eli nyt meni koneessa nesteet sekaisin ja kansipahvi ainakin vaihtoon.
nyt jos joku vois laittaa noita kansirempassa tarvittavia momentteja ja kannen pulttien kiristys järjestyksen.
muutkin vinkit ja neuvot tohon operaatioon olisi tervetulleita.
kyseessä 300E -86
m103 koneen kiristys momentteja
Tässäpä olis.
http://www.students.oamk.fi/~t7smal00/kansi.jpg
Suositus olis tietenkin uudet kansipultit ja uudet nokka-akselin hammasrattaan pultit.
Puhdista kunnolla lohkosta kierteet mihin ne kansipultit menee... Eikä saa laittaa rasvaa niihin kierteisiin mutta kannattaa laittaa pikku tippa öljyä kansipulttien kannan ja rikan väliin, jotta luistaa paremmin.
Kiristyksessä ei kiirettä, kannattaa pitää vaikka kahvitauko ennen kiristyksen 2. vaihetta ja samanlainen tauko ennen 3. vaihetta.
http://www.students.oamk.fi/~t7smal00/kansi.jpg
Suositus olis tietenkin uudet kansipultit ja uudet nokka-akselin hammasrattaan pultit.
Puhdista kunnolla lohkosta kierteet mihin ne kansipultit menee... Eikä saa laittaa rasvaa niihin kierteisiin mutta kannattaa laittaa pikku tippa öljyä kansipulttien kannan ja rikan väliin, jotta luistaa paremmin.
Kiristyksessä ei kiirettä, kannattaa pitää vaikka kahvitauko ennen kiristyksen 2. vaihetta ja samanlainen tauko ennen 3. vaihetta.
kiitokset sorssolle vastauksestaSorsso kirjoitti:Tässäpä olis.
http://www.students.oamk.fi/~t7smal00/kansi.jpg
Suositus olis tietenkin uudet kansipultit ja uudet nokka-akselin hammasrattaan pultit.
Puhdista kunnolla lohkosta kierteet mihin ne kansipultit menee... Eikä saa laittaa rasvaa niihin kierteisiin mutta kannattaa laittaa pikku tippa öljyä kansipulttien kannan ja rikan väliin, jotta luistaa paremmin.
Kiristyksessä ei kiirettä, kannattaa pitää vaikka kahvitauko ennen kiristyksen 2. vaihetta ja samanlainen tauko ennen 3. vaihetta.
