhan neliovisia Coupé:ta ollut jo vuosikymmeniä sitten....termi vain otettiin uusiokäyttöön..Niin, ja 60-luvulla kun puhuttiin coupésta niin tarkoitettiin 2-ovista autoa .
Nyt vasta CLS lanseerasi 4-ovisen coupén. Ja seuraajiakin on...Passat ym.
Aikaisemmin Coupé tarkoitti vain suljettua matkustamoa... ja itse termihän on satoja vuosia vanha. Tuoltapa löytyy lisää:
http://en.wikipedia.org/wiki/Coup%C3%A9
Keksin siis tuon nimen, kuvan bongasin M100 foorumilta mutta on se täälläkin ollut joskus - yritin etsiä mutta en löytänyt. Kuka mustaa?HMK kirjoitti:Onko linkkiä missä olisi lisää tuosta G600:sta?
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Rover P5 4-door Coupé"tiivistetty" ohjaamo eli takapenkkiä siirretty eteenpäin (kuten W114 ja W111 coupe); ei taida missään neliovisissa olla tuolla lailla tehty ellei sitten siis koko kori ole uusi kuten CLS
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
P5 "coupe" on todellakin varmasti inspiroinut Daimler AG:tä (vai mikä se nykyään on...) neliovisen "coupe-konseptin" lanseeraukseen ja VAG on puolestaan kopioinut tätä Passattinsa kanssa.
Siitä mikä on coupe voidaan varmaan käydä loputtomasti keskustelua. Henkilökohtaisesti miellän coupen kaksioviseksi gt-autoksi l. nopeahkoksi matka-autoksi, jossa ei ole nimensä mukaisesti b-tolppaa -tarkoittaahan coupé nimenomaisesti leikattua. Tällä perusteellahan esim. BMW e24 ei olisi tarkasti ottaen coupe.
Itselläni on muuten yksi tuollainen P5, tosin rehellisenä sedanina. Tuohon verrattuna moni "rautamersukin" tuntuu melkein tinapaperista tehdyltä. Ja P5:hän on niin ruma, että se on jo jopa päheä.
Siitä mikä on coupe voidaan varmaan käydä loputtomasti keskustelua. Henkilökohtaisesti miellän coupen kaksioviseksi gt-autoksi l. nopeahkoksi matka-autoksi, jossa ei ole nimensä mukaisesti b-tolppaa -tarkoittaahan coupé nimenomaisesti leikattua. Tällä perusteellahan esim. BMW e24 ei olisi tarkasti ottaen coupe.
Itselläni on muuten yksi tuollainen P5, tosin rehellisenä sedanina. Tuohon verrattuna moni "rautamersukin" tuntuu melkein tinapaperista tehdyltä. Ja P5:hän on niin ruma, että se on jo jopa päheä.
Joulun kuva-arvoitus, mikä auto?
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Ei proto vaan muu yksittäinen kappale. Katsokaas takapään castereitä, eikös se eliminoi W123/126 mallit pois .
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
No juu niin camberia tarkoitan, köh köh...
Kun se jo kavaltaa jotain niin paljastetaan lisää:
Kun se jo kavaltaa jotain niin paljastetaan lisää:
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
- Petteri Kivimäki
- Mersumies
- Viestit: 2827
- Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti: