ST OM603:seen kansi

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
TeroS
Sisäänajossa
Sisäänajossa

ST OM603:seen kansi

Viesti Kirjoittaja TeroS »

Niin eli vanha kertaalleen hitsattu kansi taas parista kohtaa halki -> ei enää korjata. Nokka ja venttiilit tuossa kannessa on hyvässä kunnossa.

-Pari käytettyä hitsattua on myynnissä
-Korjatun vaihtokannenkin saattaisi saada
-Tammer-Dieselistä löytyis uusi raaka-kansi 1100e

Tarkoituksena olisi laittaa semmonen kansi, joka kestäisi käyttöä. Onhan toi 1100e melkoinen tukku rahaa, mutta olisikohan se sen arvoista? Tuo edellinen kansi jota oli rempattu 800eurolla kesti noin 45tkm joka päiväisessä käytössä. Onko kellään tietoa löytyisikö saksasta uusia raaka-kansia edullisesti? Ja mistään ebay:stä en rupea tilailemaan.

Kannattaakos noista kansista putsailla kanavia. Onko käytännössä hyötyä vai heikentääkö vaan kestävyyttä? Kyllähän se holsetti sen ilman painaa vähän pienemmästäkin kolosta... :roll:
W124 300TDT pakettiauto
heinäpenkki
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja heinäpenkki »

Mikäs ebayssä vikana? Itse oon tilannut sieltä jo 2-vuoden ajan,ja kerran on ollut ongelmia. :shock:
TeroS
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Kai se on toi kielimuuri ja kun ei ole vaan kokemuksia itsellä. Ajattelin vaan jos sieltä löytyis firma joka myy uusia kansia, niin joko pistäis suoraan rahtina suomeen tai pyytäisi tuttavaa noukkimaan mukaansa suomeen tullessa (riippuen tietysti mistäpäin saksaa löytyy, jos löytyy).
Kun ei tahtoisi ottaa pienintäkään riskiä että paketissa tulee jotain muuta kuin pitäisi esim. uutta kantta ostaessa tuleekin "uudistettu".
W124 300TDT pakettiauto
joop79
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja joop79 »

Oletkos löytäny mistään halvalla raaka kansia? Mulla olis kans tarvis, Tammer dieselin ukot tahto multa kyllä enemmän kannesta ko 1100€

Ebäyssä näky olevan noin 950 uusi kansi kaikkineen läskeineen päivineen. En miekhän heti sieltä uskaltais alkaa tillailemhan.

Pitänee harkita tuota vaparin kantta tuohon.......
MersuMies kolmannessa polvessa..........

w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
heinäpenkki
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja heinäpenkki »

On mullakin vaparin kansi,eikä ole oireillut mitenkään! :P
TeroS
Sisäänajossa
Sisäänajossa

joop79 kirjoitti:Oletkos löytäny mistään halvalla raaka kansia? Mulla olis kans tarvis, Tammer dieselin ukot tahto multa kyllä enemmän kannesta ko 1100€

Ebäyssä näky olevan noin 950 uusi kansi kaikkineen läskeineen päivineen. En miekhän heti sieltä uskaltais alkaa tillailemhan.

Pitänee harkita tuota vaparin kantta tuohon.......
Mitäs ne sulta siitä raakileesta pyytää?

Kai mun täytyy rikkoa säästöpossu ja ostaa se upouusi kansi kattilaan, kun ei parempia vinkkejä tule. Luulis sen maksava itsensä takas....
W124 300TDT pakettiauto
Vastaa Viestiin