eikö keskikonsolissa ihan alareunassa ole mustaa pystyssä olevaa läpyskää.....jos löytyy niin paina yläreunasta niin aukee tuhkis!
Lisäyksenä näyttää peitelevyltä......ihme on jos ois tuhkis otettu pois!
harmi etten löytänyt kuvaa tähän hätään.....
teinitähti kirjoitti:eikö keskikonsolissa ihan alareunassa ole mustaa pystyssä olevaa läpyskää.....jos löytyy niin paina yläreunasta niin aukee tuhkis!
Lisäyksenä näyttää peitelevyltä......ihme on jos ois tuhkis otettu pois!
harmi etten löytänyt kuvaa tähän hätään.....
Tuhkakuppi kyllä siinä on muttei tupakan sytytintä.
Oho enpä ois ikään uskonu että tommosiakin malleja on jossa ei ois sytytintä/tuhkista.....tosin hen koht itse en tarvitse tuhkista....
sytytin on kyllä kiva kun latailee just puhelinta yms...
Tämä tuhkakupittomuus / sytyttimen puute ei sinänsä ole mikään uusi juttu, on niitä muillakin valmistajilla ollut samoja tempauksia.
mm Maseratiin joutuu tuhkakupin tilaamaan optiona, tyyli on ollut vakio jo 80 luvulta lähtien - Maseratin jengin mukaan sivistyneet ihmiset eivät tupakoi, mutta ajavat Maseratilla.
Samoiten Ooppelin Kadetissakaan 80 luvun alkupuolella - mikä kirjain se nyt olikaan se ensimmäinen etuvetomalli - ei ollut 1,2:sessa versiossa vakiona kelloa eikä tupakansytytintä. Tuhkis kyllä sinällään oli.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Mesedesi kirjoitti:Tämä tuhkakupittomuus / sytyttimen puute ei sinänsä ole mikään uusi juttu, on niitä muillakin valmistajilla ollut samoja tempauksia.
mm Maseratiin joutuu tuhkakupin tilaamaan optiona, tyyli on ollut vakio jo 80 luvulta lähtien - Maseratin jengin mukaan sivistyneet ihmiset eivät tupakoi, mutta ajavat Maseratilla.
Samoiten Ooppelin Kadetissakaan 80 luvun alkupuolella - mikä kirjain se nyt olikaan se ensimmäinen etuvetomalli - ei ollut 1,2:sessa versiossa vakiona kelloa eikä tupakansytytintä. Tuhkis kyllä sinällään oli.
Se Kadetti oli D. Mulla oli semmoinen, ilman sytytintä. Myöskään Golfissa ei ollut ainakaan 80-luvulla sytkäriä, vaikkei edes ihan karvalakkimalli olisi ollutkaan. Minulla oli 1,6, mikälienee kirjaimiltaan, ei kuitenkaan se halvin versio, koska tässä oli kellokin. Ei kuitenkaan sytytintä. Sapetti isosti, koska 90-luvun alun kännykät veivät niin tuhottomasti virtaa, että autossa oli suorastaan pakko latailla, jos aikoi soitella...
Otan Mersuni, kuten olueni. Pitkänä. 280 SEL.
Helppo lisätä. Vetäiset piuhat sopivalta sulakkeelta ja pesä paikoilleen. Ei ole monen euron juttu ja paikan saa itse valita. Vaikka siihen kotelon pohjaan mikä on tuhkiksen yläpuolella.
Tuo malli on minullakin, mutta sytyttimen pistoke kyllä löytyy "pystyseinästä" lokeron perällä On alkuperäinen systeemi takuulla kun oli kerran irti tuo setti...
Mutsin C:ssä ei myöskään ollut tuhkista/sytytintä, mutta siinä oli sellainen johto mikä tuli sieltä keskikonsolin sisältä mihin sais adapterillä irto tupakasytin/virran otto mokkulan.. Hitsi kun en vaan muista mistä sen hommasin
M-B S124 E300 TDT Sportline(talviunilla keräämässä voimia), w201 rally edition, Audi Typ81TQ, VW T3 DOKA Syncro, VW T3 Bluestar multivan, kasa muita tölkkejä ja muutama ratalelu.