
Taitavat kalastella asiakkaita korjaamolle ja osamyyntiin

Empä usko, että tehtaalla tarvitsee ruveta niin alhaisiin temppuihin osamyynnin takia...adenauer300 kirjoitti:Taitavat kalastella asiakkaita korjaamolle ja osamyyntiin
No uskokon kukin mitä haluaaMesedesi kirjoitti:Empä usko, että tehtaalla tarvitsee ruveta niin alhaisiin temppuihin osamyynnin takia...adenauer300 kirjoitti:Taitavat kalastella asiakkaita korjaamolle ja osamyyntiin
Eiköhän DaimlerAG:n väki ole senverta suoraselkäistä että mainetta ei noin typerillä asioilla pilata.
Sotahan aina vie eteenpäin teknistä kehitystäadenauer300 kirjoitti: Vielä tuosta oktaanista....
Ennen 2 maailmansotaa oktaaniluku on ollut n 50-60 ja sen jälkeen 70 luvun loppuun vielä yleisesti alle 90. Niin 98 oktaanisen käyttämisestä ei ole vanhoissa ( esim W108 )ei ole mitään mitään todellista hyötyä
No tehtaalta ja tehtaalta...miten sen nyt ottaa...manfredR kirjoitti: Olisihan se aika erinäköinen kuin tehtaalta lähtiessään. Oliko W124 malli eka joita madallettiin jo tehtaalla valmiiksi? ns. sportalustoja.
Viitsitkö laittaa tietoa noista madallussatsien hinnoista tai ainakin yhteystietoja mistä kyselit niitä.tuti kirjoitti:Itse olen miettinyt tuohon omaan 280E:hen H&R:n 50mm tiputtavia jousia ja GTS sport iskunvaimentimia. Varaosavarastolta kysytty tarjous, bayermannilta sais kans H&R:n jouset, siellä sanoivat että etujousia löytyy tuohon 280E:hen kahta eri vahvuutta, riippuen ajoneuvon varustuksesta(ilmastointi, kattoluukku yms massaa kasvattavat.)
hakusessa tämän tyyppinen tyyli:
http://img.photobucket.com/albums/v333/ ... austa3.jpg
Kyselin DR Wheelgoodilta tuohon 250:seentuti kirjoitti:PAKETTITARJOUS: H&R(50mm) + GTS-iskunvaimentimet 569 Euroa Sis.alv ja rahti
VARAOSAVARASTO by Quantum Motoris Oy Y-tunnus 2108700-2
Palvelevaa verkkokauppaa autoharrastajille ja -ammattilaisille
Puhelin ma-pe 10-18 puhelin: 045 1295 000 & 045 1295 003
bayermann:ilta saa pelkät jouset, hinta tais olla 50mm jousille 350€.
Bilsteinin iskarit taitais olla parhaat, mut ei taida onnistua ku maksimi tiputus niiden kans olis toi 40mm... H&R:ltä toki saa 30mm tiputtaviakin jousia.
Uudemmassa mallissa on tuplaputkisto. Kannattaa kysellä esim. KL-varaosista. Saattaa löytyä orginal-putkisto asialliseen hintaan vaikkei kaksviiskymppisen osia näy nettisivuilla.dundar kirjoitti:Jaahas, taas tarvittais viisaanpien apua. Mitäs eroa on -78 ja -79 vuosimallin kaks viiskymppisellä? Eli olin ostamassa pakoputkistoa tohon merssuun ja taas kerran törmäsin siihen että, ei löydy kun seitenysiin saakka ja vanhemmissa on sitten jotain eroja. Mitähän ne mahtaa olla?
Jep jep, tässähän sitä: 12302610065585. Niin nythän se putki alkaa kahdella putkella ja ennen taka-akselia olevasta pöntöstä se tulee ulos yhdellä. Kyseisessä putkistossa on kohtalaisen erikoisia hitsauksia joten sen alkuperäisyys hieman epäilyttää...Mesedesi kirjoitti:Laitappas auton valmistenumero, niin katsellaan...
Pitääpä kysästä itselläkin tarjousta sieltä suunnasta. Ei vaan ole minun autoon sopiva se neloskoneen sopuhinta alusta....250 = 6-syltuti kirjoitti:Itse pädyin spax:in madallus-sarjaan, RallyRace:sta sain hyvän tarjouksen.
Siellä kuulemma olis hyllyssä poistossa neloskoneiseen w123:seen 40mm tiputtavat jouset sopohintaan...
linkki:
http://www.rallyracefin.fi/
Eli -78 pakoputken loppuosa on sama kuin nakuissa ( 1 ulostulo ) ja uudemmassa versiossa loppuosa on sama kuin 280:sessä ( tupa ulostulo ).dundar kirjoitti:Jep jep, tässähän sitä: 12302610065585. Niin nythän se putki alkaa kahdella putkella ja ennen taka-akselia olevan pöntöstä se tulee ulos yhdellä. Kyseisessä putkistossa on kohtalaisen erikoisia hitsauksia joten sen alkuperäisyys hieman epäilyttää...Mesedesi kirjoitti:Laitappas auton valmistenumero, niin katsellaan...
Ihan kuin oma auto mutta barokit allamanfredR kirjoitti:Vihdoinkin kuvia.
Kävin katselemassa viikonloppuna että mikä vekotin se tuli ostettua loppujen lopuksi![]()
Aika paljon työmaata näköjään kehittelin itselle, mutta siinähän sitä oppii kun rupeaa tolskaamaan.
Sergey oli hommannut näköjän kans hienon kulkupelin. Onnittelut siitä hänelle.
http://s596.photobucket.com/albums/tt45/manfredraitala/
Päällepäin näyttää kuitenkin varsin siistiltä ja terhakkaalta pirssiltä. Pistähän projektikertomusta ilmoille, jahka työt alkavatmanfredR kirjoitti:Vihdoinkin kuvia.
Kävin katselemassa viikonloppuna että mikä vekotin se tuli ostettua loppujen lopuksi![]()
Aika paljon työmaata näköjään kehittelin itselle, mutta siinähän sitä oppii kun rupeaa tolskaamaan.
Sergey oli hommannut näköjän kans hienon kulkupelin. Onnittelut siitä hänelle.
http://s596.photobucket.com/albums/tt45/manfredraitala/
Värikoodi on 940 eli marine blueJussi L. kirjoitti:Ihan kuin oma auto mutta barokit allamanfredR kirjoitti:Vihdoinkin kuvia.
Kävin katselemassa viikonloppuna että mikä vekotin se tuli ostettua loppujen lopuksi![]()
Aika paljon työmaata näköjään kehittelin itselle, mutta siinähän sitä oppii kun rupeaa tolskaamaan.
Sergey oli hommannut näköjän kans hienon kulkupelin. Onnittelut siitä hänelle.
http://s596.photobucket.com/albums/tt45/manfredraitala/
Mikä värikoodi tuossa on? On siisti peli, komiat nuo lampunsuojat, mullaki on tollaset yhdet tallessa, vähä vaa seistessä ottaneet pienen pintaruosteen päälle, olis aika hauskat laittaa paikalleen