Pitäs ostaa tollainen ja olisin kiinnostunut tyyppi vioista??
Kestääkö tekniikka?? Ruostuuko helposti ja mistä??
230komp farkku -99 onko tyyppi vikoja??
Tämä on vielä w202 sarjan C-mersu, ihan loppupään autoja.
Lastentauteja ei enää ole.
Etupäässä raidetangot päät väljistyvät
Ruostetta on takalokasuojissa ja pyöränpesissä.
Kannattaa katsoa tarkasti pohjakin.
Long John kertoo lisää:
http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/index.htm?md=237
-Kuulemma loppuvuoden 2000 farkku ruostuu erityisesti
-Katalysaattoreita on kuulemma mennyt ja alimmat tukitangot ruostuvat.
-Perän huohotin voi tukkeutua.
Lastentauteja ei enää ole.
Etupäässä raidetangot päät väljistyvät
Ruostetta on takalokasuojissa ja pyöränpesissä.
Kannattaa katsoa tarkasti pohjakin.
Long John kertoo lisää:
http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/index.htm?md=237
-Kuulemma loppuvuoden 2000 farkku ruostuu erityisesti
-Katalysaattoreita on kuulemma mennyt ja alimmat tukitangot ruostuvat.
-Perän huohotin voi tukkeutua.
Turbodiesel on ehdottomasti suositeltava kestävyyden vuoksi ja se on
vääntävä ajossa.
Turbodieseliä voi myös helposti virittää, varsinkin cdi:a. Tuikku on repinyt
cd-moottorista lähes 300 hv, mutta myös vanhasta esikammiomoottorista saa
haluttaessa paljon tehoa. Arkikäytössä lienee järkevää tyytyä vain pieneen
piristykseen, jos ei lisää välijäähdytintä.
vääntävä ajossa.
Turbodieseliä voi myös helposti virittää, varsinkin cdi:a. Tuikku on repinyt
cd-moottorista lähes 300 hv, mutta myös vanhasta esikammiomoottorista saa
haluttaessa paljon tehoa. Arkikäytössä lienee järkevää tyytyä vain pieneen
piristykseen, jos ei lisää välijäähdytintä.