Muutaman päivän temppuilun jälkeen CLK:n avain teki nyt totaalisen lakon ja uusi pitäisi saada tilalle.
Veholla avaimella oli hintaa mukavat 230€ eli ei ihan heti tullut marssittua sieltä hakemaan
Eli onkos kukaan hoidellut tuota avainta mistään muualta kuin veholta tai onko mitään elvyytys toimenpiteitä tehtävissä avaimelle? Auto ei siis aluksi meinannut tunnistaa avainta ja lukotkin aukesi nihkeesti ja nyt avain ei tee enää mitään vaikka patteritkin tuli varoiksi vaihdettua.
Ja joskus kun v*tutti ostaa lankkuunkin 20e avain
Edit. sen verta avaimessa on eloa että se ledi toimii mutta muuta sitten ei tapahdukkaan.
Onko se sama avain ku C-mallissa? vissiin... mä sain sitä tekohengitettyä kolvaamalla vähäks aikaa. Mut loppujen lopuks iski akuutti avainongelma ja lukittiin sit pari viikkoa apukuskin oven lukon kautta. ja 230€ veholta ja toimi taas.
Sergey kirjoitti:Onko se sama avain ku C-mallissa? vissiin... mä sain sitä tekohengitettyä kolvaamalla vähäks aikaa. Mut loppujen lopuks iski akuutti avainongelma ja lukittiin sit pari viikkoa apukuskin oven lukon kautta. ja 230€ veholta ja toimi taas.
Eiköhän tuo sama avain ole. Pääseekös tuon avaimen sisuksiin miten käsiksi? Ja olikos sulla nuo sama oireet eli avain reagoi nappien painaluksiin mutta ei vain avaa lukkoja eikä virtalukko tunnista avainta?
nautseri sä oot nero!!
Pari kuukautta sitte bongasin tuon saman avaimen mutta nyt en löytäny mistään. Pitääkin ottaa yhteyttä myyjään kun on vielä paremman näköinenkin kun tuo vanha avain
joo täsmälleen samat oireet. ja toisinaan saatto jopa toimia mutta vain tyyliin 1/100. Kyljestähän se aukee kun vaikkapa patteria vaihtaa. eli kampeaa siitä kolosta sopivalla värkillä. liian terävällä siihe saa ikäviä koloja aikaan
Ei ees vuotta aikaa ja enää en muista tarkallee kui se tapahtu ku autoo ei oo enää mulla.
Sergey kirjoitti:joo täsmälleen samat oireet. ja toisinaan saatto jopa toimia mutta vain tyyliin 1/100. Kyljestähän se aukee kun vaikkapa patteria vaihtaa. eli kampeaa siitä kolosta sopivalla värkillä. liian terävällä siihe saa ikäviä koloja aikaan
Ei ees vuotta aikaa ja enää en muista tarkallee kui se tapahtu ku autoo ei oo enää mulla.
Samalta hommalta kuullostaa... Pitää koittaa saada tuo kuitenkin kuosiin niin saa siitä vara-avaimen kun sattuu olemaan ainut avain tuon "lompakko avaimen lisäksi" mikä siis vielä toimii erinomaisesti.
Onkohan tuo linkin avaimen varaosanumero nyt ihan oikein? Oma avain näyttäisi olevan sama kuin väyrysessä eli 210 alkuinen ja se luki siis tuossa lompsa-avaimessa kun tuossa toisessa en nähnyt mitään numeroa? Vai onko noissa kahdessa avaimessa kuitenkin eri numerot?