MB- klassikkoja myytävänä

Linkkejä Mercedes-Benz-aiheisille sivuille.
Vastaa Viestiin
Avatar
Henry V.
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 1648
Liittynyt: To 13.03.2003 14:57
Paikkakunta: Espoo

MB- klassikkoja myytävänä

Viesti Kirjoittaja Henry V. »

Niin vaikka et olisikaan ostamassa, niin kuvat kannattaa katsoa.

Liike käyttää tosi hyvää valokuvaajaa, joka on löytänyt myös sinun suosikistasi
varmaankin uusia silmiä hiveleviä kuvakulmia :wink:

Tämä Mirbach myy myös muun merkkisiäkin, mutta kaikille myynnisssä oleville on yhteistä, että vain priima kelpaa.

PS: teknisissä tiedoissa oli ainakin muutamia epätarkkuuksia,
eli niitä ei kannata opetella ulkoa....
( esim. kun w108: aan laitetaan V8, niin siitä tulee muka w109 !? ).

PS:PS: Hei Kaapo, täällä on sinulle w111 Coupe useammastakin valita..

http://www.mirbach.de/
1973 450 SL, 1980 200, 1993 E 300D-24, 1994 C 180, 1997 C 230 T, 2003 E 240 T, 2010 C 200 T
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14253
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Voi persetti, tällainen työpäivän pilaaminen pitäisi kieltää lailla... Youngtimer-osasto oli vallan mielenkiintoinen! Kiitosta linkkivinkistä.

EDIT: Tämä olikin tuttu saitti, joskus tuolla pyörähtänyt. Nimenomaan priimaa.

EDIT 2.: http://www.mirbach.de/main.asp?main=aut ... 0&subnav=1 .....ähh...
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja PM »

Onneks ei ole ylimääräistä rahaa, muuten olis menny päivä pilalle.
Eihän noista osais nääs valita mieleistään. :wink:

Edit: Noita tuskin on algerialaiset ruuvailleet. :lol:
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Avatar
Kaapo
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3800
Liittynyt: Ti 11.03.2003 08:38
Paikkakunta: Tampereen talousalue

Huh

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Danke, aivan loistavat sivut. Tuosta jos mistä syntyy todella vakuuttava ja luotettava tunnelma. Vaivaa esillepanossa ja sivuston sisällössä ei ole säästelty. Ja kuten totesit, valokuvaaja on kyllä parasta A-ryhmää. Otoksissa on käytetty mielikuvitusta ja hyvää makua, detaljit erottuvat upeasti ja muutenkin ilme on vimpan päälle viimeistelty.
Kyynelhän siinä meinasi kirvota silmäkulmaan, kun noita W111 coupeja ja avoja katseli. Varsinkin nämä puiset mittarikotelot ovat käyttötaidetta parhaimmillaan.
Ja se Adenauer coupe on vallan riemastuttava peli :D
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E

- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Avatar
Henry V.
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 1648
Liittynyt: To 13.03.2003 14:57
Paikkakunta: Espoo

lisää

Viesti Kirjoittaja Henry V. »

Mielenkiintoista oli että sivut on luettavissa saksan ja eglannin lisäksi,
myös 'luonnollisesti ' arabiaksi, sekä venäjäksi

Ilmeisesti isossa naapurissa myös on alettu 'ymmärtää' ko. aihetta. :wink:
1973 450 SL, 1980 200, 1993 E 300D-24, 1994 C 180, 1997 C 230 T, 2003 E 240 T, 2010 C 200 T
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14253
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Mutta olisiko oikeampi paikka tälle threadille tuo linkkifoorumi?

Asiaan: kiinnitti huomioni tällä 6.3-sivulla oleva kuva, joka esittää mittaritaulua. Öljynpaine 0, tankki 0 mutta lämpötila yli 80 astetta?
Onko kyseessä joku tuolle mallille ominainen ilmiö? Vai onko kone ihan "loso", että lämpimänäkään ei öp:ta ole ? :lol:
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Aku P
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 6736
Liittynyt: Ti 18.03.2003 09:04
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Aku P »

AIka outoa joo. Luulisi, että myös bensamittari nousee hollille ja varoitusvalot syttyvät, jos avaimen kääntää käyntiasentoon mutta ei starttaa. Sehän mullen tuli ekana mieleen... konehan ei käy, kuten kieppikellosta huomaamme, ja siitä että virtalukossa ei ole avainta :twisted: . Ettei värkissä olisi sitten jostain syystä mekaaninen lämpömittari?

Muuten kyllä läähätystä aiheuttavat sivut. :P
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...

EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Avatar
Henry V.
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 1648
Liittynyt: To 13.03.2003 14:57
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Henry V. »

[quote="Timo L."] 6.3-sivulla oleva kuva, joka esittää mittaritaulua. Öljynpaine 0, tankki 0 mutta lämpötila yli 80 astetta?
Onko kyseessä joku tuolle mallille ominainen ilmiö? /quote]

Näissähän on mekaaninen lämpömittari, että sähköä ei tarvita kuin mittarivaloon :wink:
Eli eetteritäyttöinen kapillaariputki. Ilmeisesti jonkinlaisena jäänteenä vielä
aikaisemmilta ajoilta.
1973 450 SL, 1980 200, 1993 E 300D-24, 1994 C 180, 1997 C 230 T, 2003 E 240 T, 2010 C 200 T
Avatar
Saul
Ylläpitäjä / Admin
Ylläpitäjä / Admin
Viestit: 4638
Liittynyt: Ke 09.04.2003 18:14
Paikkakunta: Planet Earth

Viesti Kirjoittaja Saul »

Timo L. kirjoitti:Mutta olisiko oikeampi paikka tälle threadille tuo linkkifoorumi?

Asiaan: kiinnitti huomioni tällä 6.3-sivulla oleva kuva, joka esittää mittaritaulua. Öljynpaine 0, tankki 0 mutta lämpötila yli 80 astetta?
Onko kyseessä joku tuolle mallille ominainen ilmiö? Vai onko kone ihan "loso", että lämpimänäkään ei öp:ta ole ? :lol:
Ai, ai! Pääsenpä pätemään gurullekin! :wink:

Kyseisessä autossa taitaa olla samanlainen lämpömittari kuin W114/115:ssa enne faceliftiä eli ei toimi sähköllä vaan on ihan rehellinen kuumemittari!

Tuo kieppimittari (?) on kyllä "übermeisterpäälliikkö"! 8)
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition


http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Aku P
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 6736
Liittynyt: Ti 18.03.2003 09:04
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Aku P »

Mitämitä. Meikäläinen heitti ihan veikkauspohjalta oikean vastauksen.. :shock:
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...

EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Avatar
Henry V.
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 1648
Liittynyt: To 13.03.2003 14:57
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Henry V. »

Saul kirjoitti: Tuo kieppimittari (?) on kyllä "übermeisterpäälliikkö"! 8)
Tuonhan sai myös lisävarusteena myös muihinkin malleihin.
Kaverilla oli aikoinaan 230.6 ex. edustusauto, jossa oli mittaristossa tuo
VDO- rpm- mittari ja kello oli asennettu keskikonsoliin.
1973 450 SL, 1980 200, 1993 E 300D-24, 1994 C 180, 1997 C 230 T, 2003 E 240 T, 2010 C 200 T
Avatar
Saul
Ylläpitäjä / Admin
Ylläpitäjä / Admin
Viestit: 4638
Liittynyt: Ke 09.04.2003 18:14
Paikkakunta: Planet Earth

Viesti Kirjoittaja Saul »

Henry V. kirjoitti:
Saul kirjoitti:Tuo kieppimittari (?) on kyllä "übermeisterpäälliikkö"! 8)
Tuonhan sai myös lisävarusteena myös muihinkin malleihin.
Kaverilla oli aikoinaan 230.6 ex. edustusauto, jossa oli mittaristossa tuo
VDO- rpm- mittari ja kello oli asennettu keskikonsoliin.
Lisätään ostoslistaan. :)
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition


http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Avatar
Henry V.
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 1648
Liittynyt: To 13.03.2003 14:57
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Henry V. »

Timo L. kirjoitti:Mutta olisiko oikeampi paikka tälle threadille tuo linkkifoorumi?
Laitoin tämän myös tuonne likkeihin, vai olisiko pitänyt siirtää koko thread ?
MODET .... apuaa...
1973 450 SL, 1980 200, 1993 E 300D-24, 1994 C 180, 1997 C 230 T, 2003 E 240 T, 2010 C 200 T
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Siirretty.
Vastaa Viestiin