Valinnan vaikeus, C55 vai E55
Jos et ota autoa takuulla muista katsoa onko seuraavia tyyppiongelmia:Jani Anttila kirjoitti:Tilanne on se että olen luvannut auton ostaa, rahoitus vaan ei ole 100% selvä, mutta sen pitäisi kyllä jotensakin suttaantua. Auto on siis "myyty" ja "ostettu". Eilinen poissaolo taas johtuu ihan puhtaasti juopottelustajva kirjoitti:Plus se että kaveri ei ole ehtinyt osallistumaan keskusteluun hetkeen..joka tosin ei ole ihmekään jos ajossa lähes 500heppainen AMGTctic kirjoitti:Siitä päätellen, että myös c32amg on kadonnut nettiautosta, e55amg taitaa löytyä Janin tallista.jva kirjoitti:Keskustelun otsikon tarkoittama E55AMG ei enää eilenillalla ollut myynnissä..joten Jani, miten on, löytyykö se sun tallista nykyään?!![]()
![]()
Mielenkiinnolla odottelemme mitä tuleman pitää..
Voihan tämä vielä mennä puihinkin jos jotakin yllättävää sattuu.
C32 pitäisi kyllä edelleen nettiautossa olla, huonojakin tarjouksia saa jättää
Mutta joo... Ehkä parhaat jolulahjat miesmuistiin on tulossa.
Jarrulevyissä pieniä halkeamia, kompressorin vinkumista= kompressor clutch pack vaihto, ic pumpun pettämistä.
Muuten vain kaasua!
- Jani Anttila
- Mersumies
- Viestit: 1801
- Liittynyt: Su 15.06.2003 03:09
- Paikkakunta: Riippuu vähän mihin sattuu yöksi pääsemään
Tee tarjous!timo230e kirjoitti:Täytyy sanoa että kyllä on makee joululahja. Olis kyllä mielenkiintoa tohon sun vanhaan mutta talous ja tulevaisuus vähän askarruttaa
Kuten aikaisemmin on jo todettu niin nyt siitä on tulossa minulle rasite ja siitä pitää päästä eroon, hinta on sitten sen mukainen.
S203 C32 AMG 2002
[url=http://www.opto.fi]LED valaistusta[/url]
[url=http://www.opto.fi]LED valaistusta[/url]
- Jani Anttila
- Mersumies
- Viestit: 1801
- Liittynyt: Su 15.06.2003 03:09
- Paikkakunta: Riippuu vähän mihin sattuu yöksi pääsemään
Tuttuja juttuja minkä kanssa on vaan elettävä jos kohdalle sattuu. Ja nehän sattuu ennemmin tai myöhemmin. Onneksi ei ole älyttömän kalliita korjata ja huoltosopimuksen on edellinen omistaja maksanut jo valmiiksi jonnekkin 2009 alkupuoliskolle astikip kirjoitti: Jos et ota autoa takuulla muista katsoa onko seuraavia tyyppiongelmia:
Jarrulevyissä pieniä halkeamia, kompressorin vinkumista= kompressor clutch pack vaihto, ic pumpun pettämistä.
Muuten vain kaasua!

S203 C32 AMG 2002
[url=http://www.opto.fi]LED valaistusta[/url]
[url=http://www.opto.fi]LED valaistusta[/url]
Tuoksahtaa kyllä ihan unelmakaupaltaJani Anttila kirjoitti:Tuttuja juttuja minkä kanssa on vaan elettävä jos kohdalle sattuu. Ja nehän sattuu ennemmin tai myöhemmin. Onneksi ei ole älyttömän kalliita korjata ja huoltosopimuksen on edellinen omistaja maksanut jo valmiiksi jonnekkin 2009 alkupuoliskolle astikip kirjoitti: Jos et ota autoa takuulla muista katsoa onko seuraavia tyyppiongelmia:
Jarrulevyissä pieniä halkeamia, kompressorin vinkumista= kompressor clutch pack vaihto, ic pumpun pettämistä.
Muuten vain kaasua!

Hummer H2
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
Jani: Mikäs on muuten aikataulu että saat tuon hopeanharmaan unelman itsellesi?!
Ps. kohta kaverilla on neliovinen iso perheauto joka jättää meikäläisen kinnerin (jota kovasti aidoksi urheiluautoksi moni väittää) melkein kuin tikun sontaan jos paikalta lähdetään tai kaiketi mistä vauhdista tahansa, niin kauan kuin ajetaan suunnilleen suoraa tietä
Ai niin, jäähän vielä se lohtu että Mersu on kumminkin rajoittanut huiput 250:iin, joten siinä kohtaa on mun toivo
Ps. kohta kaverilla on neliovinen iso perheauto joka jättää meikäläisen kinnerin (jota kovasti aidoksi urheiluautoksi moni väittää) melkein kuin tikun sontaan jos paikalta lähdetään tai kaiketi mistä vauhdista tahansa, niin kauan kuin ajetaan suunnilleen suoraa tietä



Ai niin, jäähän vielä se lohtu että Mersu on kumminkin rajoittanut huiput 250:iin, joten siinä kohtaa on mun toivo

("exiä" SLK230K,CLK W209 Avantgarde, BMW335i coupe,Porsche 911 Carrera coupe, Porsche Boxster 987)
- Porsche Cayman S-
- Porsche Cayman S-
mulla on vahva tunne siitä, ettei sitä toivoo tässä tapauksessa oojva kirjoitti:Jani: Mikäs on muuten aikataulu että saat tuon hopeanharmaan unelman itsellesi?!
Ps. kohta kaverilla on neliovinen iso perheauto joka jättää meikäläisen kinnerin (jota kovasti aidoksi urheiluautoksi moni väittää) melkein kuin tikun sontaan jos paikalta lähdetään tai kaiketi mistä vauhdista tahansa, niin kauan kuin ajetaan suunnilleen suoraa tietä![]()
![]()
![]()
Ai niin, jäähän vielä se lohtu että Mersu on kumminkin rajoittanut huiput 250:iin, joten siinä kohtaa on mun toivo

N293 EQC400 4Matic
W202 C180 1994
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
X253 glc350e
X253 glc300de
W202 C180 1994
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
X253 glc350e
X253 glc300de
No, sitten täytyy vain todeta että pitäisiköhän hankkia RS6 Plus Avant (yksi kappale on Laakkosella myynnissä), jos sillä sitten ehtisi jotenkin tuossa "perheautosarjassa"..se kun vaikuttaa olevan nopeampaa menoa jo nykyisin siellä kuin ns urheiluautoilla

Paitsi ettei silläkään kerkiä sillä Audilla, muuten kuin siinä tapauksessa että Mersu jää sutimaan paikoilleen..



Paitsi ettei silläkään kerkiä sillä Audilla, muuten kuin siinä tapauksessa että Mersu jää sutimaan paikoilleen..


("exiä" SLK230K,CLK W209 Avantgarde, BMW335i coupe,Porsche 911 Carrera coupe, Porsche Boxster 987)
- Porsche Cayman S-
- Porsche Cayman S-
Mitäs jos ottaisi hopean suosiolla näyttää siltä että kärkipaikka , meni jojva kirjoitti:No, sitten täytyy vain todeta että pitäisiköhän hankkia RS6 Plus Avant (yksi kappale on Laakkosella myynnissä), jos sillä sitten ehtisi jotenkin tuossa "perheautosarjassa"..se kun vaikuttaa olevan nopeampaa menoa jo nykyisin siellä kuin ns urheiluautoilla![]()
Paitsi ettei silläkään kerkiä sillä Audilla, muuten kuin siinä tapauksessa että Mersu jää sutimaan paikoilleen..![]()

Hitto joo nyt on kyllä panokset nousseet Kiitos Janin sen verta korkealle että haastaminen vaatii totisia otteita


Hummer H2
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
Joo, kyllähän se taisi mennäjameri kirjoitti:Mitäs jos ottaisi hopean suosiolla näyttää siltä että kärkipaikka , meni joniin urheilu- kuin perheautosarjassa
Hitto joo nyt on kyllä panokset nousseet Kiitos Janin sen verta korkealle että haastaminen vaatii totisia otteitaniin eikös tuossa E55 ole ahdin ja siihen on varmaankin saatavilla sen seitsemän viripakettia joten luulenpa ettemme ole vielä nähneet kaikkea tai toivottavasti emme

Sen verran Janin hankinta innostaa meikäläistä että piti tutkailla mitä siihen on saatavilla lisäkivaa konehuoneeseen jos haluja riittää.
Onneksi meillä Suomessakin on jo Kleemannin edustaja www.kleemann.fi
Ja jos intoa riittää niin Kleemann tarjoaa kyseiseen AMG-moottoriin parhaimmillaan (pahimmillaan




Jo hihnapyörän vaihdolla + ECU-päivityksellä lupaa Kleeman 520vh/750Nm, joka on jo aika mukavaa sekin.
("exiä" SLK230K,CLK W209 Avantgarde, BMW335i coupe,Porsche 911 Carrera coupe, Porsche Boxster 987)
- Porsche Cayman S-
- Porsche Cayman S-
Aikasmoisia lukemiajva kirjoitti:Joo, kyllähän se taisi mennäjameri kirjoitti:Mitäs jos ottaisi hopean suosiolla näyttää siltä että kärkipaikka , meni joniin urheilu- kuin perheautosarjassa
Hitto joo nyt on kyllä panokset nousseet Kiitos Janin sen verta korkealle että haastaminen vaatii totisia otteitaniin eikös tuossa E55 ole ahdin ja siihen on varmaankin saatavilla sen seitsemän viripakettia joten luulenpa ettemme ole vielä nähneet kaikkea tai toivottavasti emme
![]()
Sen verran Janin hankinta innostaa meikäläistä että piti tutkailla mitä siihen on saatavilla lisäkivaa konehuoneeseen jos haluja riittää.
Onneksi meillä Suomessakin on jo Kleemannin edustaja www.kleemann.fi
Ja jos intoa riittää niin Kleemann tarjoaa kyseiseen AMG-moottoriin parhaimmillaan (pahimmillaan![]()
) sellaisia lukemia kuin 900hv/664Nm, joten johan siihen saa kohta laitella rinnalle 911 GT2:sen jos haluaa kyydissä urheiluautolla pysyä
![]()
![]()
Jo hihnapyörän vaihdolla + ECU-päivityksellä lupaa Kleeman 520vh/750Nm, joka on jo aika mukavaa sekin.

Terveiset täältä pistesijoilta

Hummer H2
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
Juu, onnea vaan todella hienon hankinnan johdosta! Voin vain kuvitella miten hienot äänet tuossa on kun kasi laulaa ja ahdin vinkuu!
--------------------------------------------------
MB SL 500 -04
ex CLK 240, CLS 500, BMW E46 330 Cia Cab ja 328 Ci, CLK 200, SLK 230K, 2x BMW E34, E36 ja muita kiikuttimia, mitä autoiksi ei voi sanoa..
MB SL 500 -04
ex CLK 240, CLS 500, BMW E46 330 Cia Cab ja 328 Ci, CLK 200, SLK 230K, 2x BMW E34, E36 ja muita kiikuttimia, mitä autoiksi ei voi sanoa..
Ps. kohta kaverilla on neliovinen iso perheauto joka jättää meikäläisen kinnerin (jota kovasti aidoksi urheiluautoksi moni väittää) melkein kuin tikun sontaan jos paikalta lähdetään tai kaiketi mistä vauhdista tahansa, niin kauan kuin ajetaan suunnilleen suoraa tietä
Ai niin, jäähän vielä se lohtu että Mersu on kumminkin rajoittanut huiput 250:iin, joten siinä kohtaa on mun toivo
[/quote]
Kokemuksesta voin kertoa, että 996 C2 vastaa Audi S4:ta ja BMW 550i:tä enemmän kuin E55:ta, vaikka nopeita autoja nuokin ja Porschen murina ja fiilis on omaa luokkaansa. E55 pysyy hyvin 996 TT:kin kanssa hyvin, voitto riippuu reagoinnista. Pysähdyksistä lähteminen onkin eri asia. AWD pesee aina, säässä kuin säässä.
Mitä RS6:n tulee sen kiihtyvyys on ollut testeissä aika pettymys, vaikka tässä se pesee E55:n aika tehokkaasti. En ole itse koskaan ehtiny kokeilemaan, vaikka Audicenterissä noita näyttikin pari olevan. Tämä 50- ei ole E55:n parasta vääntöaluetta:
http://www.youtube.com/watch?v=hX-2mnXauYM
Tässä taas C63 pesee sen puhtaasti. Täytyy vain sanoa, että yksilöissä on eroa, koska oman kokemukseni mukaan C63 ei lähde pysähdyksistä alustan vuoksi aivan E55 lailla. Mene ja tiedä...
http://www.drivers-republic.com/dr_tv/i ... a=features
Mitä viritykseen tulee, niin tuo 700nm vain takapyörille on nyt jo liikaa. Olen meinannut jäädä jumiin jopa pehmeähköön hiekkaan, eli kyllä lisätehon hakeminen sopii paremmin AWD autoihin. Miksi ei ole tehty 4maticia kuten edelliseen korimallin autoissa on?
Muuten jos joku haluaa vähän AMG fiilistä omaan w211 niin tehkää näin:
Turn ignition key to position 1 or 2.
2. Turn on Command.
3. Turn to Radio.
4. Press 5 (continue holding and wait 1 second).
5. Press 3 (continue to hold along with 5 key and wait 1 second).
6. Press 7 (continue to hold along with 5 and 3 keys and wait about 3 seconds).
7. A menu should appear. Scroll down and select "AMG211_ECE" option.
8. Switch off ignition, remove key and leave about 5 minutes before turning on again
En tosin ole varma toimiiko kaikissa Command autoissa, ainakin E55:ssa



Ai niin, jäähän vielä se lohtu että Mersu on kumminkin rajoittanut huiput 250:iin, joten siinä kohtaa on mun toivo

Kokemuksesta voin kertoa, että 996 C2 vastaa Audi S4:ta ja BMW 550i:tä enemmän kuin E55:ta, vaikka nopeita autoja nuokin ja Porschen murina ja fiilis on omaa luokkaansa. E55 pysyy hyvin 996 TT:kin kanssa hyvin, voitto riippuu reagoinnista. Pysähdyksistä lähteminen onkin eri asia. AWD pesee aina, säässä kuin säässä.
Mitä RS6:n tulee sen kiihtyvyys on ollut testeissä aika pettymys, vaikka tässä se pesee E55:n aika tehokkaasti. En ole itse koskaan ehtiny kokeilemaan, vaikka Audicenterissä noita näyttikin pari olevan. Tämä 50- ei ole E55:n parasta vääntöaluetta:
http://www.youtube.com/watch?v=hX-2mnXauYM
Tässä taas C63 pesee sen puhtaasti. Täytyy vain sanoa, että yksilöissä on eroa, koska oman kokemukseni mukaan C63 ei lähde pysähdyksistä alustan vuoksi aivan E55 lailla. Mene ja tiedä...
http://www.drivers-republic.com/dr_tv/i ... a=features
Mitä viritykseen tulee, niin tuo 700nm vain takapyörille on nyt jo liikaa. Olen meinannut jäädä jumiin jopa pehmeähköön hiekkaan, eli kyllä lisätehon hakeminen sopii paremmin AWD autoihin. Miksi ei ole tehty 4maticia kuten edelliseen korimallin autoissa on?
Muuten jos joku haluaa vähän AMG fiilistä omaan w211 niin tehkää näin:
Turn ignition key to position 1 or 2.
2. Turn on Command.
3. Turn to Radio.
4. Press 5 (continue holding and wait 1 second).
5. Press 3 (continue to hold along with 5 key and wait 1 second).
6. Press 7 (continue to hold along with 5 and 3 keys and wait about 3 seconds).
7. A menu should appear. Scroll down and select "AMG211_ECE" option.
8. Switch off ignition, remove key and leave about 5 minutes before turning on again
En tosin ole varma toimiiko kaikissa Command autoissa, ainakin E55:ssa

Ja Lotus Elise pysyy suhteellisen helposti 911 GT3 RS:n perässä ja jopa ahdistelee ohitusyrityksillä kunhan vain rata on sopiva. Toinen on sentään lähes legendan maineessa oleva ratatykki ja toinen Toyotan 1.8 litran moottorilla varustettu, lähes "leikkiauton" vaikutelman itsestään antava muovipulkkakip kirjoitti:Kokemuksesta voin kertoa, että 996 C2 vastaa Audi S4:ta ja BMW 550i:tä enemmän kuin E55:ta, vaikka nopeita autoja nuokin ja Porschen murina ja fiilis on omaa luokkaansa. E55 pysyy hyvin 996 TT:kin kanssa hyvin, voitto riippuu reagoinnista. Pysähdyksistä lähteminen onkin eri asia. AWD pesee aina, säässä kuin säässä.

Eli tuskin sillä kenellekään oikeasti on yhtään mitään merkitystä mikä pysyy minkäkin perässä ja missä tilanteessa..eiköhän näiden kaikkien autojen viehätys ja "se juttu" ole jossain ihan muualla kuin siinä "kuka voittaa kenetkin"


Viimeksi muokannut jva, To 18.12.2008 08:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
("exiä" SLK230K,CLK W209 Avantgarde, BMW335i coupe,Porsche 911 Carrera coupe, Porsche Boxster 987)
- Porsche Cayman S-
- Porsche Cayman S-
Sitä juuri yritin varovasti muotoilla. Yritin vain antaa käsitystä autojen voimavaroista ja teholuokasta verrattuna toisiinsa. Sama tilanne on virittämisessä. Katsoin vuosi toisensa jälkeen Bilsportin viritysvertailua. Autoihin laitetaan loputon määrä tehoa, mutta autoja vain ei saada kulkemaan oikeasti merkittävästi lujempaa, vaikka kuinka luvataan. Porschessa saa aina todella urheilullisen kokemuksen, kun taas E mersu tehoista riippumatta on melko hiljainen ja laivamainen kokemus, ellei aja ikkunat ja kattoluukku auki tunnellissa.jva kirjoitti:Ja Lotus Elise pysyy suhteellisen helposti 911 GT3 RS:n perässä ja jopa ahdistelee ohitusyrityksillä kunhan vain rata on sopiva. Toinen on sentään lähes legendan maineessa oleva ratatykki ja toinen Toyotan 1.8 litran moottorilla varustettu, lähes "leikkiauton" vaikutelman itsestään antava muovipulkkakip kirjoitti:Kokemuksesta voin kertoa, että 996 C2 vastaa Audi S4:ta ja BMW 550i:tä enemmän kuin E55:ta, vaikka nopeita autoja nuokin ja Porschen murina ja fiilis on omaa luokkaansa. E55 pysyy hyvin 996 TT:kin kanssa hyvin, voitto riippuu reagoinnista. Pysähdyksistä lähteminen onkin eri asia. AWD pesee aina, säässä kuin säässä.![]()
Eli tuskin sillä kenellekään oikeasti on yhtään mitään merkitystä mikä pysyy minkäkin perässä ja missä tilanteessa..eiköhän näiden kaikkien autojen viehätys ja "se juttu" ole jossain ihan muualla kuin siinä "kuka voittaa kenetkin"![]()

Henk.koht en ole mieltymyksissäni niinkään huipputehojen, enkä edes huippusuorituskyvyn perään vaan haen ennemminkin oikeanlaista, hyvää fiilistä joka saa hymyn huulille. Auton ulkonäkö, äänet, muotoilun yksityiskohdat jne ovat niitä asioita joista se fiilis minulle syntyy.kip kirjoitti: Autoihin laitetaan loputon määrä tehoa, mutta autoja vain ei saada kulkemaan oikeasti merkittävästi lujempaa, vaikka kuinka luvataan. Porschessa saa aina todella urheilullisen kokemuksen, kun taas E mersu tehoista riippumatta on melko hiljainen ja laivamainen kokemus, ellei aja ikkunat ja kattoluukku auki tunnellissa.
Mutta ymmärrän kyllä hyvin heitäkin jotka haluavat käyttää esim 65 V12-koneisen Mersunsa vaikkapa Brabuksen kautta ja hankkia siihen lisää tehoja ja vääntöjä..Brabus taitaa laitelella esim SL65:sta hyvän matkaa yli 1000Nm:n väännöt. Ei niitä vääntöjä pysty järkevästi hyödyntmänn varmaan mitenkään ja melko varmasti tuo Brabus SL jää esillä olleelle Lotukselle, jossa on moottorin paikalla korppusaha, monella moottoriradalla, mutta ymmärrän kyllä hyvin heitä kenelle tulee kiksejä siitä että vauhdissa kuin vauhdissa takapyörät saa sutimaan..voisin hyvin kuvitella että SL65 Brabus olisi esim Venäläiseen makuun varsin sopiva


No, yhden Venäjän kilvissä olevan Brabus SL:n olen nähnyt ja johan se melkein tyhjäkäyntiäänien takia kannattaa, jos siis pätäkkää on kuin roskaa

("exiä" SLK230K,CLK W209 Avantgarde, BMW335i coupe,Porsche 911 Carrera coupe, Porsche Boxster 987)
- Porsche Cayman S-
- Porsche Cayman S-
Kun katto on pilvissä ja tuuli riepottaa tukkaa sekä ympärille piirtyy vilisevä maisema, tunnelma ei voi olla yhtään parempi. Taksisedanissa tai pienessä urheilupurkissa on vain niin vaikeaa tuntea vapautuneeksi. Lähisukulaisen CLS:ssä on viiden ja puolen litran moottori, mutta tunnelma ei paljon vakiotaksista poikkea. Kattoluukkukin on niin pieni, että on vaikeata hengittää. Tunnelma on mielestäni tärkeintä; tehokkampia ja uudempia malleja tulee koko ajan. Yhteisön hajatelmia ja arvostuksia on hölmöä peilailla ominaan; kaikki on loppumetreillä omassa päässä.
Allekirjoitan tämän 100%:sti ja vielä lisään tuohon alkuun sen että mainitsemiesi asioiden lisäksi katto alhaalla ajamiseen tuo fiilistä se että tuntee nenässään ympäröivän luonnon tuoksut..oli se sitten havumetsän tuoksu tai mikä tahansa..ja kuulee luonnon äänet lintujen laulua myöten ja aurinko lämmittää niskaa niin eihän sitä voita juuri mikään muu autoilukokemusSway-bar kirjoitti:Kun katto on pilvissä ja tuuli riepottaa tukkaa sekä ympärille piirtyy vilisevä maisema, tunnelma ei voi olla yhtään parempi. Taksisedanissa tai pienessä urheilupurkissa on vain niin vaikeaa tuntea vapautuneeksi. Lähisukulaisen CLS:ssä on viiden ja puolen litran moottori, mutta tunnelma ei paljon vakiotaksista poikkea. Kattoluukkukin on niin pieni, että on vaikeata hengittää. Tunnelma on mielestäni tärkeintä; tehokkampia ja uudempia malleja tulee koko ajan. Yhteisön hajatelmia ja arvostuksia on hölmöä peilailla ominaan; kaikki on loppumetreillä omassa päässä.

("exiä" SLK230K,CLK W209 Avantgarde, BMW335i coupe,Porsche 911 Carrera coupe, Porsche Boxster 987)
- Porsche Cayman S-
- Porsche Cayman S-
Olisipa lompakko kuin mieli, sehän tässä on hauskinta että sitten kun SE on tallissa aina löytyy jotain, mureampaa.eerola kirjoitti:Klik.eerola kirjoitti:...ihana auto!
Olen esim omalla AMG.llä ajanut parinvuoden sisään yhteensä noin 30 min yli 160km/h ja ajanut radalla yhden kerran sekä muuten vaan ajanut urheilullisesti noin 10 kertaa, ajallisesti 100 minuuttia
Eli remmiahdin on ahtanut täysillä noin reilut kaksituntia.
Kyllä tämä enemmänkin on sellainen fiilis juttu kuin mikään muu

Hummer H2
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
100% totta itsellä oli entisöity Cadillac Eldorado Convertible 1972 500CID nelisen vuotta ja AH sitä tunnetta kun ajeli kattoauki lämpimänä kesäyönä taikka muuten vaan KIVAA olijva kirjoitti:Allekirjoitan tämän 100%:sti ja vielä lisään tuohon alkuun sen että mainitsemiesi asioiden lisäksi katto alhaalla ajamiseen tuo fiilistä se että tuntee nenässään ympäröivän luonnon tuoksut..oli se sitten havumetsän tuoksu tai mikä tahansa..ja kuulee luonnon äänet lintujen laulua myöten ja aurinko lämmittää niskaa niin eihän sitä voita juuri mikään muu autoilukokemusSway-bar kirjoitti:Kun katto on pilvissä ja tuuli riepottaa tukkaa sekä ympärille piirtyy vilisevä maisema, tunnelma ei voi olla yhtään parempi. Taksisedanissa tai pienessä urheilupurkissa on vain niin vaikeaa tuntea vapautuneeksi. Lähisukulaisen CLS:ssä on viiden ja puolen litran moottori, mutta tunnelma ei paljon vakiotaksista poikkea. Kattoluukkukin on niin pieni, että on vaikeata hengittää. Tunnelma on mielestäni tärkeintä; tehokkampia ja uudempia malleja tulee koko ajan. Yhteisön hajatelmia ja arvostuksia on hölmöä peilailla ominaan; kaikki on loppumetreillä omassa päässä.
http://www.100megsfree4.com/cadillac/cad1970/cad72e.htm
Hummer H2
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
Joo, kyllä se näin on myös! Monta kertaa on itselläkin ollut auto josta on ollut ensialkuun aivan varma että "tämä riittää pitkäksi aikaa" ja sitten viimeistään noin 6kk kuluttua onkin jo taas kaikki antennit auki tutkaamassa autokauppoja ja muuta tarjontaa sen suhteen että mitäs hankkisi seuraavaksi.jameri kirjoitti: Olisipa lompakko kuin mieli, sehän tässä on hauskinta että sitten kun SE on tallissa aina löytyy jotain, mureampaa.
Lompakollehan se vähän tuppaa käymään..mutta on se hauskaakin

("exiä" SLK230K,CLK W209 Avantgarde, BMW335i coupe,Porsche 911 Carrera coupe, Porsche Boxster 987)
- Porsche Cayman S-
- Porsche Cayman S-