230komp farkku -99 onko tyyppi vikoja??

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
savlari
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 123
Liittynyt: Pe 10.12.2004 16:33
Paikkakunta: Salo

230komp farkku -99 onko tyyppi vikoja??

Viesti Kirjoittaja savlari »

Pitäs ostaa tollainen ja olisin kiinnostunut tyyppi vioista??
Kestääkö tekniikka?? Ruostuuko helposti ja mistä??
Avatar
JarkkoN
Mersumies
Mersumies
Viestit: 4163
Liittynyt: Pe 01.09.2006 14:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja JarkkoN »

Tämä on vielä w202 sarjan C-mersu, ihan loppupään autoja.

Lastentauteja ei enää ole.
Etupäässä raidetangot päät väljistyvät
Ruostetta on takalokasuojissa ja pyöränpesissä.
Kannattaa katsoa tarkasti pohjakin.

Long John kertoo lisää:
http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/index.htm?md=237
-Kuulemma loppuvuoden 2000 farkku ruostuu erityisesti
-Katalysaattoreita on kuulemma mennyt ja alimmat tukitangot ruostuvat.
-Perän huohotin voi tukkeutua.
savlari
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 123
Liittynyt: Pe 10.12.2004 16:33
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja savlari »

Mites Noi c 250 td farkut jotain -98 ?? Sportti sarjaa vois kans miettiä??
Onko tietoja tekniikan kestosta ja tyyppi vioista??
Automaatti askilla tietysti molemmat.
Avatar
JarkkoN
Mersumies
Mersumies
Viestit: 4163
Liittynyt: Pe 01.09.2006 14:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja JarkkoN »

Turbodiesel on ehdottomasti suositeltava kestävyyden vuoksi ja se on
vääntävä ajossa.

Turbodieseliä voi myös helposti virittää, varsinkin cdi:a. Tuikku on repinyt
cd-moottorista lähes 300 hv, mutta myös vanhasta esikammiomoottorista saa
haluttaessa paljon tehoa. Arkikäytössä lienee järkevää tyytyä vain pieneen
piristykseen, jos ei lisää välijäähdytintä.
sportsman
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2612
Liittynyt: Ke 10.08.2005 12:46
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja sportsman »

Ruoste on kyllä ongelma .

Ruostetta löytyy ovien alareunasta sekä peräluukusta rekisterikilven
yläpuolelta.
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
Vastaa Viestiin