Bemareissa olen jonkun verran noita nähny ja ajattelin josko mersuunkin löytys...
Ovat aika härskin näköset ja jos vielä levittäis niin vielä härskimmät..

Olisko esim. uusissa vitoissa???
Ei ainakaan niissä sillä minullekkin tulee 120:n ja siinä rengastus 225/60-16T.K kirjoitti: Olisko esim. uusissa vitoissa???
R-sarja, mitenkäs siinä on varapyörä. ei taida kovin pieni mahtua...laineracing kirjoitti:ML: varapyörä on iso,ainakin 17" tai 18" peltivanne. vaatii vaan levityksen about 4"
Kuulemma on tuossa T5 transportteris 5x120 jako...JeremyH kirjoitti:R-sarja, mitenkäs siinä on varapyörä. ei taida kovin pieni mahtua...laineracing kirjoitti:ML: varapyörä on iso,ainakin 17" tai 18" peltivanne. vaatii vaan levityksen about 4"
Mikäs on unimogin pulttijako? niissä on ainakin isoja peltivanteita![]()
Muistaakseni Volkswagenin mallit: Touareg, Transportter, jne käyttää aika isoja peltivanteita, ja kyllähän niitä löytyy 5x112 jaolla. mutta myöskin 5x120 jaolla. Ovatko nuo isot sitten kummalla jaolla, sitä en tiedä.
Ainakin tuolla myydään transuportteriin 17" peltivanteita mutta pulttijakoa ei kerrotase on joko 5x112 tai 5x120. kannattaa varmaan kysyä
Tosin VW:ssä on pienempi keskireikä kuin M-B:ssä, mutta eihän se vaikeata ole porata isommaksi
Myös itsellä ollut ideana hankkia S-sarjalainen, maalata matta-mustaksi ja hinkata kyljillä sillainkaiteita. Sen jälkeen himmeä lakka päälle ja komea on!
Homma on vasta niin varhaisessa hahmottelu vaiheessa, että edes korimallia ei ole vielä päätetty. (eikä se välttämättä edes ole ässä)T.K kirjoitti:Ja tulee varmaan tosi kalliiksi ettiä neljä vararenkaan vannetta, perskeles...
Meinasikko 126 korisesta tehdä mattamusta rotta mesen???
Niinpä, saattaa tulla vaan äkkiä hintavaksi nuo vanteet...cuuno kirjoitti:...no jos niitä on kerran varapyöränä joissain malleissa niin saahan niitä sitten
...vehon tiskiltä vaan tilaamaan tai suoraa saksasta