Window Tattoo. Hiekkapuhallus kuvioita auton ikkunoihin!
Kyllä se AKE nöyrtyy kun niitä ilmestyy tuhansia katukuvaan. Mutta mitä se AKE:n sääntöviidakko sanoo laseista ylipäätään?
Googlettamalla löyty melkosesti näitä firmoja jotka tekee lasin hiekkapuhallusta. "glass decorative sandblasting" hakuun ni löyty. Jokunen auton lasikin...
Googlettamalla löyty melkosesti näitä firmoja jotka tekee lasin hiekkapuhallusta. "glass decorative sandblasting" hakuun ni löyty. Jokunen auton lasikin...
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
AKE on aina kieltämässä kaikkea.
Mitä tahansa uutta kun kun tulee niin AKE on aina jo etukäteen vastaan koko asiaa. Joissakin tapauksissa on löytynyt joku joka on jaksanut tapella AKE:n kanssa niin kauan että asiaan ollaan saatu jotain järkeä.
Mielestäni AKE:n päätösvaltaa täytyisi karsia kovalla kädellä ja antaa asiat sellaisten tahojen päätettäväksi jotka niistä jotain myös ymmärtäisivät. Virkamiehet kun tekevät päätöksiä asioista, niin tuloksena saadaan tämä totuttu: Mitään muutoksia ei saa tehdä mihinkään.
Kiitos ja anteeks.
Mitä tahansa uutta kun kun tulee niin AKE on aina jo etukäteen vastaan koko asiaa. Joissakin tapauksissa on löytynyt joku joka on jaksanut tapella AKE:n kanssa niin kauan että asiaan ollaan saatu jotain järkeä.
Mielestäni AKE:n päätösvaltaa täytyisi karsia kovalla kädellä ja antaa asiat sellaisten tahojen päätettäväksi jotka niistä jotain myös ymmärtäisivät. Virkamiehet kun tekevät päätöksiä asioista, niin tuloksena saadaan tämä totuttu: Mitään muutoksia ei saa tehdä mihinkään.
Kiitos ja anteeks.
Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
- Voihanrontti
- Mersumies
Miten se on, mulla olis muutama epämiellyttävä tyyppi jotka pitäis vähintään hakata... Mikä se semmosen hinta onMihaline kirjoitti:Eikös sopivasta summasta puhalleta justiin sellasia kuvioita lasiin kun asiakas haluaa?walttu kirjoitti:eli ilmeisesti laitonta tehdä sellaista itse, eli emme tee!![]()

Think Locally, Fuck Globally
- j.s.lehti.
- Mersumies
Järki hoi
Onko tässä hommassa kukaan ajatellu tätä hommaa järjen kanssa. En tarkoita bisnestä jokainenhan saa yrittää. Mutta se mitä tässä yritetään tehdä
on minun mielestäni laitatuttajan kannalta aivan poskellaan.
Nämä sivulasithan ovat " Sekurittia" Eli karkaistua lasia ja kun siitä tämä
pinta rikotaan tällä hiekkapuhalluksella siihen lasiin syntyy jännite.ja jollei se heti hajoa niin mahdollisesti joskus myöhemmin.
Näitä lasejahan hajoaa silloin tällöin Aivan omia aikojaan em autotallissa
Tai kesken ajon. Multakin 123 sta takalasi kesken ajon ja se oli melkoinen
paukku. Ja se tarkoitta sitä että se lasi saanut joko kiven iskun tai jonkun
tällaisen terävän iskun siittä syntyy tämä jännite siihen lasiin. olen muutama
sata varmaan laittanut näitä itsestään rikkoutuneita laseja luulen tietäväni mistä puhun.
Enkä kyllä pirä sitäkään ihan järkevänä kuka antaa laittaa autoonsa tällaisia kuvia Ja vielä sellaisen yrittäjän joka ei tiedä mitä tekee.
Minäkin olen melkein 40 vuotta ollut yrittätäjänä . Ei näin hullua homma
ole ennen vastaan tullut Mutta rikkokaa lasinne mutta etteikö olisi varotettu j.s.lehti.
on minun mielestäni laitatuttajan kannalta aivan poskellaan.
Nämä sivulasithan ovat " Sekurittia" Eli karkaistua lasia ja kun siitä tämä
pinta rikotaan tällä hiekkapuhalluksella siihen lasiin syntyy jännite.ja jollei se heti hajoa niin mahdollisesti joskus myöhemmin.
Näitä lasejahan hajoaa silloin tällöin Aivan omia aikojaan em autotallissa
Tai kesken ajon. Multakin 123 sta takalasi kesken ajon ja se oli melkoinen
paukku. Ja se tarkoitta sitä että se lasi saanut joko kiven iskun tai jonkun
tällaisen terävän iskun siittä syntyy tämä jännite siihen lasiin. olen muutama
sata varmaan laittanut näitä itsestään rikkoutuneita laseja luulen tietäväni mistä puhun.
Enkä kyllä pirä sitäkään ihan järkevänä kuka antaa laittaa autoonsa tällaisia kuvia Ja vielä sellaisen yrittäjän joka ei tiedä mitä tekee.
Minäkin olen melkein 40 vuotta ollut yrittätäjänä . Ei näin hullua homma
ole ennen vastaan tullut Mutta rikkokaa lasinne mutta etteikö olisi varotettu j.s.lehti.
mitä tuohon tekniseen laillisuuteen niin sama asiahan se on näiden E-hyväksymättömien tuning lamppujen kanssa ja mopojen viritysosien myynti ja asennus. Niitä saa myydä ja asentaa. Vastuuhan on ajoneuvon kuljettajalla, että ei ajele laittomalla pelillä siellä missä laki vaatii varusteita. Kuski se on se joka vastuun ottaa.
Jos ei näin olisi, niin moposportit jne olis jo aikaa sitten mennyt konkkaan tämän takia.
Jos ei näin olisi, niin moposportit jne olis jo aikaa sitten mennyt konkkaan tämän takia.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021