On kyllä munki silmään aiva sikasiisti tuo stangerin auto! Vanteet käy ku nenä päähän ja alusta just sopivalla korkeudella Melko kliini ilmestys.. En kyllä ymmärrä niitä joiden mielestä toi 210 koppa on ruma erestä... Makuasioita toki mutta meikäläisen silmää kyl miellyttää
No tuossa olis kuvia. Ihan nyt ei ole parhaassa kiillossaan, vanteet varsinkaan. Mutta laitetaan nyt tähän joukon jatkoksi. Noista klikkaamalla saa ison kuvan.
stanger kirjoitti:Onneksi ei oo vissiin käytetty kuvatessa salamaa....sehän
saattas paavo vaikka hajota
Joo, ei näköjään käyttänyt kun minkäänlaisia vikatiloja ei lähtiessä ilmaantunut
17" on kyllä vähän pieni väykkyyn. Vaatisi sitten oikein kunnon germanyluukkia että toimii. Eli sikamatala ja leveää vannetta. 18" voisi olla sopiva, onneksi niihinkään ei renkaat ole enää hirmu kalliita. Minullahan on yhdet 19" jotka on jo jopa liian isot väykyn alle No, makuasioita.
A.Viertola kirjoitti:En kyllä ymmärrä niitä joiden mielestä toi 210 koppa on ruma erestä... Makuasioita toki mutta meikäläisen silmää kyl miellyttää
Kenen mielestä? pystylamppu kuskien? ne on ainoita joilla on jotain parempaa.
124 koppaset on vaan kateellisia.
masaf1 kirjoitti:Stangerilla on kyllä ehdottomasti yksi hienoimpia faceliftaamattomia Väykkyjä...
Jos minä uusi W210 kuski olen siis oikein ymmärtänyt että tuo joissakin näkyvä systeemi että lampujen alaosan ja puskurin väli ei ole suora vaan kaareva tarkoittaa Faceliftiä niin KUKA HULLU rupeaa muuttamaan paremman näköistä Faceliftiksi?
Olen todella paljon samaa mieltä masaf1:n kanssa tuosta Stangerin Paavosta. (tosin sumarit saisi olla pyöreät)
Tuo johtoporras.net teksti antaa joillekkin hieman erilaiset odotukset ko. sivusta kuin mitä se on...
A.Viertola kirjoitti:En kyllä ymmärrä niitä joiden mielestä toi 210 koppa on ruma erestä... Makuasioita toki mutta meikäläisen silmää kyl miellyttää
Kenen mielestä? pystylamppu kuskien? ne on ainoita joilla on jotain parempaa.
124 koppaset on vaan kateellisia.
masaf1 kirjoitti:Stangerilla on kyllä ehdottomasti yksi hienoimpia faceliftaamattomia Väykkyjä...
Jos minä uusi W210 kuski olen siis oikein ymmärtänyt että tuo joissakin näkyvä systeemi että lampujen alaosan ja puskurin väli ei ole suora vaan kaareva tarkoittaa Faceliftiä niin KUKA HULLU rupeaa muuttamaan paremman näköistä Faceliftiksi?
Olen todella paljon samaa mieltä masaf1:n kanssa tuosta Stangerin Paavosta. (tosin sumarit saisi olla pyöreät)
Tuo johtoporras.net teksti antaa joillekkin hieman erilaiset odotukset ko. sivusta kuin mitä se on...
Tuo Faceliftin keula on tarkemmin katsottuna aika erillainen kuin näissä vanhemmissa, esim keulaa on "kallistettu" enemmän ja puskuri on erillainen jne..
Tuo johtoporras.net on kaverin firma joten pitäähän sitä mainostaa
ja arvaappa toimiiko tuo tarra samalla myös mainiona provona\ärsykkeenä kun se on lätkäisty 10vuotta vanhaan mersuun
Muutaman kerran saanut mainiota palautetta marketin pihalla ihmisiltä
ja sitähän tässä haetaan