ja murheet jatkuu nyt jäi vikakoodi 120 Ahtimen kytkin katkos/oikosulku. vehon mukaan johdot kunnossa ja moottorinohjainlaite kärähtänyt vaihto 1820€ käytettyä ei pystytä asentamaan aikaa kului n.4h. ajoin autosähkö häkkiselle ½min. katsomisen jälkeen totesi johtojen sulaneen. ens torstaina johdot vaihtoon tarvittaessa ohjainlaitteen korjaus/vaihto käytettyyn. vastaus kysymykseen mitenkähän paljon tämä lysti mahtaa maksaa oli että. vehon hintoihin verrattuna sulle jää vielä kunnon budjetti tän virittämiseenkin .
C230K Sport -96
"jos jokin voi mennä pieleen niin se menee"
staarlet kirjoitti: ↑Ti 06.03.2007 18:26
Nyt toinen ahdin paikallaan,ahdin pyörii nyt kokoaika mutta ei nosta vieläkään ahtoja.Ilmanputsarikotelossa semmonen läppä ei sulkeudu puhaltaa sinne kaiken ahtopaineen.Pitääkö vikamuisti nollata aina kun sinne on jäänyt vanhat viat muistiin, vai pitäskö heti toimia?
staarlet kirjoitti: ↑Ti 06.03.2007 18:26
Nyt toinen ahdin paikallaan,ahdin pyörii nyt kokoaika mutta ei nosta vieläkään ahtoja.Ilmanputsarikotelossa semmonen läppä ei sulkeudu puhaltaa sinne kaiken ahtopaineen.Pitääkö vikamuisti nollata aina kun sinne on jäänyt vanhat viat muistiin, vai pitäskö heti toimia?